דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים מהם סוגי האתרים הנפוצים לעסקים?
מהם סוגי האתרים הנפוצים לעסקים?
מאיה ויז'ן 22/05/12 |  צפיות: 3088

מהם סוגי האתרים הנפוצים לעסקים?

כמעט כל עסק בעולם מפעיל כיום גם אתר אינטרנט. מלבד העובדה שישנם עסקים רבים הפועלים רק באמצעות אתר האינטרנט שלהם, הפכו האתרים לפלטפורמה העיקרית דרכה מוצאים הלקוחות מידע על החברה. בנוסף, אתרי האינטרנט המודרניים מאפשרים רכישות אונליין של מוצרים ושירות. אך בניגוד לעולם התוכן, בכל מה שקשור אל עסקים ניתן למצוא מספר רב של סוגי אתרים. מה ההבדל בין כל אחד מהם וכיצד ניתן לבצע בניית אתרים איכותית?

אתרי תדמית ואתרי קטלוג

הסוג הראשון של אתרי אינטרנט לעסקים הוא אתרי התדמית. למעשה, מדובר על בניית אתרים אשר תפקידם לספק מידע שיווקי, לאפשר קידום אורגני, להבליט את שם העסק ולהציג פרופיל מלא על החברה והשירותים שהיא מציעה. הסוג השני של אתרים נפוצים לעסקים הם אתרי הקטלוג. מדובר על פלטפורמה דרכה מציגה החברה את קטלוג המוצרים שלה, אך ללא אפשרות רכישה. בניית אתרים המיועדים להצגת הקטלוג יכולה להיעשות בצורה עצמאית מהאתר הרגיל, או בנוסף אליו. אתרי קטלוג מציגים מידע כמו שם המוצר, תמונה שלו, תיאור, מחירים ובמידת הצורך גם מידות אפשריות.

במה כרוכה בניית חנות וירטואלית?

סוג נוסף של אתרים נפוצים לעסקים הם אלו הקרויים חנות וירטואלית, או אתרי מכירות ומסחר. בניית חנות וירטואלית לא מיועדת רק למוצרי אופנה או צריכה, אלא מציעה גם אפשרויות רכישה לשירותים נוספים. לאחר בניית חנות וירטואלית יכולים הלקוחות לרכוש מוצרים בסליקת כרטיסי אשראי, ליצור קשר טלפוני או לשלם בעזרת דואר אלקטרוני. בניית חנות וירטואלית מחייבת הצגה ברורה של המידע והתנאים ולכן חברות המתמחות בסוג כזה של בניית אתרים עוזרות לבעלי החברה לאפיין את האתר, לפלח את קהל היעד ולייצר סביבה נוחה לרכישה.

מה בין חנות ווירטואלית לאתרי תדמית

ראינו כבר שיש שני סוגים עיקריים של בניית אתרים לעסק הראשון הוא בניית אתר תדמית ובנוסף בניית חנות וירטואלית. אתר תדמיתי מטרתו העיקרית היא לעשות רושם לשווק ולגרום לעסק עצמו להמיר גולשים ללקוחות. חנות וירטואלית יש לה תפקיד פשוט והוא למכור. לגרום לכמה שיותר לקוחות לבצע רכישה אונליין של מוצרים בחנות שלכם. ישנם מקרים שניתן לשלב בין אתר תדמית לאתר מכירות אולם יש לשקול זאת היטיב כיוון שפעמים רבות נוצר מצב של "תפסת מרובה לא תפסת" . האתר מבלבל את הגולש ולא משיג את מטרתו לשם כך יש להתייעץ ולעשות חושבין עוד לפני ולשקול את האפשרויות. יכול להיות שיהיה זול וריווחי יותר ליצור שני אתרים שונים אחד לכל מטרה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאיה ויז'ן

מאיה ויז'ן בניית אתרי תדמית וקידום אתרים באינטרנט במחירים שפויים, אנחנו מאמינים שהחזון שלנו בונה את המציאות שלך.



 


מאמרים נוספים מאת מאיה ויז'ן
 
מייד אין צ'יינה - עיצוב הבית בעידן החדש
הטרנד החדש בעולם העיצוב פונה לכיוון מזרח והרבה אנשים נוסעים לסין כדי לייבא משם מוצרים. החסכון בעלות , המבחר הרב, והשירות המקוצעי גורם להרבה אנשים לארוז מזוודות ולטוס לסין למטרת יבוא מוצרים לביתם.

ליווי אדריכאלי לסין
כדי להתמצא בסין, יש צורך בליווי אישי ומקצועי על ידי אנשים שמכירים היטב את השוק המקומי ומכירים את הסוחרים הנכונים. בעקבות המחר הרב של החניות, יש צורך במלווה מקצועי המתמצא בשוק המקומי.

כל מה שצריך לבית: מבחר ענק של מוצרים ליבוא מסין
ישנם אלפי מוצרים שניתן לייבא מסין במחירים מאוד זולים. לסין מבחר רב של מוצרים שניתן לייבא, . סין מספקת ללקוח הישראלי מבחר ענק של מוצרים והאפשריות הינם אין סופיות.

יבוא תכולת הבית מסין - מה זה בדיוק?
רבים תוהים מה זה בדיוק תכולת בית מסין? אך זה בדיוק עובד? והאם זה משתלם? הינה פירוט קצר על מה זה בדיוק יבוא תכולת בית מסין.

יבוא תכולת בית מסין - האם זה משתלם?
השאלה העיקרית שהרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי יבוא של מוצרים מסין, הינו האם זה ישתלם להם לעשות את המהלך הזה. הנה כמה תשובות לגבי הסוגיה הזאת.

יבוא מסין - איך עושים את זה?
ישנם הרבה שאלות לגבי אך עושים יבוא מסין, הנה כמה טיפים שיקלו עליכם בדרך ליבא תכולת בית מסין.

יבוא אישי של תכולת בית
יבוא מסין הפך בשנים האחרונות לדבר מאוד פופלארי והרבה אנשים פונים לסין לצורך יבוא ריהוט ותוכל בית.

הלבשת הבית - יבוא תכולת בית מסין
בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר האנשים שמייבים ריהוט מסין לצורך עיצוב ביתם. הטרנד החדש הזה הולך וגובר והרבה אנשים מוצאים פתרון לעיצוב פנים.

תמונות קנבס
מחפשים רעיונות למתנות למשרד או מתנות לבית? פנקו את המשפחה או החברים בתמונות קיר או ציורים על קנבס.

מסגור תמונות על בד קנבס
הקנבס מבית נור הוקם במטרה לשרת לקוחות פרטיים ולאפשר הדפסה על קנבס של כל תמונות המשפחה או תמונות אישיות אשר צולמו וראויים להגדלה.עיצוב והדפסה תמונות מרהיבות ואיכותיות על קנבס
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI