דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר שירותי גיבוי לעסקים
שירותי גיבוי לעסקים
nati bentov 29/05/12 |  צפיות: 3820

הכל על אחסון אתרים!

בהנחה וכבר בניתם אתר מקוון, שילמתם על עיצוב, הזנתם אליו תכנים טובים והשקעתם בו כסף - חשוב לבחון רכישת אחסון. כל עמוד אינטרנט, אישי או מסחרי, חייב להיות מאוחסן על פני שרת מיוחד. שרת כזה זהו מחשב על שלא כמו מחשב PC שמאפשר גיבוי של מספר רב של קבצים בו זמנית.

שירותי גיבוי זה לא עניין כה פשוט, לא כל ספקית אחסון תתאים לאתר שברשותכם, מסיבה זו חשוב מאוד לבדוק את הנתונים הבאים -

באיזה שרת מדובר - בתחום ישנן הרבה טכנולוגיות שונות, דפי אינטרנט נבנים בקונפיגורציה שונה ולא כל שרת מתאים לאחסן את אתרכם. חובה לשאול אם שרתי החברה המדוברת יתאימו לאתר שבניתם.

לבחור בחברה אמינה - שרת לא באוויר מזיק מאוד לאתר, במיוחד אם מדובר בפורטל אינטרנט מקצועי. בכל שעה בה האתר לא באוויר בשבילכם זה הפסד כלכלי רציני. חשוב לבחור בחברה טובה, את שתוכל לתחזק את השרתים שהיא מחזיקה ולסדר תקלות במידה ויש בכך צורך.

חבילת אחסון - איזו חבילה אתם מחפשים לאתרכם? כמה זה יעלה? כמו בעסקאות אחרות, מאוד חשוב לבדוק מה אתם מקבלים עבור התשלום. חשוב לבדוק את נפח חבילת האחסון ומהירות העברת הנתונים.

מיקום השרת - אדם שמחפש שרת ייעודי זול, יכול להגיע למצב בו מבזבז כסף על שרת בסוף העולם. שרתי אחסון אלה עובדים לאט מאוד, הקצב של העברת המידע יכול להיות איטי בצורה מרגיזה ובמקרה של צרה - ייתכן ולא יהיה מענה.

והדבר הכי חשוב - בדקו מראש עם החברה שקיים גיבוי טוטאלי של המידע ששמים על השרת, עניין זה כנראה יחסוך מכם בעיות בעתיד.

אז מה עושים עכשיו?

אחרי שבדקתם את הנושאים היסודיים הללו, צריך לבדוק כמה שיותר האפשרויות השונות. בסופו של יום, אתם תרצו להיות בטוחים שהנכם נהנים משירות איכותי שיבטיח לאתר שברשותכם מהירות טובה.

עם המידע שכאן בחירת אחסון לאתר האינטרנט שלכם לא תצטרך להיות עבודה מורכבת מדי, קריאה נעימה

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nati bentov


 


מאמרים נוספים מאת nati bentov
 
,בר משקאות לאירועים וחתונות
באילו דרכים יוצרים רושם חיובי בחתונה או בבת מצווה? ללא כל ספק זו אחת ההתלבטויות החשובות שכל מארגן ארוע מחפש מידע לגביה בזמן ארגון המסיבה שלו. לקושיה זו אין מענה אחד, אבל בשנים האחרונות לא חסרות דרכים יצירתיות שבאמצעותן ניתן למתג את הערב ולעשות אותו לאגדי וליותר מרק אירוע שיגרתי.

חברת אריזה למעבר לבית חדש
06/06/12 | מעבר דירה
בשביל רובנו המעבר זה שלב משמח. זהו שלב טוב מאוד לבצע סדר בדברים, לעבור על הקיים, לסדר את הקיים ולאפשר מקום לחדש. למרות זאת, כאשר עוברים לבית חדש חשוב להקפיד ולבחור חברה אמינה שתעביר בשבילנו את החפצים והזכרונות , שבזכותה יהיה לנו מעבר קל ונוח ככל הניתן.

מגנטים לאירועים במרכז - עבור יום הולדת
כיצד יוצרים אקסטזה בחתונה או בבר מצווה? זאת בהחלט אחת מהנקודות הרציניות שכל אחד ואחד תוהה לגביה לפני שמתחיל לתכנן את האירוע המשמעותי שלו. לנקודה זו אין פתרון אחד, אולם כעת לא חסרות דרכים יצירתיות שאפשר באמצעותן למתג את הערב המיוחד ולהפוך אותו לייחודי וליותר מסתם אירוע רגיל.

ריסוס אורגני למכרסמים
כל אחד מאיתנו שמע על החוויה המלחיצה הבאה, אתם נכנסים באישון ליל לדירה ורואים תיקנים עצבניים. הג'וקים הם מפגע רציני, ואף מעבר לאי נעימות, לעיתים הם עשויים לסכן את בריאותנו. אז איך לפעול במקרים בהם יש נחשים בביתנו?

קליפים לאירועים לימי הולדת
באירועים גדולים – אין ספק שזה השירות הכי נפוץ אשר מאפשר לנו לזכור את האירועים המשמעותיים ביותר בדיוק. התחתנתם? חוגגים ברית לבן? בעולם המודרני אנו לא יכולים להמנע מצוות צילום לשם תיעוד כל שנייה חשובה מהערב הגדול שלכם. בעתיד כשתרגישו נוסטלגיים תוכלו להכניס את הסרט ב-DVD וכך תוכלו לראות את הרגעים המרגשים.

הזמנת הובלת מקרר בשכיבה
06/06/12 | מעבר דירה
בשביל רובנו העברת העסק זה שלב מרגש. מדובר בשלב טוב לעשות סדר בדברים, לעבור על חפצים שאגרנו, לעשות סדר ולהכניס את החדש. עם זאת, כשעומדים לפני מעבר דירה מומלץ לבחור בקפידה חברה בעלת ניסיון שתעביר לנו את הרכוש שאספנו כל חיינו ושתאפשר לנו מעבר נעים וקל ככל האפשר.

אולם אירועים יפו מהמם
הפקה של ארועים היא לא עבודה קלה. כל ארוע משפחתי כולל חלקים קטנים, כאשר כל אחד מחייב חשיבות אינדיבידואלית. בסוף המסלול אתם קוצרים את הפירות, בגלל שאתם ארגנתם ארוע אדיר!

קליפ יום הולדת וחתונה
צלמי אירועים – כולם נהנים מהשירות המקל עלינו להיזכר בימים הגדולים ביותר בחיינו בדיוק כפי שהיו. הייתה לכם חתונה יפהפיה? סבא חוגג תשעים? כיום אין אפילו אפשרות שלא לקחת צלם מקצועי שיוכל לצלם הכל של הערב. בהמשך תוכלו להכניס את הסרט בדיוידי ותוכלו לראות את האירוע מחדש.

הובלות מרכז עם מנוף
05/06/12 | מעבר דירה
עבור רובנו המעבר זה הליך כיפי ומרגש. מדובר על זמן מעולה לערוך סדר בחפצים, לעבור על הקיים, לעשות קצת סדר ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים לבית חדש חשוב לבחור בקפידה חברת הובלות שתארוז לנו את כל החפצים , שבזכותה יהיה לנו מעבר נעים וזריז ככל הניתן.

גני אירועים בפתח תקווה לימי הולדת
תכנון מסיבות הוא סוגייה לא קלה. כל ארוע חברתי מורכב מפרמטרים שונים, כשכל אחד מהם חייב חשיבות אישית. בערב הארוע כולם שמחים, אחרי שהרמתם את המסיבה המושלמת!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI