דף הבית ביטוח ביטוח רכב השוואת ביטוח מקיף לרכב – כל כך קל לחסוך
השוואת ביטוח מקיף לרכב – כל כך קל לחסוך
אבי 13/05/12 |  צפיות: 2532

 

היתרונות של ביטוח מקיף

 

המציאות הישראלית איננה כזו המאפשרת בזבוז כספים מיותרים. ביטוח רכב הינו הכלי העיקרי השומר עלינו בנהיגה בכבישים, כאשר לא אחת אנו עדים לתאונות דרכים. שני הגורמים הללו, מביאים את הנהג הישראלי לחפש את הצעת המחיר הזולה ביותר בעת רכישת ביטוח רכב. אולם, לא הביטוח הזול ביותר הוא המשתלם ביותר, מהסיבה הפשוטה שכל נהג בישראל עושה שימוש שונה ברכבו, בין אם מדובר באופי נהיגתו, מספר הקילומטרים הממוצע השנתי שלו, האביזרים הקיימים ברכב, ועוד.

 

רבים אשר התנסו בתאונות דרכים בעברם, מכירים את הערך הרב שמציע ביטוח מקיף למבוטחים. השקט והביטחון שמעניק הביטוח, מכסה הוצאות הנגרמות בגין כל נזק לרכוש, בין של המבוטח עצמו ובין נזק הנגרם לרכב אחר. עלויות אלו, מסתכמות לרב בסכומים לא קטנים, המהווים נטל רב. יתרה מכך, מאפשר הביטוח המקיף 'ראש שקט', בידיעה כי הרכב מוגן מפני גניבות או פריצות, נזקים קטנים יותר כגון שבירת שמשות וכדו', ואפילו במקרה של 'טוטאל לוס', מזוכה הנהג המבוטח בסך של עד לשווי הרכב המקורי.

 

הכיסוי הביטוחי שמעניק הביטוח המקיף, אם כן, הינו אחד האמצעים ההופכים את החיים לפשוטים וקלים יותר. יתרה מכך, מי מאיתנו לא נתקל במצב של תקלה ברכב, בדיוק בדרך לעבודה או לפגישה חשובה אחרת? שירותים של גרר וחילוץ 24 שעות ביממה, הסדרים עם מוסכים מורשים ואספקת רכב חלופי הינם רק חלק מהשירותים המוצעים למבוטחים. ההוצאות הנגרמות עקב אבדן של ימי עבודה ספורים אינם מהווים עוד טרדה למבוטח.

 

השוואת ביטוח מקיף – חסכון אדיר

 

השוואת ביטוח מקיף תגלה כי חברות ביטוח רכב עושות כיום כל שביכולתן עבור לקוחותיהן הקיימים, וכדי לגייס לקוחות חדשים. התחרות הסוערת בענף ביטוח רכב מעניקה לנהגים יתרונות עצומים, המתבטאים בניסיון מתמיד לשפר את השירות הניתן למבוטחים, ואכן, בזכות הפיקוח על ענף הביטוח והתחרות הנמרצת, ניכר כי השירות הקיים הוא בין המתקדמים בארץ, בין אם במודעות לשירות אדיב והוגן, בין אם ביעילות ובמקצועיות, ובין אם בהצעות האטרקטיביות היוצאות לשוק אחת לתקופה.

 

חברות ביטוח רכב מעניקות לנהגים השונים הנחות והטבות שונות בגין סעיפים מסוימים, המאפשרים חסכון של מאות ואף אלפי שקלים מדי שנה. נהגים ותיקים, לדוגמא, ישלמו מחיר זול יותר מנהגים צעירים, נהגים שאין להם היסטוריית תאונות או תביעות ישלמו גם הם פחות, וכמו כן נהגים הנוסעים מספר מועט של קילומטרים במהלך השנה. מי שישכיל לבצע השוואת ביטוח מקיף, יגלה הנחות רבות אותן יוכל לנצל ולחסוך בכך לא מעט הוצאות.

 

להשוות בין ביטוחים מקיפים – בקלות, במהירות ובנוחות

 

במסגרת ההטבות השונות המוענקות ללקוחות, ניתן למצוא שוני רב, המקשה על ההחלטה לעיתים. לשם כך, פותחו לאחרונה פלטפורמות השוואת ביטוח מקיף המאפשרות לנהגים לקבל הצעות מחיר ממגוון חברות ביטוח, תוך מספר דקות. אם בעבר, האמצעים העיקריים לצורך בירור ובדיקת מחירים אלצו את הלקוחות להמתין ליד שפופרת הטלפון שעה ארוכה, לתזז בין החברות השונות ואפילו להפסיד ימי עבודה בשל כך, הרי שהיום, מחשבונים פשוטים המצויים בכל אתר אינטרנט של אחת החברות יעשו את העבודה עבור הנהגים, באמצעות הזנת מספר נתונים בסיסיים אודות הנהג.

 

ניתן לומר כי המודעות הגבוהה לשירות לוקחת את ענף ביטוח הרכב כמה שלבים קדימה, ואילו הצרכנים הם הנשכרים האמיתיים מהרפורמות העצומות.


 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI