דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אולם אירועים נס ציונה - טיפים לבחירה
אולם אירועים נס ציונה - טיפים לבחירה
nati bentov 24/05/12 |  צפיות: 2745

בחרתם תאריך לחתונה? מה אתם יודעים על אירועים? צריך להבין טוב יותר את כל הפרטים המשמעותיים על אירועים בישראל... את מוזמנת להתוודע אל העולם הענק של החתונות והאירועים: גני ארועים, הפקת ארועים ותקליטנים!

השגתם כבר גן אירועים?

העניין הראשון בכל חתונה, הוא המקום בו תחגגו. זה יכול להתקיים באיזשהו אולם ארועים, ואפשרי שזה יהיה בחורשה. רק אחרי בחירת מקום הארוע, ניתן לחשוב על תאריך האירוע, סוג החתונה ובסופו של דבר לבחור את הפרטים החשובים שיעזרו לעשות את האירוע לחוויה בלתי נשכחת. אתם מוכנים לערוך את החתונה?

לפי מה מחליטים על מיקום לחתונה? צריכים בדחיפות אולמות אירועים בשפלה?

אינספור זוגות מתלבטים בינם לבין עצמם הרבה לפני שהם בוחרים, ויש לכך הצדקה. אולמות אירועים שונים האחד מן השני באי אילו פרמטרים; תכולת האורחים שאפשר להכניס, התפאורה, צורת ההגשה ולבסוף המיקום בארץ. עליכם לדעת מה באמת תמיד רציתם לערוך, זה יקל מאוד עליכם בחיפוש אחר גן האירועים שלכם…

כאשר אתם מגיעים לגני ארועים על מנת להסתכל על המקום, אתם צריכים לשים לב לדברים האלה: האם השטח נראה לכם נקי וסטרילי? האם המקום בכלל יתאים למספר האורחים? כמה בדיוק מגישים יעבודו בערב האירוע? אף אחד לא אוהב אולם מטונף או, למשל, שירות גרוע... ע"מ למנוע תקלות של הרגע האחרון, כדאי לשים לב שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שמעניינות אתכם!

בחרו נכונה!

את היום שלכם תארגנו ככל הנראה רק פעם בחיים (או כך לפחות אנו מקווים...), לפיכך פה זה לא מקום לטעויות. אז כיצד מתכננים זאת? מומלץ אף פעם לא להתפשר על שום דבר! במילים אחרות, בהנחה ותמיד דמיינתם מקום עם בריכה צמודה, אז מגיע לכם לקבל בדיוק מה שרציתם…

יש לכם מקום? בואו לקרוא מה עושים הלאה!

אם סוף סוף יש לכם מקום לחתונה - יש אפשרות לשקול ברצינות את הפרטים הקטנים. לדוגמה עיצוב חתונות מקצועי... אם במקרה עוד לא ידעתם שזה קיים, מדובר על אמנות של ממש. באמצעות מומחים המבינים עניין בעבודות עיצוב ויופי, אפשר ממש בקלות לגרום לכך שהאירוע הזה יהיה בולט וייחודי. באמצעות שימוש במפות שולחן מעוצבות, לדוגמא, ניתן לשדרג את את תפאורת האירוע. המוזמנים שיבואו לארוע ירגישו עם כניסתם שמדובר על איזשהו ארוע מעולם אחר ויבלו באופן שעוד לא יצא להם בחייהם... זו יכולה להיות החתונה שלך!

רק אחרי שגמרתם עם ענייני העיצוב, ניתן באמת לטפל בפרטים קטנים…

לרובנו כנראה יצא אי פעם להגיע לחתונה של קרובי משפחה. ארועים שכאלה תמיד נראים בנאליים - "סושי", מיץ תפוזים והפעלות מאוסות. בכדי ליצור ארוע שונה, קיים צורך בקמצוץ השקעה של משאבים ואפילו מקוריות. כך בטוח ימשיכו לזכור את הארוע שהרמתם לנצח... ממש צריכים הכל לאירוע?

הכל מתחיל עם אוכל!

בעבור אורחים החלק החשוב באמת זה האוכל שתגישו. ההחלטה על סוג הקיטרינג היא בעלת השפעה על הזכרון מאותו ארוע, בדיוק בגלל זה אסור להתפשר או להקל ראש כאן. אז השתדלו ללכת רק על קייטרינג איכותי וצלחות בגודל אנושי. איש אינו אוהב מזון לא טעים או, למשל, אחד שמגיע בצלוחיות קטנטנות. באמת שכדאי להוציא כמה גרושים כדי להיות בטוחים שהאוכל שהאורחים יקבלו יהיה ממש טעים ובריא!

מחפשים עוד מידע על אולם אירועים נס ציונה? שירותי מוסיקה עוד לא הצלחתם לבחור?

רק אחרי שהלעטתם את המוזמנים, ניתן להעסיקם, וקיימות לא מעט דרכים למטרה הזאת. אז במה מתחילים? אי אפשר באמת לדון בחגיגה טובה ולא לדבר על תקליטנים. לא מתחשק לכם להשכיר דיג'יי? איתו אפשר להרקיד ולשמח את המוזמנים במשך כל הארוע... כל מה שאתם צריכים הוא לבחור במהרה סגנון מוסיקה שאתם אוהבים, ואת כל השאר התקליטן יעשה עבורכם.

בעזרת המידע שכאן, ארגון חתונה טובהיהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם… לטיפים, עצות ואינפורמציה חיונית - חיזרו אלינו לכל המאמרים, לאירוע שלכם.אז קדימה, תתחילו לתכנן!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nati bentov


 


מאמרים נוספים מאת nati bentov
 
,בר משקאות לאירועים וחתונות
באילו דרכים יוצרים רושם חיובי בחתונה או בבת מצווה? ללא כל ספק זו אחת ההתלבטויות החשובות שכל מארגן ארוע מחפש מידע לגביה בזמן ארגון המסיבה שלו. לקושיה זו אין מענה אחד, אבל בשנים האחרונות לא חסרות דרכים יצירתיות שבאמצעותן ניתן למתג את הערב ולעשות אותו לאגדי וליותר מרק אירוע שיגרתי.

חברת אריזה למעבר לבית חדש
06/06/12 | מעבר דירה
בשביל רובנו המעבר זה שלב משמח. זהו שלב טוב מאוד לבצע סדר בדברים, לעבור על הקיים, לסדר את הקיים ולאפשר מקום לחדש. למרות זאת, כאשר עוברים לבית חדש חשוב להקפיד ולבחור חברה אמינה שתעביר בשבילנו את החפצים והזכרונות , שבזכותה יהיה לנו מעבר קל ונוח ככל הניתן.

מגנטים לאירועים במרכז - עבור יום הולדת
כיצד יוצרים אקסטזה בחתונה או בבר מצווה? זאת בהחלט אחת מהנקודות הרציניות שכל אחד ואחד תוהה לגביה לפני שמתחיל לתכנן את האירוע המשמעותי שלו. לנקודה זו אין פתרון אחד, אולם כעת לא חסרות דרכים יצירתיות שאפשר באמצעותן למתג את הערב המיוחד ולהפוך אותו לייחודי וליותר מסתם אירוע רגיל.

ריסוס אורגני למכרסמים
כל אחד מאיתנו שמע על החוויה המלחיצה הבאה, אתם נכנסים באישון ליל לדירה ורואים תיקנים עצבניים. הג'וקים הם מפגע רציני, ואף מעבר לאי נעימות, לעיתים הם עשויים לסכן את בריאותנו. אז איך לפעול במקרים בהם יש נחשים בביתנו?

קליפים לאירועים לימי הולדת
באירועים גדולים – אין ספק שזה השירות הכי נפוץ אשר מאפשר לנו לזכור את האירועים המשמעותיים ביותר בדיוק. התחתנתם? חוגגים ברית לבן? בעולם המודרני אנו לא יכולים להמנע מצוות צילום לשם תיעוד כל שנייה חשובה מהערב הגדול שלכם. בעתיד כשתרגישו נוסטלגיים תוכלו להכניס את הסרט ב-DVD וכך תוכלו לראות את הרגעים המרגשים.

הזמנת הובלת מקרר בשכיבה
06/06/12 | מעבר דירה
בשביל רובנו העברת העסק זה שלב מרגש. מדובר בשלב טוב לעשות סדר בדברים, לעבור על חפצים שאגרנו, לעשות סדר ולהכניס את החדש. עם זאת, כשעומדים לפני מעבר דירה מומלץ לבחור בקפידה חברה בעלת ניסיון שתעביר לנו את הרכוש שאספנו כל חיינו ושתאפשר לנו מעבר נעים וקל ככל האפשר.

אולם אירועים יפו מהמם
הפקה של ארועים היא לא עבודה קלה. כל ארוע משפחתי כולל חלקים קטנים, כאשר כל אחד מחייב חשיבות אינדיבידואלית. בסוף המסלול אתם קוצרים את הפירות, בגלל שאתם ארגנתם ארוע אדיר!

קליפ יום הולדת וחתונה
צלמי אירועים – כולם נהנים מהשירות המקל עלינו להיזכר בימים הגדולים ביותר בחיינו בדיוק כפי שהיו. הייתה לכם חתונה יפהפיה? סבא חוגג תשעים? כיום אין אפילו אפשרות שלא לקחת צלם מקצועי שיוכל לצלם הכל של הערב. בהמשך תוכלו להכניס את הסרט בדיוידי ותוכלו לראות את האירוע מחדש.

הובלות מרכז עם מנוף
05/06/12 | מעבר דירה
עבור רובנו המעבר זה הליך כיפי ומרגש. מדובר על זמן מעולה לערוך סדר בחפצים, לעבור על הקיים, לעשות קצת סדר ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים לבית חדש חשוב לבחור בקפידה חברת הובלות שתארוז לנו את כל החפצים , שבזכותה יהיה לנו מעבר נעים וזריז ככל הניתן.

גני אירועים בפתח תקווה לימי הולדת
תכנון מסיבות הוא סוגייה לא קלה. כל ארוע חברתי מורכב מפרמטרים שונים, כשכל אחד מהם חייב חשיבות אישית. בערב הארוע כולם שמחים, אחרי שהרמתם את המסיבה המושלמת!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI