דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אולמות אירועים באור יהודה - אתם ממליצים?
אולמות אירועים באור יהודה - אתם ממליצים?
nati bentov 23/05/12 |  צפיות: 2466

החלטתם להתחתן? מזל טוב! מוכנים לכך? אז עכשיו אפשר לקרוא על כל הדברים החשובים באמת לגבי חתונות ואירועים... אתם יכולים לעשות היכרות עם תחום האירועים והחתונות: לוקיישן, שירות ארגון חתונות ותקליטנים!

כבר הזמנתם אולם ארועים?

החלק הראשון שיש לשקול, הוא לא אחר מאשר המיקום בו יתקיים האירוע. זה יכול להתקיים באיזשהו אולם אירועים, וייתכן וזה יהיה בפרדס. רק אחרי קביעת מקום החתונה, ניתן יהיה לקבוע את מועד החתונה, קונספט הארוע ואפילו לבחור את כל אותם הדברים הפעוטים שיעזרו להפוך את האירוע הגדול לחוויה לכל החיים. לא חושבים שהגיע הזמן לערוך את החתונה?

כיצד להחליט על מקום לחתונה? רוצים נצר סרני אולם אירועים?

רוב הזוגות מתחבטים בינם לבין עצמם שבועות רבים טרם מצליחים להחליט, ויש לכך סיבה. אולמות אירועים הינם שונים באי אילו פרמטרים; תכולת המוזמנים המקסימאלית, העיצוב במקום, סגנון הגשת האוכל והכי חשוב - המיקום בישראל. יש לקבוע מראש מה תמיד רציתם לחגוג, זה יעזור במסע אחר האולם שלכם…

אחרי שמגיעים לגן אירועים בשביל לבחון מבפנים, מומלץ לשים לב לפרטים מסוימים: האם האזור מספיק נקי וסטרילי? השטח יתאים לכל המוזמנים? כמה מגישים יעבדו בליל החתונה? איש לא מעריך אוכל שפג תוקפו או, למשל, שירות לקוי... אם אתם רוצים להימנע מפאשלות בזמן ליל החתונה, ודאו בזמן שאתם זוכים במענה לשאלות שעולות בכם!

כשמתכננים אירוע - לא כדאי לעשות טעויות...

חתונה תחגגו ככל הנראה רק פעם בחיים (זו לפחות השאיפה...), לפיכך פה זה לא מקום לטעות. אז איך צולחים זאת? כדאי לא להתפשר על הפרטים החשובים לכם! לדוגמא, בהנחה וחלמתם על אולם ארועים מנקר עיניים, אז אתם זכאים לקבל בדיוק את זה…

ועכשיו מה?

בהנחה וכבר יש לכם אולם חתונות - באפשרותכם לשקול ברצינות את כל הפרטים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמה, עיצוב פרחים... אם עוד לא שמעתם שיש כזה דבר, אז זה בעצם אומנות במלוא מובן המילה. באמצעות מקצוענים המבינים עניין בעולם העיצוב ואסתטיקה, אתם יכולים לדאוג לכך שהאירוע הזה יהיה מקסים ובלתי נשכח. בעזרת שימוש בזרי פרחים, רק כדוגמה, אתם יכולים לשדרג במהירות את המקום. האורחים שיגיעו ירגישו מן ההתחלה שהם חלק מאיזשהו ארוע מקורי לגמרי והם יהנו כמו שלא יצא להם אף פעם... אולי זה יהיה האירוע שלכם!

אחרי שסימתם עם סוגיות העיצוב, ניתן לחשוב על דברים אחרים…

להמון אנשים כנראה יצא באיזשהו שלב בחייהם להיות מוזמנים לאירוע. האירועים האלה נראים לרוב זהים - "סושי", אלכוהול זול ופטנטים ארכאיים. אם אתם רוצים לערוך חגיגה ברמה אחרת, יש צורך בקמצוץ השקעה של כסף ואפילו יצירתיות. רק כך ירכלו על האירוע שערכתם לנצח... לא מוצאים הכל לארוע?

הכל מתחיל עם אוכל!

בשביל אנשים הפרט המעניין היחיד זה האוכל במסיבה. ההחלטה על סוג הקייטרינג יש לה השפעה על הזיכרונות מהחתונה, מסיבה זו אסור לזלזל או להתפשר בהחלטה זו. אז באמת כדאי ללכת על קיטרינג גורמה ומבחר מנות במימדים סבירים. איש אינו רוצה לאכול מזון זול ומטוגן או, למשל, אחד שמוגש בצלחות מיניאטוריות. תמיד משתלם להשקיע טיפה כסף בשביל להיות בטוחים שהאוכל שהאורחים יאכלו יהיה מצוין וכמובן משביע!

לא בטוחים לגבי אולמות אירועים באור יהודה? שירים עדיין לא מצאתם?

אחרי שפיטמתם את האורחים, מומלץ גם לשמח אותם, ויש שפע של דרכים בשביל זה. אז במה מתחילים? אין אפשרות לארגן הילולה מוצלחת ואפילו לא לציין דיג'י. מעוניינים להזמין איזשהו דיג'יי? באמצעותו יש אפשרות להרקיד את כל המוזמנים במשך כל הארוע... המשימה היחידה שנותרה לכם היא להחליט במהרה על סוג מוסיקה שאתם אוהבים, ואת שאר העבודה יעשו עבורכם.

אם קראתם עד הסוף, תכנון והרמת חתונה יוקרתיתאף פעם לא היה קל יותר… לטיפים ומידע שכדאי שתדעו - הציצו כאן שוב לכל מה שצריך לדעת, למאורע המשמח שלכם.למה אתם מחכים?

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nati bentov


 


מאמרים נוספים מאת nati bentov
 
,בר משקאות לאירועים וחתונות
באילו דרכים יוצרים רושם חיובי בחתונה או בבת מצווה? ללא כל ספק זו אחת ההתלבטויות החשובות שכל מארגן ארוע מחפש מידע לגביה בזמן ארגון המסיבה שלו. לקושיה זו אין מענה אחד, אבל בשנים האחרונות לא חסרות דרכים יצירתיות שבאמצעותן ניתן למתג את הערב ולעשות אותו לאגדי וליותר מרק אירוע שיגרתי.

חברת אריזה למעבר לבית חדש
06/06/12 | מעבר דירה
בשביל רובנו המעבר זה שלב משמח. זהו שלב טוב מאוד לבצע סדר בדברים, לעבור על הקיים, לסדר את הקיים ולאפשר מקום לחדש. למרות זאת, כאשר עוברים לבית חדש חשוב להקפיד ולבחור חברה אמינה שתעביר בשבילנו את החפצים והזכרונות , שבזכותה יהיה לנו מעבר קל ונוח ככל הניתן.

מגנטים לאירועים במרכז - עבור יום הולדת
כיצד יוצרים אקסטזה בחתונה או בבר מצווה? זאת בהחלט אחת מהנקודות הרציניות שכל אחד ואחד תוהה לגביה לפני שמתחיל לתכנן את האירוע המשמעותי שלו. לנקודה זו אין פתרון אחד, אולם כעת לא חסרות דרכים יצירתיות שאפשר באמצעותן למתג את הערב המיוחד ולהפוך אותו לייחודי וליותר מסתם אירוע רגיל.

ריסוס אורגני למכרסמים
כל אחד מאיתנו שמע על החוויה המלחיצה הבאה, אתם נכנסים באישון ליל לדירה ורואים תיקנים עצבניים. הג'וקים הם מפגע רציני, ואף מעבר לאי נעימות, לעיתים הם עשויים לסכן את בריאותנו. אז איך לפעול במקרים בהם יש נחשים בביתנו?

קליפים לאירועים לימי הולדת
באירועים גדולים – אין ספק שזה השירות הכי נפוץ אשר מאפשר לנו לזכור את האירועים המשמעותיים ביותר בדיוק. התחתנתם? חוגגים ברית לבן? בעולם המודרני אנו לא יכולים להמנע מצוות צילום לשם תיעוד כל שנייה חשובה מהערב הגדול שלכם. בעתיד כשתרגישו נוסטלגיים תוכלו להכניס את הסרט ב-DVD וכך תוכלו לראות את הרגעים המרגשים.

הזמנת הובלת מקרר בשכיבה
06/06/12 | מעבר דירה
בשביל רובנו העברת העסק זה שלב מרגש. מדובר בשלב טוב לעשות סדר בדברים, לעבור על חפצים שאגרנו, לעשות סדר ולהכניס את החדש. עם זאת, כשעומדים לפני מעבר דירה מומלץ לבחור בקפידה חברה בעלת ניסיון שתעביר לנו את הרכוש שאספנו כל חיינו ושתאפשר לנו מעבר נעים וקל ככל האפשר.

אולם אירועים יפו מהמם
הפקה של ארועים היא לא עבודה קלה. כל ארוע משפחתי כולל חלקים קטנים, כאשר כל אחד מחייב חשיבות אינדיבידואלית. בסוף המסלול אתם קוצרים את הפירות, בגלל שאתם ארגנתם ארוע אדיר!

קליפ יום הולדת וחתונה
צלמי אירועים – כולם נהנים מהשירות המקל עלינו להיזכר בימים הגדולים ביותר בחיינו בדיוק כפי שהיו. הייתה לכם חתונה יפהפיה? סבא חוגג תשעים? כיום אין אפילו אפשרות שלא לקחת צלם מקצועי שיוכל לצלם הכל של הערב. בהמשך תוכלו להכניס את הסרט בדיוידי ותוכלו לראות את האירוע מחדש.

הובלות מרכז עם מנוף
05/06/12 | מעבר דירה
עבור רובנו המעבר זה הליך כיפי ומרגש. מדובר על זמן מעולה לערוך סדר בחפצים, לעבור על הקיים, לעשות קצת סדר ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים לבית חדש חשוב לבחור בקפידה חברת הובלות שתארוז לנו את כל החפצים , שבזכותה יהיה לנו מעבר נעים וזריז ככל הניתן.

גני אירועים בפתח תקווה לימי הולדת
תכנון מסיבות הוא סוגייה לא קלה. כל ארוע חברתי מורכב מפרמטרים שונים, כשכל אחד מהם חייב חשיבות אישית. בערב הארוע כולם שמחים, אחרי שהרמתם את המסיבה המושלמת!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI