דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ דילים לסוכות כולל טיסות לאילת
דילים לסוכות כולל טיסות לאילת
אבי 17/06/12 |  צפיות: 2841

טיסות לאילת בימנו הינה הדרך היעילה ביותר להגיע לעיר הנופש הדרומית ללא מאמץ בכלל. נמל התעופה באילת ממוקם בקרבת בתי המלון, וכמו כן בקרבת מרכז מסחרי בו ניתן למצוא שירותיי הסעה מנמל התעופה ליעד המבוקש. מחיר הטיסות לאילת עולה עקב הביקוש, מכך אפשר להסיק שככול שנזמין את הטיסה במועד מבוקש יותר כגון, חגים וחופשות, כך יעלה מחיר הטיסה, אך ככול שנקדים ונזמין את הטיסה מראש, אפילו כמה חודשים ליפני כך המחיר ירד, ויהיה נמוך. לכן כדאי לבדוק ליפני מועד הטיסה ולעשות חקר שווקים בין חברות התעופה, ולמצוא את מחיר הטיסה הנוח ביותר לנו, וכך ליהנות מהוזלה משמעותית במחיר.

טיסות לאילת - סוגי הכרטיסים

מחירי הטיסות לאילת משתנים גם כן לפי הלקוח, כלומר ישנו מחיר שונה למבוגר מאשר לילד עד גיל שנתיים שכרטיס טיסה עבורו יכול להיות אפילו כ 90% פחות ממחיר מבוגר. עוד אוכלוסייה הזכאית למחיר מוזל הינם החיילים שמחיר כרטיס טיסה עבורם יכול להגיע אפילו למחיר נמוך של כ70 שקלים לטיסה. טיסות לאילת יוצאות במהלך כל השבוע, ימי ראשון עד חמישי לאורך כל היום ומסביב לשעון, ישנן אפילו טיסות בימי שישי בבוקר ובמוצאי שבת.

בילויים באילת

דילים לאילת העיר הכי דרומית ושמשית שלנו הינו מוצר מבוקש בימנו שהרי ההיצע הינו גדול וישנם הרבה אפשרויות בחירה. דילים לאילת יכולים לכלול גם דילים המוצעים מהמלון עצמו למגוון האטרקציות שיש לעיר להציע, כמו כניסה לעיר המלכים הכוללת הגעה ותחבורה ליעד. כמוכן ישנו האייס ספייס שניקרא גם ממלכת הקרח בה הכול עשוי מקרח. כמו כן ניתן לציין את הגן הבוטני באילת הממוקם בכניסה הצפונית לעיר, וגם לו מספק בית המלון שירותי הגעה. בנוסף לכך דילים לאילת כוללים  כרטיס כניסה לעולם הילד שהינו מרכז הפעלה לילדים בו הם יכולים להעביר יום שלם בבילוי עם המשפחה. מה גם שבאילת אפשר ליהנות ממבחר חופים להירגעות שם נמצא מבחר של אטרקציות מים ומסעדות . באילת בחירה גדולה של מקומות בילוי למשפחה אז כל מה שנשאר זה לארוז ולהגיע לאילת.

מה עושים בחופשת סוכות?

ישנו מבחר עצום של דילים לסוכות לכל קהלי היעד ממשפחות ועד לחבר'ה צעירים. אפשר למצוא דילים לסוכות וחבילות נופש גם בתוך הארץ וגם מחוצה לה. בחבילות הנופש למשפחות אפשר למצוא טיסות הכוללות בתי מלון לכל היעדים ובמחירי מציאה. בית המלון יכול לספק למשפחה אינפורמציה והכוונה גבי אתרי התיירות בעיר כמו מסעדות, מוזיאונים ופעילויות לילדים. ישנם בתי מלון המציעים בעצמם פעילויות לידים ולמשפחה בתוך שטח המלון כגון חדרי משחקים לידים ,ג'ימבורי והפעלות בבריכה. כמו כן ישנם דילים לסוכות לצעירים ליפני גיוס ואחרי. כמו כן דילים אלו כוללים בתוכם, טיסות, בתי מלון ושלל אטרקציות לשחרור אדרנלין כמו טיולי ג'יפים, מבחר של מסיבות והופעות חיות. אפשר למצוא חבילות לצעירים בהם ישנו ארבעה חברים בחדר ואפילו יותר מה שמוזיל את המחיר וחוסך בחדרים בבית המלון. ישנם בתי מלון המציעים גם ארוחת בוקר הכלולה בדיל וגם ארוחות צהריים וערב כחלק ממחיר הדיל. אז אם כבר סוכות ואם כבר חופשה רצוי למצוא את הדיל שמתאים לכם בכדי למצות את החופשה בדרך הטובה ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI