דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר שתי שיטות השתלות שיניים
שתי שיטות השתלות שיניים
יוסי בוזגלו 22/04/12 |  צפיות: 2104

עם התפתחות עולם הרפואה בכלל ועולם רפואת השיניים בפרט, נוצרו שיטות חדשות ומשוכללות המסייעות לרופאי השיניים לעזור לכל אדם בתחום הרגיש ביותר, השיניים שלו. בין התחומים המבוקשים ביותר כיום לצורך אסטטיקה ושימור הפה הם תחום הלבנת שיניים ותחום השתלות שיניים. כיום ישנו מגוון רחב של אפשרויות המאפשרות הלבנת שיניים מקצועית ובטוחה שתחזיק מעמד לאורך שנים רבות וכן מגוון רחב של שיטות השתלות שיניים בצורה מקצועית ויעילה.

חשוב לציין כי שני התחומים גם קשורים זה בזה מכיוון שמספר שיטות הלבנת שיניים שאינן בטוחות עלולות לפגוע במבנה התקין של השן ולגרום פירוק עתידי שלה, פירוק שיחייב את האדם לבצע השתלת שיניים. במאמר זה נעסוק בשתי שיטות של השתלות מבין כלל השיטות הקיימות – השתלות שניים בשיטה הקלאסית והשתלות שיניים בהעמסה מיידית.

השתלת שיניים בשיטה הקלאסית

השתלת שיניים בשיטה הקלאסית הינה השתלה המבוצעת בשני שלבים – השלב הראשון הוא שלב החשיפה והשלב השני הוא שלב החשיפה. בין שני השלבים ישנה תקופת המתנה של לכל היותר חצי שנה בה השתלים מתחברים לעצם של השן והופכים לחלק בלתי נפרד מחלל הפה. כיו, בעיקר בשל תקופת ההמתנה הארוכה בין כל שלב ושלב, רבים מעדיפים שלא לבצע את השתלת השיניים בשיטה זו ופונים לביצוע השתלות שיניים בשיטות אחרות כמו השתלת שיניים בהעמסה מיידית.

השתלת שיניים בהעמסה מיידית

שיטת השתלות שיניים בהעמסה מידית פותחה בעיקר בשל הרצון העז של המטופלים לסיים את תהליך ההשתלה כמה שיותר מהר, לבצע את הכול בטיפול אחד ויחיד ולצאת עם פה מלא שיניים בריאות ולבנות. ואכן, בשיטה זו מבוצעת כל ההשתלה בפעם אחת וללא צורך בזמני המתנה ארוכים כמו בשיטה הקלאסית. השתלת שיניים בהעמסה מיידית הינה יעילה מאוד ואם מבצעים אותה במרפאות מוסמכות ואצל רופאים מיומנים אחוזי ההצלחה של השתלת שיניים בשיטה זו הינם גבוהים במיוחד. יחד עם זאת, השתלת שיניים בשיטה זו אינה מתאימה לכל מטופל ויש להתייעץ עם רופא מומחה לפני שניגשים לבצע השתלה מסוג כזה לצורך בדיקה של מידת התאמתו של האדם לסוג הטיפול.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI