דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אולם אירועים בנמל תל אביב - מה מומלץ?
אולם אירועים בנמל תל אביב - מה מומלץ?
nati bentov 03/06/12 |  צפיות: 2786

עומדים להתחתן? מה אתם מבינים באירועים? זה המקום המושלם לקרוא עוד על הפרטים החשובים לגבי אירועים מדהימים... עכשיו בואו להתרשם מהעולם הגדול של החתונות והאירועים: אולמות ארועים, מארגני חתונות ושירותי קייטרינג!

כבר הזמנתם גן אירועים לחתונה?

העניין החשוב ביותר שצריך לחשוב עליו, הוא כמובן המיקום בו יתקיים הארוע. אולי זה יהיה גן אירועים, ויכול להיות בטבע. רק אחרי קבלת ההחלטה על המקום בו תחגגו את האירוע, ניתן להחליט על מועד החתונה, קונספט הארוע ולבצע בחירה של הדברים הזעירים שיעשו את האירוע לחלום של ממש. אתם מוכנים להפוך חלום למציאות?

לפי איזה מדדים לבחור גן אירועים? מחפשים בדחיפות אולם אירועים בנמל תל אביב?

מרבית הזוגות שמתחתנים מתחבטים במשך ימים טרם מצליחים להחליט, ויש לכך סיבה. גנים הינם שונים בהיבטים רבים; תכולת האורחים המקסימלית, התפאורה במקום, אופן הגשת האוכל ולבסוף המיקום הגיאוגרפי בארץ. יש לדעת מראש מה באמת אתם שואפים להרים, זה יקל עליכם בחיפוש אחר המיקום המושלם…

כאשר אתם באים לאולם חתונה בכדי להתרשם מקרוב, שימו לב לפרטים הבאים: המקום נראה לכם הגייני? האם המקום בכלל יספיק לכל המוזמנים? כמה בערך מגישים מסתובבים במקום? איש אינו מעריך מקום שממחזר את המזון או, למשל, מקום עם מפגעים... על מנת להימנע מפאדיחות במהלך ערב הארוע, ודאו שאתם מקבלים מענה לשאלות הגדולות!

פה אין מקום לטעויות!

את טקס החתונה שלכם תערכו פעם בחיים (זו לפחות השאיפה...), בדיוק מהסיבה הזאת אין כאן אפשרות לטעות. באיזה אופן מארגנים את זה בקלות? הדרך הטובה ביותר היא לא להסכים להתפשר על הדברים החשובים לכם! בעצם, אם חלמתם על גן ארועים ראוותני, אז אתם זכאים לקבל בדיוק את זה…

מה השלב הבא?

אם סוף סוף מצאתם אולם חתונות - באפשרותכם להתחיל לחשוב על הדברים הקטנים. זה יכול להיות, לדוגמא, עיצוב החתונה... אם במקרה עדיין לא ידעתם על קיום התחום, מדובר על אמנות של ממש. בעזרת מומחים המבינים בעולם העיצוב ואסתטיקה, ניתן בלי בעיה לדאוג לכך שהאירוע יהיה ראוותני ובלתי נשכח. באמצעות שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, רק דוגמה קטנה, אתם יכולים לשפר את את תפאורת האירוע. המוזמנים שיגיעו לחתונה יחושו ממש מן ההתחלה שמדובר על איזשהו ארוע ייחודי לגמרי ויחגגו כמו שלא יצא להם בעבר... זה יכול להיות האירוע שלכם!

אם כבר גמרתם לדאוג לעיצוב, אפשר לטפל בדברים נוספים…

למרביתנו יצא בטח מתישהו בחיים לרקוד באיזשהו אירוע. אירועים מהסוג הזה הם לרוב נראים בנאליים - בורקסים מטוגנים, שמפניה ופטנטים חרושים. אם ברצונכם להרים חתונה ברמה אחרת, ישנו צורך במעט תכנון מוקדם וחדשנות. כך בטוח ירכלו על החתונה שלכם לנצח... מצאתם כבר שירות לאירועים?

מה לגבי מזון?

בעבור אנשים רבים הפרט החשוב ביותר הוא האוכל שתגישו בחתונה. בחירת שירות הקיטרינג יש לה השפעה על הזכרונות מאותה מסיבה, בדיוק בגלל זה אין להתפשר או לזלזל בהחלטה הזו. אז באמת מומלץ ללכת על קייטרינג משובח וצלחות בגודל סביר. אף אחד לא אוהב איזשהו אוכל רקוב או כזה שמוגש בצלחות קטנטנות. תמיד מומלץ להשקיע כמה שקלים נוספים בכדי שהאוכל שיוגש יהיה משובח ואיכותי!

צריכים להשיג חתונה בתל אביב? רשימת שירים כבר מצאתם?

אחרי שהלעטתם את כלל המוזמנים, אפשר להעניק להם בידור, ויש שפע של דרכים בשביל זה. עם מה מתחילים? לא באמת ניתן לדבר על חתונה טובה מבלי בכלל לציין דיג'י. לא בא לכם להזמין איזשהו דיג'י מקצועי? עם אחד כזה אפשר לשמח ולהקפיץ את כל המוזמנים לאורך החתונה... העבודה היחידה שנותרה לכם היא לבחור במהרה סגנון מוזיקה שאתם אוהבים, ואת שאר העבודה יעשו בשבילכם.

בעזרת המידע שנמצא פה, ארגון ותכנון חתונה גדולהאף פעם לא היה קל יותר… לטיפים טובים ועוד אינפורמציה - שובו לבלוג לכל הטקסטים, לאירוע שלכם.שיעבור בשלום!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nati bentov


 


מאמרים נוספים מאת nati bentov
 
,בר משקאות לאירועים וחתונות
באילו דרכים יוצרים רושם חיובי בחתונה או בבת מצווה? ללא כל ספק זו אחת ההתלבטויות החשובות שכל מארגן ארוע מחפש מידע לגביה בזמן ארגון המסיבה שלו. לקושיה זו אין מענה אחד, אבל בשנים האחרונות לא חסרות דרכים יצירתיות שבאמצעותן ניתן למתג את הערב ולעשות אותו לאגדי וליותר מרק אירוע שיגרתי.

חברת אריזה למעבר לבית חדש
06/06/12 | מעבר דירה
בשביל רובנו המעבר זה שלב משמח. זהו שלב טוב מאוד לבצע סדר בדברים, לעבור על הקיים, לסדר את הקיים ולאפשר מקום לחדש. למרות זאת, כאשר עוברים לבית חדש חשוב להקפיד ולבחור חברה אמינה שתעביר בשבילנו את החפצים והזכרונות , שבזכותה יהיה לנו מעבר קל ונוח ככל הניתן.

מגנטים לאירועים במרכז - עבור יום הולדת
כיצד יוצרים אקסטזה בחתונה או בבר מצווה? זאת בהחלט אחת מהנקודות הרציניות שכל אחד ואחד תוהה לגביה לפני שמתחיל לתכנן את האירוע המשמעותי שלו. לנקודה זו אין פתרון אחד, אולם כעת לא חסרות דרכים יצירתיות שאפשר באמצעותן למתג את הערב המיוחד ולהפוך אותו לייחודי וליותר מסתם אירוע רגיל.

ריסוס אורגני למכרסמים
כל אחד מאיתנו שמע על החוויה המלחיצה הבאה, אתם נכנסים באישון ליל לדירה ורואים תיקנים עצבניים. הג'וקים הם מפגע רציני, ואף מעבר לאי נעימות, לעיתים הם עשויים לסכן את בריאותנו. אז איך לפעול במקרים בהם יש נחשים בביתנו?

קליפים לאירועים לימי הולדת
באירועים גדולים – אין ספק שזה השירות הכי נפוץ אשר מאפשר לנו לזכור את האירועים המשמעותיים ביותר בדיוק. התחתנתם? חוגגים ברית לבן? בעולם המודרני אנו לא יכולים להמנע מצוות צילום לשם תיעוד כל שנייה חשובה מהערב הגדול שלכם. בעתיד כשתרגישו נוסטלגיים תוכלו להכניס את הסרט ב-DVD וכך תוכלו לראות את הרגעים המרגשים.

הזמנת הובלת מקרר בשכיבה
06/06/12 | מעבר דירה
בשביל רובנו העברת העסק זה שלב מרגש. מדובר בשלב טוב לעשות סדר בדברים, לעבור על חפצים שאגרנו, לעשות סדר ולהכניס את החדש. עם זאת, כשעומדים לפני מעבר דירה מומלץ לבחור בקפידה חברה בעלת ניסיון שתעביר לנו את הרכוש שאספנו כל חיינו ושתאפשר לנו מעבר נעים וקל ככל האפשר.

אולם אירועים יפו מהמם
הפקה של ארועים היא לא עבודה קלה. כל ארוע משפחתי כולל חלקים קטנים, כאשר כל אחד מחייב חשיבות אינדיבידואלית. בסוף המסלול אתם קוצרים את הפירות, בגלל שאתם ארגנתם ארוע אדיר!

קליפ יום הולדת וחתונה
צלמי אירועים – כולם נהנים מהשירות המקל עלינו להיזכר בימים הגדולים ביותר בחיינו בדיוק כפי שהיו. הייתה לכם חתונה יפהפיה? סבא חוגג תשעים? כיום אין אפילו אפשרות שלא לקחת צלם מקצועי שיוכל לצלם הכל של הערב. בהמשך תוכלו להכניס את הסרט בדיוידי ותוכלו לראות את האירוע מחדש.

הובלות מרכז עם מנוף
05/06/12 | מעבר דירה
עבור רובנו המעבר זה הליך כיפי ומרגש. מדובר על זמן מעולה לערוך סדר בחפצים, לעבור על הקיים, לעשות קצת סדר ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים לבית חדש חשוב לבחור בקפידה חברת הובלות שתארוז לנו את כל החפצים , שבזכותה יהיה לנו מעבר נעים וזריז ככל הניתן.

גני אירועים בפתח תקווה לימי הולדת
תכנון מסיבות הוא סוגייה לא קלה. כל ארוע חברתי מורכב מפרמטרים שונים, כשכל אחד מהם חייב חשיבות אישית. בערב הארוע כולם שמחים, אחרי שהרמתם את המסיבה המושלמת!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI