דף הבית תיירות ונופש בתי מלון השוואות מלונות בצפון: בית בגליל מול מצפה הימים
השוואות מלונות בצפון: בית בגליל מול מצפה הימים
אבי 13/05/12 |  צפיות: 2807

לעיתים, אנו נדרשים להשוות בין שני מקומות שונים זה מזה באופן מוחלט. זוהי משימה קלה, שכן במצב כזה אנו מצביעים על ההבדלים הברורים: זה מקום קטן, זה מקום גדול, זה מקום צפוני, זה מקום דרומי, זה מתאים לצעירים וזה למבוגרים, וכהנה וכהנה... אבל מה קורה כשאנו מתלבטים היכן לבלות  את החופשה הקרובה שלנו, ושתי האפשרויות קרובות זו לזו מאוד מבחינות רבות? כזו היא הדילמה בפניה עומדים מי שחושבים האם לבחור במלון בית בגליל או במלון מצפה הימים.

 

תיאור של שני המקומות

 

הדמיון לא נגמר בכך שמדובר בשני מלונות בצפון. לא מדובר במלונות כפריים מול מלונות בטבריה, או בצימרים מול מלונות ענק עירוניים. שני המקומות הללו, שניהם בעלי קונספט דומה- לאפשר לאורחים רגיעה ומנוחה, שקט ושלווה, התנתקות מהמרדף היום יומי ומהלחץ הכללי של חיינו.

 

מלון בית בגליל ממוקם ביער ביריה. הוא מציע בריכת שחייה, מסעדה, וגם ספא עשיר שמציע שלל טיפולי גוף איכותיים שנעשים על ידי המטפלים המוסמכים והמקצועיים ביותר. יש בו גם חדר כושר, ומי שמתארחים בו יוכלו לשכור לעצמם זוג אופניים בחינם. אם חשקה נפשכם בטיול קטן באיזור, תוכלו לצאת לסיור  בראש פינה או לבילוי בצפת, מרחק כמה דקות נסיעה ברכב.

 

לא רחוק משם ניצב מלון נוסף, שיש לו מאפיינים דומים מאוד: מלון מצפה הימים. מלון זה מציע גם הוא שירותי ספא מגוונים, שתי מסעדות, ואפילו חנות מיוחדת המוכרת לאורחי המלון מוצרים אורגניים שעשויים במקום. מסעדה אחת היא מסעדה צמחונית והמסעדה השנייה היא מסעדה בשרית.

 

למי המלונות מיועדים

 

מלונות בצפון מותאמים פעמים רבים לזוגות- ודאי שמעתם על זוג חברים שבודקים כל שנה מלונות בטבריה כדי לצאת לנופש קצר יחד, או שיצא לכם לשלוח את אבא ואמא למלון בחיפה לכבוד יום הנישואין שלהם. אבל שני המלונות הללו, מלון מצפה הימים ומלון בית בגליל, שניהם מתאימים מאוד לזוגות שלא מחפשים רק רומנטיקה, אלא גם שקט. מי שיגיעו למקומות אלו במטרה לפגוש צוות הווי ובידור, עשויים להתאכזב.

 

מי שיגיעו, לעומת זאת, בראש פתוח המעוניין להיתנסות בחוויה חדשה וקסומה של חופש אמיתי, עשויים לצאת עם חיוך רחב ובלב רגוע ונינוח... אחרי הכל, מלונות בטבריה עם קאנטרי לילדים וצוות בידור בערב הם באמת נחמדים מאוד, אבל הם לא נותנים לנו הזדמנות ללחוץ על כפתור 'עצור' למשך כמה רגעים ולהתרחק מכל הלחץ והמתח שהם מנת חלקנו היום יומית. מלונות בצפון יש הרבה וטובים, אבל עלינו לחשוב מה אנחנו מחפשים בצאתנו לחופש?

 

ש מי שיגידו לכם שכדי ליהנות באחד מן המקומות האלו, עליכם להיות מעל גיל עשרים ורצוי גם מעל שלושים. "יש חוויות בחיים שאפשר להעריך רק כשמבינים שרעש והמולה הם לא הדבר הכי נפלא שיש", יאמרו לכם. אולם, הדבר הוא קודם כל תלוי אישיות. ישנם בני שישים שאחרי יומיים במלון כזה לא ימצאו את ימינם ושמאלם, ולעומתם יש בני שמונה עשרה שרק ירצו להישאר במקום ולהמשיך לאכול אוכל אורגני ולקבל טיפולי רפלקסולוגיה... הכל תלוי בכם, בסופו של דבר, ובמידת הפתיחות איתה תגיעו לחופשה זו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI