דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים ערב חברה פיין – אירוע גיבוש כיף לצוות עובדים
ערב חברה פיין – אירוע גיבוש כיף לצוות עובדים
גרפולוג 03/06/12 |  צפיות: 2943

ערב חברה בתרבות הארגונית

האופי הארגוני הוא זה שקובע הרבה פעמים את סגנון ערב החברה ואת כמות הפעמים שבהם מפיקים מסיבות לעובדים/ות. ככול שהארגון יותר גדול כך הפעילות ממוסדת יותר. בחברות הסלולאר כמו פרטנר, סלקום, פלאפון ידוע כי הרבה מאוד ערבי חברה מתקיימים בין מאי לספטמבר ובין נובמבר לדצמבר כשנשאר עוד תקציב שלו השתמשו בו. (תקף גם לשאר החברות במשק).

 מתחילים בהפקה

ג'ק וולץ המנכ"ל שהבריא את ג'נרל אלקטריק מדמה את המנהיג לגנן שצריך להחזיק ביד אחת קנקן של מים וביד השנייה דשן בשביל האנשים. מנהיג טוב צריך להבחין מתי הטיימינג הנכון ביותר לעריכת ערב חברה. וכשזה מגיע יש להתחיל לפעול. בשלב הראשוני בררו מה היא מסגרת התקציב שעומדת לכם.

סגנונות של ערב חברה

ישנם שלושה סגנונות של ערבי חברה ואילו הם :

1.ערב גיבוש - נועד לגרום לעובדים/ות להשתחרר מלחצים, לחדד הכרויות ולחזק את ההווי

2.פעילות פרידה - כאשר אחד מהמנהלים/ות פורש או עוזב ורוצים לחגוג את האירוע.

3.חגיגת מסיבות - סילבסטר, פורים, חנוכה, גמר פרויקט, סוף שנה. שנת ציון דרך לחברה.

ערב גיבוש מסורתי יכול להיות בדאנס בר / במועדון / בפאב. אפשר לשלב קריוקי, ריקודים, משחקי באולינג או פיינטבול. פעילות פרידה מתאימה לעשותה באולם אירועים או בבית של אחד המנהלים/ות. ואילו חגיגות גדולות למאות עובדים יערכו באולם אירועים או במועדון ריקודים שיכול לאכלס מספר רב של אנשים.

מסגרת תקציב

בהתאם לגודל התקציב אפשר יהיה לבנות מסגרת לאירוע. קביעת מקום, פעילות וכיבוד תלויה ועומדת בתקציב שיתקבל. יש צורך לבדוק כיצד תקבלו את התקציב ואיזה אישורים האומן/ית המסעדה או אולם האירועים צריכים לשלוח. בשלב הבאה מתחילים לגשש לגבי תאריך שבו יתבצע ערב חברה.

קביעת תאריך

אחד מהאתגרים הוא קביעת תאריך שמתאים לרוב העובדים/ות המנהלים/ות. פתחו את לוח השנה העברי עברי ואת הסמארט פון וחפשו תאריך שבו יחסית אין הרבה עבודה באותו יום / ביום למחרת וכן יום שאינו נופל על חג או אירוע גדול שיש לאחד מהעובדים. (חשוב לעשות זאת בשיתוף עם נציגי העובדים/ות). זכרו כי סטטיסטית עשרה אחוזים לא יוכלו להגיע.

הזמנת אורחים עובדים/ות  מנהלים/ות

בשלב הבאה הזמינו באופן אישי ככול הניתן את כלל העובדים/ות בחברה. הפיצו מייל ואף השתמשו בתוכנת whtsup לשליחת מסרונים אישים. במידה וזאת מסיבה פרישה התייעצו עם הפורש/ת את מי להזמין. על פי גודל המוזמנים/ות תוכלו לבחור את המקום המתאים. אל תתביישו לבקש אישור במייל על הגעה. הדבר יגרום למחויבות גדולה יותר מצד העובדים/ות.

ברור ואפיון צרכים

ערב חברה יכול להיכשל בין היתר אם התכנים הנכונים לא נבחרו לאירוע. אם האוכל לא התאים לציפיות המנהלים/ו וכו..אפיון מוקדם יכול לתת לכם יתרון גדול בהצלחתו של האירוע. הקימו צוות מתוך העובדים/ות והתייעצו עמו, בררו מה הן הציפיות. בקשו לקבל רעיונות. במקביל גבשו עם עצמכם מה המטרה המרכזית של האירוע. מה התוצאה המקוות שאתם רוצים להשיג, רשמו אותם על מסמך וורד.אחד מהדברים שיעזרו לכם להתמקד הוא  לערוך סקירה של הצוות על פי וותק, (פעילות מונעת שחיקה), לצוות חדש (פעילות בדגש על הכרות). על פי מגזרים שונים המיוצגים בצוותים תוכלו לדווח לאומן/ית על רגישויות מסוימות.

דגש על עונות השנה

הטרנד בקיץ הוא לערוך ערב חברה תחת כיפת השמיים. ניתן ללכת על קונספט של ברביקיו. כדאי מאוד לבדוק אם יש פארק בסמוך למקום העבודה עם תאורה מתאימה או לחילופין לבדוק למי יש גינה מתאימה.

מציאת מקום הולם

בהתאם לכמות העובדים/ות, התקציב והקונספט ניתן לבחור בין מספר אופציות.

1.בית פרטי - מקום נהדר שגם חוסך בעלות מקום ויכול לתת תחושה משפחתית.

2.לופט - חדר יוקרה שניתן למצוא בו ג'קוזי, שולחן סנוקר, מסכי פלאזמה ועוד.

3.חדר פרטי במסעדה - מתאים בדרך כלל לקבוצות של עד עשרים איש.

4.מועדון ריקודים / פאב / דאנס בר - שילוב בין אוכל לפעילות כמו קריוקי.

5.אולם אירועים -במחיר המנה משולב עלות המקום. מתאים למספר גדול של עובדים/ות.

6.פארק ציבורי - מתאים בעיקר לחודשי מאי - אוקטובר.

7.באולינג / סנוקר / קארטיניג / סגווי / פיינטבול - פעילות משולבת

8.שייט ביאכטה - יש לבדוק מי סבל בעבר "ממחלת ים".

בחירת כיבוד מתאים

התפריט צריך לכבד את המעמד ואת העובדים/ות. בנוסף יש צורך בברור מוקדם מי מהעובדים/ות אוכל גלאט כושר, מה סגנון האוכל המועדף. אם החלטתם לקחת חברת קייטרינג בדרך כלל נהוג להזמין לערב אוכל חלבי. כדאי לבדוק מי אוכל/ת גלאט כושר, מי רגיש/ה למאכלי גבינות וכו.. אם החלטתם לעשות על האש כדאי לזכור :

א.העבירו את הבשר למקרר ושעתיים לפני הפשירו אותו בטמפרטורת החדר.

ב.קנו רשת ברזל עבה ושמנו אותה. (בצל גם יכול לעשות את העבודה.).

ג.כשהאש חמה מאוד עד להבות תנו חצי דקה עד שהלבות תרדנה.

ד.שאלו מה רוב האנשים מעדיפים. טיפות נוזל על הסטיק מעידות שהוא מתקרב לוול דאון.

ה.לבשר יש טעם משל עצמו ולכן חשוב לטבל במינימום. מלח גרוס ופלפל שחור.

בחירת פעילות להשבת האנרגיה

לעיתים מנהלים/ות משאבי אנוש נופלים בזיהוי הצורך בחוויה או בהוויה. כל מפגש הוא סוג של חוויה שגם תורמת להוויה. אולם שילוב מאוזן בין שניים יכול להפוך ערב חברה למוצלח יותר. הכוונה לשלב פעילות שתתמקד ביחסים בין העובדים כדוגמת סדנה בתקשורת בין אישית שתעודד דו שיח, "התערבבות", "מינגליניג". לעיתים הרעיונות הטובים ביותר מועלים דווקא בהפסקות או באירועים כגון אילו. לקבוצה גדולה ניתן לבחור הופעה שתתמקד בחוויה. אם אתם חשים שצריך קצת להשיב את האנרגיה לקבוצה בחרו בסדנה יוגה צחוק.

ליין פעילויות לעובדים

בהתאם לאפיון הצרכים בחרו את הפעילות המתאימה ביותר.

אובמה שואו - סודות התקשורת של נשיא ארצות הברית.

אימפרוביזציה - סדנה הלקוחה מעולם התיאטרון ומתמקדת במשחקי אסוציאציה ואלתור.

גרפולוגיה - הסודות שמסתתרים מאחורי השרבוטים, הציורים, המילים והאותיות.

דמיון מודרך - לצוות רוחני במיוחד. ניתן לשלב קלפי מודעות, מדיטציה ושתיקה.

הומור - הרצאה קלילה על חשיבות ההומור בחיים, בזוגיות, בעבודה.

יוגה צחוק- סדנה שתפיל את העובדים/ות מצחוק על פי השיטה של מאדן קטרייה.

לחץ ושחיקה - פעילות להורדת מתחים. שילוב בין הרצאה להפעלה.

מספרי סיפורים - כי בנפש של כל עובד/ת מסתתר  ילד/ה  הרוצה שיקריא לו סיפור.

משחקי ילדות -  המשחקי ספורט ותחרות במגוון תחומים. למי שאוהב לרוץ או ללכת.

שפת גוף - אומנות הפיתוי שבין גברים לנשי, משחקי שקר ואמת, תדמית וצבעים.

שוקולד - התחליף האולטימטיבי לסקס. כיצד ניתן ליהנות משוקולד איכותי.

תקשורת בין אישית - הפעלות לזוגות ובקבוצות, משחקי תקשורת לחיזוק ההכרות.

רוצים לקבל טיפים, עצות, רעיונות נוספים ? לחצו על המילה ערב חברה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גרפולוג


 


מאמרים נוספים מאת גרפולוג
 
גרפולוג לערב גיבוש ברזולוציה full HD
10/09/12 | גרפולוגיה
הרגע הגדול לעובדים מתקרב ואת מחפשת אטרקציה לאירוע? כדאי לך להזמין גרפולוג לערב גיבוש. אם אינך מבינה למה תמיד את מתנדבת ראשונה חפשי קעריות באותיות שלך

רעיון ליום הערכות אופטימי עם גרפולוג למורים
אטרקציות מהפכניות עם גרפולוג למורים ליום הערכות אופטימי במיוחד יוצא לדרך. צריכה רעיון כיצד "יגיעו" גדעון סער, יוסי וסרמן או רן ארז ליום הערכות ? הביאו את חתימותיהם...

ערבי גיבוש לצוות – ריגוש וסיפוק מידי
חוויה מדהימה ובלתי נתפסת בשילוב קוקטיל מטורף של הצעות לפעילות מגבשת מעצימה וקורעת מצחוק. ערבי גיבוש לצוות תוססים, מיוחדים ומותאמים אישית לכל צוות עובדים...

ערבי גיבוש חברה – להדהים ולהרים את האווירה
פעילות כיף וגיבוש עם הרבה פלפל ומלח גרוס. הפעילויות שיעיפו את "הפאה" לצוות. ערבי גיבוש חברה עם מבחר מרשים של רעיונות, הופעות וסדנאות שיתרמו לאכפתיות אמיתית

יום גיבוש לקבוצות קטנות – רעיונות הפעלות טיפים הופעות
יום גיבוש מהפכני לקבוצות קטנות. אפשר לארגן טיול אורבאני בתל אביב יפו או טיפול ספא מפנק באחוזת אסיינדא בצפון. כשהתקציב קטן לפניכן הצעה לפלטפורמה ייחודית שתעזור להפיק יום גיבוש בלתי נשכח.

ערבי גיבוש לחברות – כרטיס בכיוון אחד
המס על הבירה עלה ? ביבי נתניהו מסביר כי צריך לאזן בין צד ההכנסות לצד ההוצאות. זה הזמן להפיק ערבי גיבוש לחברות. אירוע ברמה אחרת רגע לפני שהחברה פושטת את הרגל

יום גיבוש לצוות עובדים – פעילות איכותית לקבוצות
מבחר איכותי של הצעות לפעילות יום גיבוש לצוות. פיתוח תוכן ממוקד בהתאם להרכב הקבוצות והמטרה של יום כיף. סדנאות שפת גוף, תקשורת, עבודת צוות, צחוק, גרפולוגיה...

ערבי גיבוש למורים – הופעה בלתי נתפסת
גם גדעון סער רן ארז ויוסי וסרמן יסכימו כי ערבי גיבוש למורים תשע"ג יכולים לתרום לשיפור האווירה בחדר המורים. לפניכם אופק חדש של סדנאות והרצאות עם תמורה לאווירה טובה.

יום גיבוש בדרום לעובדים- לשים X על השגרה
הפקת אירוע משמעותי מצריך הפעלות כיף ואטרקציות ברמה גבוה. יום גיבוש בדרום לעובדים הוא מעשה ציוני שיתרום לחיבור בין מנהלים לעובדים. מפסטיבל תמר ועד סדנאות

יום גיבוש לחברות בצפון - רעיון שובר שוויון
אפילו חברות שנמצאות בצפון לא מוותרות על יום גיבוש בחיפה או קיסריה מכמה סיבות : מגוון של אטרקציות אקסטרים, מסעדות מעולות, בתי מלון ברמה, הרצאות וסדנאות בשטח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI