דף הבית מחשבים וטכנולוגיה טלפונים סלולריים הגלקסי S3 של סמסונג - פנו דרך למלך הבא של ממלכת הסמארטפונים
הגלקסי S3 של סמסונג - פנו דרך למלך הבא של ממלכת הסמארטפונים
רענן ברנשטיין 19/06/12 |  צפיות: 3970

מאז יציאת הגלקסי S1 והצלחתו בתחילתה של צמיחת מערכת האנדרואיד מותג הגלקסי של חברת סמסונג התבססה כסדרה יוקרתית ביותר הכוללת סדרת מכשירים בינוניים ומכשיר דגל שהיה בעבר הגלקסי 2 ועכשיו הושק מכשיר הדגל החדש של סמסונג הלוא הוא הגלקסי 3.

הגלקסי S3 הוא ללא ספק סתם שם והוא נחשב לאחד הסמארטפונים המובילים בזכות ולא רק בגלל היוקרה של סדרת הגלקסי של סמסונג. הגלקסי 3 מציג מפרט חזק ביותר של 1.4GHz הפועל על מסך ענקי של 4.8 אינץ' ומציע ביצועים חזקים ביותר וגורם למכשיר לפעול בצורה מהירה ביותר. הגלקסי S3 מגיע גם עם מצלמת 8 מגה פיקסל משודרגת מזו של הגלקסי S2 ועם מצלמה קדמית בעלת 1.9 מגה פיקסל. מסך הגלקסי 3 מגיע ברזולוציה מכובדת ביותר של 1280X720 בטכנלוגיית SuperAmoled HD של סמסונג.

הגלקסי 3 כמובן יביא טרוף לארץ כאשר חובבי הסמארטפונים ירצו לשים עד את ידיו וכמובן יעורר את שוק האביזרים לגלקסי וכמובן את שוק הכיסויים ואנו צפויים לראות כמובן את חברות המותגים המובילות כמו Case Mate, Ballistic, Skech ונקווה שעוד חברות מובילות משיקות מגוון דגמים של כיסויים חדשים לגלקסי 3 אשר ישמרו עליו בזמן נפילות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רענן ברנשטיין

רוצים לדעת יותר על קניית אביזרים לאייפון?



 


מאמרים נוספים מאת רענן ברנשטיין
 
מקורות קרינה אלקטרומגנטית ומתי חשוב לבצע בדיקות קרינה
25/10/15 | נדל"ן
ישנם לא מעט סכנות בחומרים ובקרינה בעולם הסובב אותנו, והחשיבות הגבוהה שבמודעות לנוכחות של החומרים והקרינות הללו גבוהה מאוד, שכן היא יכולה להוביל לצעדים שימנעו את היווצרותם של מצבים רפואיים בדרגות חומרה שונות.

הלוואה לכל מטרה ללא ערבים
27/06/13 | הלוואות
הלוואות רבות ניתנות מדי יום למגוון רחב של אנשים וצרכים ביניהם יחידים, משפחות, עסקים, לימודים וזה על מנת שתוכל לקבל כסף כרגע בהווה להשתמש בו ולהחזיר אותו בעתיד

הגלקסי S3 של סמסונג - פנו דרך למלך הבא של ממלכת הסמארטפונים
סיקור נרחב של הגלקסי S3 של חברת סמסונג המובילה מבין יצרניות האנדרואיד המובילות. מידע על הגלקסי 3, על ביצועיו, המפרט, המסך, הטאץ' ועוד.

ביטוח רכב השוואת מחירים - למה צריך את זה?
01/04/12 | ביטוח רכב
מאמר זה יעסוק ביתרונות של השוואת מחירים בתחום ביטוח הרכב, למה צריך להשוות מחירים? איפה משווים מחירים? ההבדלת בין השוואת מחירים בעבר להשוואת מחירים כיום בעידן האינטרנט וכמה כסף זה יכול לחסוך לנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI