דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה דתות הכנה לבר מצווה בפתח תקווה – מה חגיגות הבר מצווה כוללות?
הכנה לבר מצווה בפתח תקווה – מה חגיגות הבר מצווה כוללות?
שי שי 11/06/12 |  צפיות: 14317

טקס הבר מצווה הוא אחד הטקסים החשובים ביותר בחיי נער. הטקס מתרחש בגיל שלוש עשרה ומסמל את המעבר של הנער מילדות לבגרות. מעתה הנער יהיה אחראי על קיום את המצוות הדת. נערות מגיעות לגיל מצוות שנה לפני נערים, בגיל שתים עשרה. טקס הבר מצווה מורכב משני חלקים דתיים אך פעמים רבות בנוסף לשני חלקים אלו אנחנו גם מארגנים אירוע על מנת לחגוג את השמחה. האיכות של הטקס והאירוע הם בעלי חשיבות גדולה הן דתית והן חברתית ויש אנשי מקצוע שמומחים בתחום הכנה לבר מצווה בפתח תקווה .

 

החלק הראשון בטקס: הנחת התפילין

מהיום שהנער הגיע לגיל שלוש עשרה על פי הדת הוא צריך להניח תפילין. טקס הנחת התפילין אינו נעשה על ידי כל הקהילות אך הוא חשוב ומרגש. הוא מסמל את הפעם הראשונה שנער מניח תפילין, טקס שמאותו יום והלאה הנער יעשה למשך כל ימי חייו. הטקס נערך באמצע שבוע לעיתים ביום של יום ההולדת השלוש עשרה ולעיתים ביום שני או חמישי שמקדימים לו. כמו שצוין לא כל המשפחות מקפידות על הטקס הזה ובידכם הבחירה אם אתם מעדיפים לבצע אותו או לא.

 

החלק השני בטקס: העלייה לתורה

אצל רוב המשפחות העלייה לתורה הוא החלק החשוב ביותר אך גם המלחיץ ביותר בבר מצווה. ישנם אנשי מקצוע רבים בפתח תקווה שילמדו את ילדיכם את ההפטרה שלהם בצורה יעילה ומקצועית. כל שעליכם לעשות זה לבחור איזה סוג מורה אתם מחפשים. אם אתם מחפשים רב או מעדיפים שהמורה יהיה צעיר ובעל יכולת תקשורת יותר טובה עם הנער תוכלו למצוא את כל אשר מחפשים מפני שיש אנשי מקצוע רבים המתמחים בתחום הכנה לבר מצווה בפתח תקווה.

 

המסיבה

העובדה שהילד הקטן שלכם הגיע לגיל מצוות היא מרגשת ומשמחת וטבעי ונכון שתרצו לחגוג את האירוע עם חבריכם ומשפחתכם. על מנת לחגוג כדאי למצוא אולם, מסעדה או גן מתאים ולהזמין את מי שנראה לכם לנכון. חשוב להכין תוכנית לאירוע הבר מצווה כמו למשל נאום של ההורים המאושרים ושל הנער החוגג.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שי שי


 


מאמרים נוספים מאת שי שי
 
השוואת מלונות בירושלים: מלון דן פנורמה מול מלון ממילא ירושלים
30/09/12 | בתי מלון
ירושלים, עיר מטויילת ומתויירת ביותר. אל ירושלים מגיעים ישראלים רבים לביקור בן יום אחד ולנופש בן כמה ימים. לירושלים מגיעים תיירים רבים מכל העולם. בירושלים נערכים בכל שנה כנסים, ימי עיון והשתלמויות רבים בתחומים ובנושאים מגוונים, בהם משתתפים רבים מהארץ ומחו"ל. לכל אלה מוצעים מספר גדול ביותר של מלונות בירושלים אשר פזורים בכל רחבי העיר, מלונות בגדלים שונים, המציעים שירותי אירוח ברמות שונות. מלונות בירושלים מהווים נקודת מוצא לסוגים שונים ואחרים של פעילויות ובילויים בכל פעם.

עיצוב גינות
02/09/12 | שיפוצים
ישנם אנשים שעבורם עיצוב גינות הוא תאורה יפה ומינימלית ומעט ריהוט שעליו יוכלו לשבת בנוח האורחים. אך ישנם אנשים אחרים שהגישה שלכם אחרת לחלוטין – כדי לעצב את הגינה בצורה היפה והפרקטית ביותר, זהו דבר שדורש לא מעט עבודה, השקעה ויצירתיות.

בחירה של מוצרי קרמיקה לבית
02/09/12 | שיפוצים
אין דרך טובה יותר לחדש את המראה של הבית מאשר להחליף את הרצפות המיושנות במרצפות קרמיקה חדשות ויפות. הדבר מוסיף אסתטיקה רבה לדירה, אשר כל חדריה מוארים לפתע ונראים מבהיקים בשל הרצפה החדשה והנאה.

צימרים חופשה ביתית בסטנדרט של מלון יוקרתי
02/09/12 | צימרים
צימרים הם ענף תיירות נפוץ ואהוב בארץ ולא בכדי משום שצימרים משלבים בתוכם אווירה כפרית ואירוח ביתי ונינוח יחד עם עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של המלונות, תירות הצימרים היא גם תחרותית, ישנם צימרים רבים ולכן על מנת למשוך את הישראלי הבררן מנסים בעלי הצימר הצעות פינוק ושירות יחודיות, תעריפי מחירים גמישים וקבלת אורחים רחבה וקשובה.

טיפולי קוסמטיקה לקראת החתונה
מזל טוב! בשעה טובה את ובן זוגך החלטתם למסד את הקשר ולבנות יחד בית בישראל. לקראת החתונה הבאה עליכם לטובה, יש לך בוודאי המון סידורים והרבה מאוד דברים לטפל בהם, כמו בחירת האולם והקייטרינג, בחירה של צלם ודי.ג'יי, וכמובן גם עיצוב של ההזמנות ובחירה של שמלת הכלה.

כיצד לבחור קבלן בניין
בין אם אתם חברים בקבוצת רכישה, ובין אתם חלק מצוות של משרד או מוסד ציבורי המתכנן לבנות בניין חדש, חשוב מאוד לבחור קבלן בניין איכותי, אשר יוכל לספק לכם שירות כולל, מא' ועד ת', או במילים אחרות- משלב התכנון היבש על הנייר ועד הרגע המרגש שבו כף רגלכם תדרוך בבניין החדש.

הכנה לבר מצווה בפתח תקווה – מה חגיגות הבר מצווה כוללות?
11/06/12 | דתות
טקס הבר מצווה הוא אחד הטקסים החשובים ביותר בחיי נער. הטקס מתרחש בגיל שלוש עשרה ומסמל את המעבר של הנער מילדות לבגרות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI