דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים עיצובי מטבחים כיום
עיצובי מטבחים כיום
noam 28/05/12 |  צפיות: 2438

אתם ניגשים לאולם תצוגה מלא מטבחים מפוארים ויפהפיים. סביר להניח שתקבלו סחרחורת לאחר שני מטבחים ותרצו לעשות "אחורה פנה" ולחשוב שוב. בנוסף, סוכן מכירות של אחת החברות קופץ עליכם ומנסה לשכנע אתכם כי המטבח הספציפי הזה שאתם מסתכלים עליו הוא הוא התגשמות כל חלומותיכם, בוודאות, מה, לא ברור?

ובכן, תירגעו. לפני שאתם ניגשים לאולם תצוגה של מטבחים כדאי שתדעו כמה דברים בסיסיים ותגבשו דיעה מסוימת אשר תנחה אתכם בבחירת המטבח. הנה כמה עצות מועילות:

· מיקום – מיקום המטבח בבית קובע לעתים את צורתו. אנו ממליצים על מטבחים בצורת ריש הפונה לסלון או יחידה אחת של מטבח, רחוק מהקירות אשר אפשר להסתובב סביבו. במקרה הצורך ואם אפשר, רצוי לשבור את הקיר בין חלל הסלון למטבח.

· חומר – לחומר ממנו עשויים מטבחים השפעה גם על סגנון העיצוב וגם על הנוחות והשימושיות בו. מטבח מעץ מלא ינכיח הרגשה כפרית נעימה אך יהיה רגיש יותר לרטיבות ומזג אוויר. מטבח מנירוסטה, זכוכית ואלומיניום יייתן תחושה מודרנית אך קרירה. בכל מקרה, גבשו סגנון עיצובי המתאים לשאר חלקי הבית.

· נוחות – וודאו כי המטבח אותו אתם רוכשים הוא קודם כל נוח. נוח זה אומר כי אפשר להסתובב בו בנוחות, כי ניתן להגיע לכל חלקיו במהירות ובזריזות, שנוח לשים עליו דברים ונוח לפתח את הארונות בכל מצב.

· פתרונות אחסון – פתרונות אחסון הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר כשבאים לבחון מטבחים. מטבח משוכלל יפתור לכם המון בעיות של ריבוי כוסות, צלחות, קערות, בקבוקים ומכשירים חשמליים. אתם רוצים שהמטבח יתפקד כמטבח ולא כמחסן. כיום, מטבחים רבים מאפשרים את פתרונות האחסון הללו וגם שומרים על עיצוב משגע.

· כיריים קרמיות – עדיפות על פני כיריים רגילות הממוקמות על התנור. הן יותר בטיחותיות, לא תופסות מקום ומעוצבות באופן יפה.

· בטיחות – מטבחים בטיחותיים הם מטבחים בעלי תו תקן מחמיר במיוחד ואשר הושקעה בהם מחשבה מקדימה. מיקום הכיריים, הארונות מעל הכיור והגישה אל מכשירים חשמליים. כל אלה קובעים את רמת הבטיחות של מטבחים.

· משטחי עבודה – ככלל, ככל שיש יותר משטחי עבודה, כך נוח יותר להשתמש במטבח. מטבחים ללא משטחים לא נוחים לתפעול ופחות בטיחותיים. משטח מעץ להכנות הבישול, משטח להנחת דברים חמים, כל אלו יהפכו את המטבח למקום שכיף לשהות בו ולבשל.

· שיש – אין מטבחים בלי שיש! השיש היא אבן יפהפייה ומהודרת שכל מטבח חייב להתהדר בה. אבל, חשוב שתדעו כי יש מספר סוגים של שיש כאשר הסוגים הפחות איכותיים נראים טוב בהתחלה אך מאבדים מהברק ומהיופי במהירה. בכל מקרה, שיש צריך לבוא עם הוראות הפעלה וניקוי שבמידה ותשמרו עליהם, מובטח לכם מטבח יפהפה ושמור היטב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI