דף הבית ביטוח ביטוח רכב השוואת ביטוח מקיף לרכב
השוואת ביטוח מקיף לרכב
אבי 06/06/12 |  צפיות: 2784

השוואה בין ביטוח רכב יכולה לחסוך לבעלי רכב כסף רב. לעתים יש הבדל של עשרות אחוזים בין ההצעות של חברות הביטוח לכן חשוב לבצע השוואת ביטוח מקיף ולא לחדש אוטומטית את הביטוח או לבחור בחברה הראשונה שמציעה הצעת מחיר. יש לצאת ולערוך סקר שוק וכך יכול בעל הרכב לא רק לחסוך בעלות הפוליסה כי אם גם לקבל ביטוח רחב יותר הכולל סעיפים חשובים או הטבות שונות כמו ביטוח שמשות, החלפת רדיו דיסק במקרה של גניבה ללא דמי השתתפות ועוד.

להשוות בין מסלולי הביטוח

חברות הביטוח מחשבות באופן שונה ביטוח מקיף ויש חשיבות רבה לגיל הנהג, סוג הרכב, ותק נהיגה ועבר ביטוחי נקי. פוליסה לנהג צעיר תתומחר תמיד גבוה יותר מאשר פוליסה לנהג ותיק בעל עבר ביטוחי נקי שאין לו תביעות ביטוח בשלוש שנים האחרונות וגם גליון עבירות התנועה שלו נקי. החישוב בחברות הביטוח נעשה על פי מודלים סטטיסטיים ולכן הצעות המחיר שונות מחברה לחברה ומכאן החשיבות לערוך השוואת ביטוח מקיף בין כמה שיותר חברות ביטוח ולבדוק גם את חברות הביטוח הישיר המציעות את כל השירות דרך האינטרנט ולכן במקרים רבים יכולים להציע פוליסות ביטוח זולות יותר.

להשוות מחיר

הנקודה הראשונה בה יש להתמקד היא כמובן השוואת המחיר בין הצעות הביטוח מהחברות השונות. כאשר משווים את הצעת המחיר עבור ביטוח מקיף יש להשוות גם בין סעיפי הפוליסה ולראות כי הפוליסה מקיפה וכוללת את כל סעיפי הביטוח הנדרשים. כמו כן יש להשוות האם הפוליסה כוללת שירותים נוספים שחברות ביטוח אחרות גובות כסף עבורם וכך ניתן לראות ולהשוות את המחיר הסופי.

להשוות סעיפים הנוגעים לתאונה

במקרה של תאונה מאפשרות לנו חברות הביטוח לחזור לשגרת חיינו מהר ככל האפשר. יש חברות המציעות טיפול במוסכי הסדר בעוד חברות אחרות מציעות טיפול רק אצל מוסכים מורשים של היבואן. כאשר מגיעים להסכמה על טיפול במוסכי הסדר להם יש הסכם עם חברת הביטוח ניתן להוזיל את הפוליסה לכן חשוב לבדוק נושא זה בטרם משלמים עבור ביטוח רכב. חשוב להשוות בין הפוליסות השונות לגבי מקרים בהם הרכב היה מעורב בתאונת דרכים והוגדר כטוטלוס. יש לבדוק ולהשוות מהו הפיצוי אותו מקבלים מחברת הביטוח והאם מקבלים רכב חלופי עד לרכישת רכב חדש. כדאי גם לבדוק האם ניתן להוסיף כסף ולהשתדרג לרכב חדש יותר במקרים בהם הפוליסה מציעה רכב מאותו שנת מודל תמורת הרכב שהפך לטוטלוס.

להשוות סעיפים הנוגעים לגניבת הרכב

חשוב להתמקד בעת השוואת ביטוח מקיף בסעיפים הנוגעים לגניבה וניסיונות פריצה. אחריות חברת הביטוח המעניקה ביטוח רכב מקיף משתנה בין חברות הביטוח השונות וכך גם סכומי הפיצוי והכיסוי. יש מקרים בהם חברת הביטוח תדרוש שנוסיף מיגונים שונים כמו אזעקה, קודנית ועוד ורק אז ניתן לרכוש ביטוח מקיף הכולל סעיפי כיסוי בגין גניבה. חברות אחרות יציעו רכב חלופי לאחר גניבת הרכב ופיצוי כספי מהיר על מנת שבעל הרכב הנגנב יוכל לחזור לשגרת חייו. חשוב לבדוק מהו גובה הסכום של ההשתתפות העצמית במקרה של נזקי פריצה או גניבה והאם אפשר להוריד סכומים אלה ואיך הם משפיעים על הפוליסה.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI