דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ דילים לסוכות באילת
דילים לסוכות באילת
אבי 06/06/12 |  צפיות: 2651

חג הסוכות אולי עוד רחוק אבל זה בדיוק הזמן להיערך אליו. במרכזי ההזמנות של בתי המלון יש סיכוי להשיג הנחות של כ-25% ואפשרות פרישת תשלומים לשישה תשלומים לפחות, למזמינים מראש.

לחגוג בלי לטרוח

לחגוג את החג בנחת, בלי לסחוב סכך מהרחבה של העיריה ולפזר עלים לאורך המדרגות בשביל קבוע, כמו בכל שנה. להוציא את הסוכה מהמחסן, לקנות אזיקונים ולהתעקש לנסות להפריד את סבך השרשראות והקישוטים שהילדים הכינו לפני שנים. ואז להתייאש וללכת לחנות לקנות קצת קישוטים לתלייה ולקישוט הקירות כי הילדים גדלו וכבר לא מתאים להם להכין לבד. ואז לנסות להתאים את האירוח, כי בסוכה אין מקום לכולם- יום לחברים, יום למשפחה, יום לשכנים, יום לחברים של הילדים, יום למשפחה הרחוקה, פעם מהצד שלו ופעם מהצד שלה, יום אחד לחברים מהעבודה ויום אחד גם להתארח. אבל גם אז צריך להכין משהו כי לא נעים לבוא בידיים ריקות. וזה במיקרה שמזג האוויר סלחן ולא יורד גשם כבר בערב חג, להרוס את כל הקישוטים ואת המנה הראשונה.

דברים טובים באים במפתיע

אילו רק היה מקום שאפשר לנסוע אליו, כך, כולם יחד, להנות מהישיבה בסוכה במינימום טירחה. השמועה על טיסות לאילת במחירים מפתיעים עשתה לה כנפיים. כששמעו על דילים לאילת גברה ההתלהבות וכשהכריזו על דילים לסוכות ההחלטה נפלה- אף אחד לא נישאר בבית! בהתחלה קצת חששו מפגעי מזג האוויר ההפכפך, בכל זאת טיסות לאילת ואז להגיע ושיהיה קריר זה לא בדיוק לפי התכנון. אבל מהר מאד התעודדו בידיעה שלא מוותרים על מבצע כזה של טיסות לאילת וגם אם יהיה קריר אין כמו דילים לאילת. תמיד יש מה לעשות בעיר הזאת. בטח עם דילים לסוכות, מקסימום אפשר תמיד לשחק משחקי חברה. העיקר להיות יחד. אולי יזמינו מעכשיו דילים לסוכות לשנה הבאה. או שיסתפקו במבצע דילים לאילת.

חמימות מבורכת

מזג האוויר היה נעים להפליא, לאחר חום הקיץ המחניק החמימות הזאת היתה מבורכת. האמיצים ביותר גם ניכנסו למים אבל היה נעים גם רק להסתכל עליהם. הסוכה לצד חדר האוכל היתה נהדרת והיא איפשרה בחירה לסועדים, בין מי שרצה לאכול בתוך חדר האוכל ובין מי שרצה למלא את המצווה כהילכתה. הכל קושט וסודר בטוב טעם. הילדים הקטנים עסקו בהכנת קישוטים בזמני הפעילות של מועדון הילדים והיה צריך לשכנע אותם לשמור את הקישוטים היפים כדי לקחתם הביתה, למשמרת ארגז הקישוטים שבמחסן, לשנה הבאה. הם בתמורה הזדרזו לשאול- מה, לא נבוא שוב בשנה הבאה? חומר אמיתי למחשבה. מעניין איך כולם הסתדרו בלי האירוחים בסוכה שלנו. אנחנו הסתדרנו מצויין, נחנו ואכלנו טוב. והכי חשוב- חזרנו רעננים.

המלצה לכולם

כל שנותר לנו הוא להמליץ לכולם לנצל כל הזדמנות להגיע לעיר הדרומית המופלאה הזאת, בעיקר עם הוזלות ודילים כאלה. שווה כל רגע ומשאיר טעם לעוד. בערב רצוי להצטייד במשהו קליל כי לעיתים רוח קלה מתגנבת במפתיע. המחשבה להיות בדרום בלי צורך להיות צמודים למזגן הראתה לנו פן נוסף של העיר המיוחדת הזאת. ניצלנו את ההזדמנות ללכת קצת ברגל, מה שבשיא עונת הקיץ כמעט בלתי אפשרי.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI