דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר עשינו עסק באינטרנט
עשינו עסק באינטרנט
דן דולב 25/04/12 |  צפיות: 3127

לפתוח עסק באינטרנט זה אחד המיזמים הפופולאריים ביותר היום. כל אחד יכול בעצם להקים עסק באינטרנט. בדרך כלל הרעיון של הקמת עסק באינטרנט קוסם מבלי להבין מה דרוש על מנת להצליח בזה.

זה נדמה כמו משהו מאוד פשוט, כולם ישר חושבים שהנה, לא צריך משרד, אפשר לעבוד מהבית, ללא עובדים, או מלאי בקיצור בלי יותר מדי השקעה כספית. אך כדאי לדעת שהרוב הגדול מוצא עצמו מפסיד הרבה מאוד זמן וכסף, ובדרך כלל העסק לא מצליח להתרומם. צריך להבין בכמה דברים על מנת להקים עסק באינטרנט, ראשית צריך לדעת לבנות אתר או לפנות לבעלי מקצוע שיבנו אותו עבורך. הוא צריך להתאים לסוג העסק שלך, נעים לעין וידידותי לגולשים. צריך להשקיע עבודה רצינית גם באיך להביא תנועת גולשים לאתר, וקידום האתר. זה כולל המון עבודה בסגנון כתיבת מאמרים כדי להביא טראפיק לאתר ע"י מילות מפתח. מילות מפתח פופולאריות יותר קשות לקידום כמובן או עולות יותר כסף.

יש הרבה שפונים לאתרים שהם עבר עסק בפני עצמם, כמו למשל אנשים שפותחים חנויות באי ביי או באטסי. שם יש טראפיק של עשרות מיליוני גולשים, אבל כמוכן יש גם עשרות אלפי חנויות ועסקים וצריך ממש לעשות עבודת דוקטורט על איך לקדם את החנות שלך ואיך להשתמש בכל הפלטפורמות שהאתרים הללו מציעים. ישנם קורסים וסדנאות שונות גם ספיצפיפיות לאטסי ואי ביי וגם לבניית עסק באינטרנט באופן כללי. צריך לבדוק לעומק מה מציע הקורס והאם אין אופציה ללמוד את האינפורמציה הזאת לבד ולחסוך כסף.

סטודיו  לקעקועים למשל שרוצה לפרסם את עצמו באינטרנט, לא חייב להקים עסק באתר אלא יכול להשתמש בפלטפורמה של הפייסבוק. היום מקטן עד גדול, כולם כולל כולם משתמשים בפייסבוק. גם קסטרו כרשת ענק – יש לה עמוד בפייסבוק. בכלל אפשר לומר שהפייסבוק שינה את כללי המשחק של המסחר באינטרנט. דרך הפייסבוק עוברים מאות מילארדי דולרים של מסחר פרסום ושיווק אינסופי. קמו להן חברות שמתעסקות רק בפלטפורמה של הפייסבוק, בונות אפליקציות במיוחד לפייסבוק, בונות את העמוד שלך, ועוד אפשרויות רבות שהגולש הרגיל לא יודע עליהן.

בסופו של דבר, הכי חשוב להיות מוקד ולהכין תוכנית עסקית ברורה של מה ואיך אתה רוצה למכור או לבנות באינטרנט על מנת להצליח ולמזער נזקים של טעויות טפשיות. אם העסק הוא עסק של מכירות, כדאי מאוד שיהיה נגיש גם לחו"ל. כלומר שיהיה בו אופציה של קריאת האתר באנגלית על מנת שתוכל להרחיב את קהל היעד שלך למדינות בכל העולם. האמריקאים ידועים כקניינים רציניים מאוד בכל מה שנוגע לקניות דרך האינטרנט. נדמה לפעמים שהם בעצם קונים הכל דרך האינטרנט. עם שוק כזה גדול ופוטנציאלי אז כדאי  מאוד שתהיה נגיש גם אליהם. בקיצור עסק באינטרנט יכול להיות רווחי אבל לא פשוט כמו שזה נשמע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דן דולב


 


מאמרים נוספים מאת דן דולב
 
עשינו עסק באינטרנט
לפתוח עסק באינטרנט זה אחד המיזמים הפופולאריים ביותר היום. כל אחד יכול בעצם להקים עסק באינטרנט. בדרך כלל הרעיון של הקמת עסק באינטרנט קוסם מבלי להבין מה דרוש על מנת להצליח בזה.

שתלים – כל מה שרציתם לדעת
שתלים דנטאליים הם כיום הפתרון המועדף ביותר על רוב האנשים לצורך השלמת שיניים חסרות בפה. שתלים אלה דומים למעין ברגים קטנים המוכנסים לעצם הלסת ומשמשים כעוגנים לשיקום הפה. במקרה של אובדן שיניים כתוצאה מזיקנה, תאונה או מחלת חניכיים או כאשר יש צורך בהרכבת שיניים תותבות, מהווה השתל עזר חיוני ביותר לשיקום חלל הפה והשיניים. שתלים דנטאליים מוכנים באמצעות ניתוח מיוחד על ידי מנתח שמתמחה בתחום זה באופן מיוחד ולא על ידי כל רופא שיניים.

טויוטה והמפתחות בפנים!
23/04/12 | רכב
רכבי טויוטה הם פופולריים מאד בקרב הצרכן הישראלי. יכול להיות שהפופולריות הזו נובעת בשל היות הרכב אמין וחסכוני בדלק, אולי בגלל מבחר הדגמים הרב המוצע לצרכן בארץ, והמתאים לצרכים שונים, או אולי המוניטין שרכשה לעצמה היצרנית היפנית עם השנים, ושמרה על רמת איכות מושלמת ברכביה, החל מפנסי תאורה, עיצוב מרהיב והיגוי נוח, וכלה במנוע עוצמתי, חסכון בדלק, ובטיחות גבוהה לנהג ולנוסעים, לכל אורך הדרך.

הסעות מאורגנות לאירועים – טרנד מבורך
ארגון אירוע חגיגי יכול להוות משימה לא פשוטה כלל – ישנם אינספור דברים שונים לדאוג להם, החל מהזמנות וסידורי פרחים וכלה בתאורה או גופי חימום באירועים הנערכים בחודשים הקרים. לכן, לא פלא שתחום כמו הסעות מאורגנות לאירוע, הוא תחום אשר במרבית האירועים מוזנח ואינו זוכה להתייחסות מיוחדת. למי יש זמן לזה?...

אומנות שימושית - אומנות עיצוב בקלקר
אומנות שימושית היא אומנות אשר נשענת על חומרים הזמינים בכל בית והופכת אותם למוצגים מרשימים אשר תמונותיהם לא תביישנה את קטלוגי העיצוב המכובדים ביותר או אלבומים מעוצבים של אומנים ידועים. יתרה מכך, אומנות שימושית צברה בשנים האחרונות לא מעט אוהדים מושבעים בשל היותה אומנות ירוקה שכל אחד יכול ליצור ולהשתמש בה לצרכים שונים של עיצוב ופרקטיקה. אחד מהזרמים הפופולאריים ביותר של האומנות השימושית הוא אומנות העיצוב בקלקר אשר עליה נרחיב בשורות הבאות.

לעצב בית אחרי בדיקת תקינותו
עיצוב הבית הפך טראנד בשנים האחרונות אנשים המעצבים את ביתם בשיטת עשה זאת בעצמך כבר אינם משתייכים דווקא ל"זן" הטכני או האומנותי, כל אחד ואחת כמעט מעוניינים לבחור בעצמו את הרהיטים, הדקורציה ושאר אלמנטים עיצוביים כגון דלתות כניסה, טפטים, חלונות צבעי הקירות וכמובן הרהיטים.

הטיול כולו שמור באלבום דיגיטלי
18/11/11 | צילום
כל מי שאוהב לטייל ולצאת לטיולים באופן תכוף בארץ ובעולם, מכיר את הצורך והרצון העז לתעד כל טיול וטיול בתמונות, וכך לנסות ולשמר את הזכר של אותו טיול, על מנת שאותם זמנים טובים לא ילכו לנו לאיבוד.

בגדי מעצבים עם איורי קומיקס
25/10/11 | צרכנות
עולם עיצוב האופנה ובגדי המעצבים הוא כיום עולם עשיר ומגוון יותר ממה שהיה אי פעם בעבר, אם דבר כזה אפשרי בכלל. תחום זה, המתאפיין בשאיפתם הבלתי פוסקת של העוסקים בו לחדש, להיות מקוריים ולהציג דברים חדשים ומעניינים, הולך מדי שנה עוד צעד אחד קדימה, ומכניס לחיקו עיצובים וסגנונות חדשים ומפתיעים, אשר מעניקים לכל מבקרי האופנה למיניהם משהו לדבר עליו.

איפור ערב למלוות הכלה – כיצד לבחור נכון
חתונה, עבור רבים, נחשבת אחד האירועים החשובים והמושקעים ביותר, הן בכל הקשור בבחירתו של גן האירועים והן בכל הקשור להופעתם החיצונית של הכלה, החתן וקרוביהם. וכשמדובר באיפור, כמו איפור ערב, ישנה חשיבות רבה לבחירתה של המאפרת, המציעה שירותי איפור ערב לכלות ולמלוות .

אחסון אתרים מקצועי לאתרים גדולים
תפעול שוטף ואיכותי של אתר אינטרנט הוא אינו עניין מסובך או מורכב מדי, אך גם אינו עניין טריוויאלי. ישנן מספר פעולות בסיסיות שעל כל בעל אתר לעשות על מנת לשמור עליו מעודכן, פעיל ואיכותי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI