דף הבית פיננסים וכספים משכנתא איך לבחור משכנתא באמצעות האינטרנט
איך לבחור משכנתא באמצעות האינטרנט
אבי 20/06/12 |  צפיות: 3655

ביטוח הדירה הינו תנאי הכרחי עבור קבלת משכנתא. בעבר היה נעשה ביטוח הדירה דרך בנקים למשכנתאות. כיום ישנו שוק רחב ומגוון לחברות ביטוח, המציע ביטוחי דירה הרבה יותר זולים מאשר ביטוח דירה דרך בנקים למשכנתאות. מומלץ להפריד את ביטוח הדירה מהמשכנתא עצמה. כאשר אנו רוכשים דירה עם סיוע משכנתא מהבנק, אנו מחויבים ברכישת ביטוח דירה, שהרי הדירה שלנו משועבדת לבנק עד לתום החזר המשכנתא כולה, על כן רוצים להבטיח הבנקים שלא יהווה שום רע לדירה, במידה ותחזור הדירה לידיהם. ביטוח הדירה מורכב משני סעיפים עיקריים. ביטוח המבנה וביטוח תכולת הדירה. עלינו לעשות סקר שווקים מעמיק ליפני שנחליט על ביטוח דירה המתאים לנו.

ביטוח דירה

כאשר אנו פונים לחברות ביטוח, על מנת לרכוש ביטוח לדירה, ישנם כמה דברים חשובים אותם עלינו לברר. יש לוודא כי הביטוח יכסה גם אתכם במקרה של נזק, כלומר במידה ונגרם נזק גדול למבנה עלולים כספי הביטוח ללכת אך ורק לבנקים, על כן יש לבדוק זאת מראש. כמו כן, במקרה של אסון, כאשר חלילה אחד מנוטלי המשכנתא ניפטר, ביטוח חיים למשכנתא יכסה את יתרת המשכנתא. יש לשים לב, כי הביטוח אותו נרכוש, הן ביטוח הדירה והן ביטוח החיים, שניהם הינם ביטוחים לטווח הארוך כאורך המשכנתא, על כן כל סכום קטן אותו נצליח לחסוך בחודש, הופך משמעותי במיוחד. נוסף לכך, יש לוודא את כל הפרמטרים המוצעים בביטוח, כמו כן את גודל ההשתתפות העצמית בכל מקרה שעלול לקרות.

משכנתא או שכר דירה?

לעיתים רבות נשאלת השאלה מה יותר משתלם: לקיחת משכנתא או תשלום שכר דירה חודשי. תשלום המשכנתא, בדרך כלל גבוה יותר מסכומה שכירות חודשית, אך יש זכור כי לקיחתה של המשכנתא, הינה תחילתה של תהליך רכישת דירה, לעומת זאת בתשלום שיכרות חודשי הדירה אינה נשארת איתנו בסופו של דבר. בנוסף, אין להעריך בכסף דירה אשר בבעלותך, אותה תוכל לעצב כאוות נפשך. כיום ישנם מספר דרכים המסייעים לנו בלקיחתה של המשכנתא, מה שהופך את התהליך לפשוט יותר. באמצעות מחשבון משכנתא, נוכל לחשב את סכום המשכנתא אותו נחזיר סוף תקופת ההתחייבות. בעזרת מחשבון משכנתא, נוכל בנוסף לחשב את גובה ההחזר החודשי אותו לחזיר לבנק. מחשבון משכנתא, הינו כלי יעיל הניתן למצוא באינטרנט והשימוש בו פשוט עד מאוד.

בנקים למשכנתאות

בנקים למשכנתאות, הינו דבר נפוץ ביותר. כמעט לכל הבנקים כיום ישנה מחלקת העוסקת במשכנתאות. במחלקת המשכנתאות, נוכל למצוא יועצי משכנתאות, המלווים אותנו מתחילת התהליך ועד לסופו. בנוסף, יועצי המשכנתאות מכוונים אותנו למסלול המשכנתא המתאים ביותר עבורנו. יועץ המשכנתאות, מכוון אותנו לאסוף את כל המידע והטפסים הדרושים לקבלת המשכנתא, בנוסף היועץ יסביר לנו על מסלולי המשכנתא השונים, ועל הריביות המשתנות. כיום ניתן לקבל אינפורמציה עבור המשכנתא גם בטלפון. במחלקת המשכנתאות ישנם נציגי שירות טלפוניים אשר יכולים לתת לנו את כל האינפורמציה הדרושה, ולסייע לנו להגיע לבנק כאשר אנו מודעים לכל הפרטים מבעוד מועד. אופציה נוספת לקבלת מידע, הינה אתרי האינטרנט. כל בנק, הינו בעל אתר אינטרנט המכיל את כל המידע שעלינו לדעת לגבי אותו הבנק והתנאים שלו לקבלת המשכנתא.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI