דף הבית אינטרנט והחיים ברשת מסחר אלקטרוני סליקה של כרטיסי אשראי דרך הסמארטפון עם פאייפל
סליקה של כרטיסי אשראי דרך הסמארטפון עם פאייפל
מאיה ויז'ן 25/04/12 |  צפיות: 3388

סליקה של כרטיסי אשראי דרך הסמארטפון  עם פאייפל

 

פאייפאל השיקו מכשיר קטן שמאפשר לסלוק כרטיסי אשראי דרך כל מכשיר נייד חכם כגון האייפון 4. המכשיר המהפכני הזה מביא את העתיד של תשלומים מקוונים ובשורה חדשה לבעלי אתר מכירות.

PAYPAL HERE  היא למעשה גם אפליקציה וגם מכשיר חכם בצורת משולש שמתלבש על הטלפון הנייד ומאפשר להעביר כרטיס אשראי ולחייב אותו.

השירות החדש בנוי משתי פלטפורמות עיקריות . יש כמובן את המכשיר הקטן ששוקל גרמים בודדים ומתחבר לחיבור של הרמקול . ובנוסף יש אפליקציה חינמית שמאפשרת את התמיכה במוצר. המוצר החדש הזה מאפשר לבעלי אתרים לעסקים או כל עסק קטן אחר לחייב לקוחות דרך כרטיסי אשראי, צ'קים והכל מכל מקום וללא צורך ביותר מטלפון נייד.

חשוב לציין שישנם מתחרים בשוק שפיתחו את הטכנולוגיה הזאת עוד לפני פאייפל אבל כאשר חברה ענקית כגון פאייפאל  נכנסת לתחום אפשר לראות כאן מגמה חדשה. העתיד של חיוב באשראי נמצא כבר כאן.

מהם העמלות?

פאייפאל תחייב אתכם 2.75  מכל מכירה שתבצעו ישנה גם אופציה נוספת להקליד את המספר ולצלם את כרטיס האשראי שם העמלה תהיה גבוהה יותר ותחויבו 3.5% פלוס 60 אגורות . כרגע זהו טווח המכירים של כל החברות שמאפשרות את השירות החדשני הזה יש לצפות שבעתיד ככל שהתחרות תגבר העמלות ירדו בהתאם.

אינטגרציה מלאה בין פאייפאל לpaypal here

השירות החדש של פאייפאל מתבסס על המיתוג האדיר של החברה הזאת בשוק העולמי. בנוסף הקשר ההדוק בין השירות הרגיל של פאייפאל לשירות החדש יכול להראות את הכיוונים החדשים שאליהם הולכת התעשייה. החברה תציע פתרונות אולטימטיביים לאנשים שהם גם בעלי אתר מכירות וגם בעלי חנות מסחר  עם מיקום פיזי.

המתחרים

פאייפאל לא תהיה לבד בשוק הזה המון מתחרים כבר נמצאים בשוק ביניהם google wallet,ISIS,    SQUARE CARD CASE wallet,ISIS, SQUARE CAEDAED CASE הם כולם חברות שמתעסקות בתחום ולכולם תהיה דריסת רגל בתחום הרכישה המקוונת כרגע היתרון העיקרי שפאייפל מציגה זה את השם שלה שהוא כרגע המותג החזק ביותר בעולם לרכישה בטוחה באינטרנט.

 

לסיכום בעלי עסקים קטנים צריכים להיות מרוצים מהטכנולוגיות החדשות בשוק שיאפשרו ללקוחות לשלם בקלות ובבטיחות. המטרה העיקרית של חברות האשראי והתשלומים היא לאפשר לכל בן אדם בעולם לרכוש כל מוצר בקלות המרבית ובמינימום של סיכון.

בשנה האחרונה נחשפנו לסיכונים של מסירת פרטי כרטיס האשראי דרך האינטרנט. כמו כל דבר גם בתחום הזה יש סיכונים אולם ככל שהטכנולוגיה מתקדמת הסיכונים קטנים ביותר ובסופו של דבר תשלום מקוון הוא לא יותר מסוכן כיום מלשלם באופן ידני במיוחד עם מקפידים על כל הכללים החשובים של רכישה מקוונת.

 

בניית אתרים מאיה ויז'ן, בניית אתרים לעסקים,  בניית אתרי תדמית, אתרי מסחר, אתרי מכירות, מערכות ניהול תוכן חכמות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאיה ויז'ן

מאיה ויז'ן בניית אתרי תדמית וקידום אתרים באינטרנט במחירים שפויים, אנחנו מאמינים שהחזון שלנו בונה את המציאות שלך.



 


מאמרים נוספים מאת מאיה ויז'ן
 
מייד אין צ'יינה - עיצוב הבית בעידן החדש
הטרנד החדש בעולם העיצוב פונה לכיוון מזרח והרבה אנשים נוסעים לסין כדי לייבא משם מוצרים. החסכון בעלות , המבחר הרב, והשירות המקוצעי גורם להרבה אנשים לארוז מזוודות ולטוס לסין למטרת יבוא מוצרים לביתם.

ליווי אדריכאלי לסין
כדי להתמצא בסין, יש צורך בליווי אישי ומקצועי על ידי אנשים שמכירים היטב את השוק המקומי ומכירים את הסוחרים הנכונים. בעקבות המחר הרב של החניות, יש צורך במלווה מקצועי המתמצא בשוק המקומי.

כל מה שצריך לבית: מבחר ענק של מוצרים ליבוא מסין
ישנם אלפי מוצרים שניתן לייבא מסין במחירים מאוד זולים. לסין מבחר רב של מוצרים שניתן לייבא, . סין מספקת ללקוח הישראלי מבחר ענק של מוצרים והאפשריות הינם אין סופיות.

יבוא תכולת הבית מסין - מה זה בדיוק?
רבים תוהים מה זה בדיוק תכולת בית מסין? אך זה בדיוק עובד? והאם זה משתלם? הינה פירוט קצר על מה זה בדיוק יבוא תכולת בית מסין.

יבוא תכולת בית מסין - האם זה משתלם?
השאלה העיקרית שהרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי יבוא של מוצרים מסין, הינו האם זה ישתלם להם לעשות את המהלך הזה. הנה כמה תשובות לגבי הסוגיה הזאת.

יבוא מסין - איך עושים את זה?
ישנם הרבה שאלות לגבי אך עושים יבוא מסין, הנה כמה טיפים שיקלו עליכם בדרך ליבא תכולת בית מסין.

יבוא אישי של תכולת בית
יבוא מסין הפך בשנים האחרונות לדבר מאוד פופלארי והרבה אנשים פונים לסין לצורך יבוא ריהוט ותוכל בית.

הלבשת הבית - יבוא תכולת בית מסין
בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר האנשים שמייבים ריהוט מסין לצורך עיצוב ביתם. הטרנד החדש הזה הולך וגובר והרבה אנשים מוצאים פתרון לעיצוב פנים.

תמונות קנבס
מחפשים רעיונות למתנות למשרד או מתנות לבית? פנקו את המשפחה או החברים בתמונות קיר או ציורים על קנבס.

מסגור תמונות על בד קנבס
הקנבס מבית נור הוקם במטרה לשרת לקוחות פרטיים ולאפשר הדפסה על קנבס של כל תמונות המשפחה או תמונות אישיות אשר צולמו וראויים להגדלה.עיצוב והדפסה תמונות מרהיבות ואיכותיות על קנבס
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI