דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה הובלות ראשון לציון - לאן לפנות?
הובלות ראשון לציון - לאן לפנות?
nati bentov 03/06/12 |  צפיות: 2907

פותחים דף חלק!

לרבים מאיתנו מעבר הוא שלב מרגש בכל פעם מחדש. זה זמן מעולה לעשות סדר בדברים, למיין חפצים שאספנו, להפרד מדברים לא נחוצים ולמצוא מקום לדברים חדשים. למרות זאת, כשעוברים דירה כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלה שתעביר בשבילנו את הרכוש ושתאפשר לנו מעבר נעים וקל ככל האפשר.

על מה להקפיד כשמחפשים הובלות ראשון לציון?

הרכיב העיקרי שמרבית האנשים ימהרו לבדוק הוא מחיר העלות. המחיר הינו נתון מרכזי בבחירת חברת ההובלה עבור רובנו, אך האם מחיר זול תמיד יהווה את העסקה הטובה ביותר עבורכם?

אל תראו מופתעים אם קיבלתם הצעה עבור שירותי הובלה לכל העסק בשש מאות שקלים ואז יגיע בחור רופס עם טנדר פיג'ו ישן. הרי לא הייתם נותנים את האוטו שלכם בכל מוסך בעל הצעה זולה, אל תשימו את הרכוש שלכם תחת אחריותו של סתם מוביל, גם הצעתו זולה בהרבה.

איך תבחרו חברת הובלות

לא יודעים מאיפה להתחיל? כדאי לבדוק כמה הצעות. על ידי ביצוע השוואה של הצעות ממס' חברות תקבלו מושג מה כל חברה וחברה מאפשרת ומה המחיר בעבור שירות זה , בשיטה זו תוכלו לדעת מה מקבלים בכל מחיר ולהחליט על המחיר אותו אתם יכולים ומוכנים לשלם ולדעת שקיבלתם את הטוב ביותר במחיר זה. אם תבדקו הצעה של הובלות בת ים ההבדלים יהיו ביטוי של:

שנות ניסיון והמלצות - חברות בענף ההובלות הפועלות זמן ארוך מעסיקות צוותים הומוגנים ומנוסים שהעבודה מוכרת להם ועובדים בצורה מהירה ויעילה תוך טיפול מסור והקפדה על החפצים שלכם. לחברות הובלה ותיקות אלו מעגל לקוחות רחב ומסוגלות לספק המלצות של לקוחות.

אחריות וכיסוי ביטוחי - אם תבחנו תראו שמרבית מההצעות הזולות שתקבלו אינן כוללות שום סעיף ביטוחי. בעת העברת תכולת משרד חשוב מאוד להקפיד שנמצא סעיף מסוג זה ולוודא מה הסכום שהוא מכסה כדי שתהיו רגועים.

גודל הצוות ורכב ההובלה - חברות הפועלות כדרך קבע יגיעו במשאית סגורה לעומת חאפרים אשר יבואו לבד או עם עובד מזדמן עם טנדר ישן שבמקרה הכי טוב מכוסה בברזנט. חברות רציניות יגיעו עם צוות מיומן ומקצועי שהקטן ביותר הוא של 3 מובילים, תלוי בגודל העבודה - מה שמביא לידי שירות טוב וזהיר יותר בתכולת המשרד שלכם.

הובלה בגובה באמצעות מנוף - שימוש בשירותי מנוף יוביל לעליה במחיר ויהיו מקרים בהם לא תהיה בידיכם אפשרות מלבד שימוש בו בעקבות מעלית קטנה מדי. באותה מידה, שווה לשקול שירות מנוף גם כשלא חייבים אותו כיוון שהוא חוסך זמן ומצמצם אפשרות של פגיעה בפריטים בעת סחיבת הרכוש במעברים צרים.

אני מקווה שנתתי לכם נקודת התחלה למציאת הצעה ממוביל , כזו שתהיה משתלמת. חושבים שאתם צריכים כלים ועצות על מנת למצוא חברת הובלות בעלות נמוכה?הכנסו לקישור ותוכלו להנות ממאמרים וטיפים שיאפשרו לכם לעבור את יום המעבר ביותר קלות.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nati bentov


 


מאמרים נוספים מאת nati bentov
 
,בר משקאות לאירועים וחתונות
באילו דרכים יוצרים רושם חיובי בחתונה או בבת מצווה? ללא כל ספק זו אחת ההתלבטויות החשובות שכל מארגן ארוע מחפש מידע לגביה בזמן ארגון המסיבה שלו. לקושיה זו אין מענה אחד, אבל בשנים האחרונות לא חסרות דרכים יצירתיות שבאמצעותן ניתן למתג את הערב ולעשות אותו לאגדי וליותר מרק אירוע שיגרתי.

חברת אריזה למעבר לבית חדש
06/06/12 | מעבר דירה
בשביל רובנו המעבר זה שלב משמח. זהו שלב טוב מאוד לבצע סדר בדברים, לעבור על הקיים, לסדר את הקיים ולאפשר מקום לחדש. למרות זאת, כאשר עוברים לבית חדש חשוב להקפיד ולבחור חברה אמינה שתעביר בשבילנו את החפצים והזכרונות , שבזכותה יהיה לנו מעבר קל ונוח ככל הניתן.

מגנטים לאירועים במרכז - עבור יום הולדת
כיצד יוצרים אקסטזה בחתונה או בבר מצווה? זאת בהחלט אחת מהנקודות הרציניות שכל אחד ואחד תוהה לגביה לפני שמתחיל לתכנן את האירוע המשמעותי שלו. לנקודה זו אין פתרון אחד, אולם כעת לא חסרות דרכים יצירתיות שאפשר באמצעותן למתג את הערב המיוחד ולהפוך אותו לייחודי וליותר מסתם אירוע רגיל.

ריסוס אורגני למכרסמים
כל אחד מאיתנו שמע על החוויה המלחיצה הבאה, אתם נכנסים באישון ליל לדירה ורואים תיקנים עצבניים. הג'וקים הם מפגע רציני, ואף מעבר לאי נעימות, לעיתים הם עשויים לסכן את בריאותנו. אז איך לפעול במקרים בהם יש נחשים בביתנו?

קליפים לאירועים לימי הולדת
באירועים גדולים – אין ספק שזה השירות הכי נפוץ אשר מאפשר לנו לזכור את האירועים המשמעותיים ביותר בדיוק. התחתנתם? חוגגים ברית לבן? בעולם המודרני אנו לא יכולים להמנע מצוות צילום לשם תיעוד כל שנייה חשובה מהערב הגדול שלכם. בעתיד כשתרגישו נוסטלגיים תוכלו להכניס את הסרט ב-DVD וכך תוכלו לראות את הרגעים המרגשים.

הזמנת הובלת מקרר בשכיבה
06/06/12 | מעבר דירה
בשביל רובנו העברת העסק זה שלב מרגש. מדובר בשלב טוב לעשות סדר בדברים, לעבור על חפצים שאגרנו, לעשות סדר ולהכניס את החדש. עם זאת, כשעומדים לפני מעבר דירה מומלץ לבחור בקפידה חברה בעלת ניסיון שתעביר לנו את הרכוש שאספנו כל חיינו ושתאפשר לנו מעבר נעים וקל ככל האפשר.

אולם אירועים יפו מהמם
הפקה של ארועים היא לא עבודה קלה. כל ארוע משפחתי כולל חלקים קטנים, כאשר כל אחד מחייב חשיבות אינדיבידואלית. בסוף המסלול אתם קוצרים את הפירות, בגלל שאתם ארגנתם ארוע אדיר!

קליפ יום הולדת וחתונה
צלמי אירועים – כולם נהנים מהשירות המקל עלינו להיזכר בימים הגדולים ביותר בחיינו בדיוק כפי שהיו. הייתה לכם חתונה יפהפיה? סבא חוגג תשעים? כיום אין אפילו אפשרות שלא לקחת צלם מקצועי שיוכל לצלם הכל של הערב. בהמשך תוכלו להכניס את הסרט בדיוידי ותוכלו לראות את האירוע מחדש.

הובלות מרכז עם מנוף
05/06/12 | מעבר דירה
עבור רובנו המעבר זה הליך כיפי ומרגש. מדובר על זמן מעולה לערוך סדר בחפצים, לעבור על הקיים, לעשות קצת סדר ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים לבית חדש חשוב לבחור בקפידה חברת הובלות שתארוז לנו את כל החפצים , שבזכותה יהיה לנו מעבר נעים וזריז ככל הניתן.

גני אירועים בפתח תקווה לימי הולדת
תכנון מסיבות הוא סוגייה לא קלה. כל ארוע חברתי מורכב מפרמטרים שונים, כשכל אחד מהם חייב חשיבות אישית. בערב הארוע כולם שמחים, אחרי שהרמתם את המסיבה המושלמת!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI