דף הבית רפואה ובריאות סרטן טיפולים אלטרנטיביים ומשלימים לחולי סרטן הריאות
טיפולים אלטרנטיביים ומשלימים לחולי סרטן הריאות
פרו קיד 24/06/12 |  צפיות: 3713

טיפולים אלטרנטיביים ומשלימים לחולי סרטן הריאות:

אין טיפול שיכול להחליף את הטיפול הקונבנציונאלי עבור חולי סרטן הריאות אך ישנן דרכים רבות על מנת להקל  על תסמינים הן של המחלה עצמה והן של תופעות הלוואי עקב הטיפולים ולהשלים את הטיפולים המוכרים. הנה מספר דרכים שישפרו את אורח החיים של המטופל:

דיקור סיני:

יכול להקל על הכאב, בתופעות לוואי של טיפולים לדוגמת בחילות והקאות, יובש בפה. יש לוודא כי רופא מוסמך מבצע את הטיפולים וכן טרם הדיקור יש לציין את הטיפולים הקונבנציונליים להם היית חסוף ולהתייעץ עם הרופא המטפל שכן אם הינך נוטל מדללי דם או ספירת הדם שלך לא תקינה יכולה להיות התווית נגד.

היפנוזה:

טיפול זה מכניס אותך למצב של טראנס ומרגיע.כיון שהמחלה יכולה להדיר שינה מחולה מה שגורם לעייפות מוגברת בגלל חולשת הגוף וחוסר השינה, ההיפנוזה יכולה להפחית חרדה, בחילה, וכאב לא רק בחולי סרטן ריאות אלא בכל מצב בריאותי אחר.

עיסוי:

יכול להקל על חרדה, מצוקה, עייפות וכאב אצל חולי הסרטן שכן ריפיון הגוף אחרי לחצים וטיפולים יכול להיות ממש תענוג לגוף דואב. ישנם מטפלים בעיסוי במיוחד עבור חולי סרטן שיודעים לא להפעיל לחץ באזורים האסורים. אם ספירת הדם שלך נמוכה או אתם נוטלים מדללי דם העיסוי אינו מומלץ אך יש להיוועץ ברופא המטפל.

מדיטציה:

זוהי תקופה של ריכוז שקט אשר במהלכו אתם מתמקדים במשהו כמו תמונה או רעיון או אפילו צליל. מדיטציה עשויה להפחית לחצים ולשפר את איכות החיים. ניתן לתרגל זאת לבד או בקהילה.דמיון מודרך בשילוב רוגע ושימוש בדמיון יכול לעזור לשלוות הגוף והנפש של החולה ומומלץ לשינה רגועה יותר.

יוגה:

יוגה משלבת תנועות מתיחה עדינים עם נשימה עמוקה ומדיטציה. שיטה זו יכולה לעזור לשינה טובה יותר שחשובה מאד בחולי הסרטן. רצוי לתרגל יוגה עם מאמן שידריך אתכם לתרגול נכון.חשוב מאוד להתייעץ מראש ולהמנע מתנועות שיכולות להיות מנוגדות לטיפול.

עצות להתמודדות עם קוצר נשימה:

  • רגיעה – אין דבר גרוע מאשר להיכנס לחרדות ברגע שמרגישים קוצר נשימה, נסו להירגע, לשמוע מוזיקה אהובה, לדמיין מקום אהוב או אף להתפלל אם זה מרגיע אתכם.
  • מצאו תנוחה נוחה לדוגמת רכינה קדימה או הרמת ידים למעלה .
  • להתרכז בנשימה עצמה ובשרירים השולטים על הסרעפת.
  • לשמור אנרגיה עבור הפעולות היותר חשובות לך, מותר לך לשבת ולעשות כלום.
  • להוריד את הטמפרטורה בחדר כדי להאט את תנועת הדם בגוף ולשמור אנרגיה.
  • ישיבה או שכיבה לצד חלון המעניקה תחושת חופש- אור טבעי .
  • לכוון מאוורר לכיוון הפנים.
  • לאכול מספר ארוחות קטנות ביום במקום ארוחות גדולות ומלאות שילחצו על הריאות.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 פרו קיד


 


מאמרים נוספים מאת פרו קיד
 
בדיקה גנטית חדשה תנבא תוצאות קליניות של חולי GBM
12/12/12 | סרטן
מדי שנה בארה"ב מתגלים כ-18 אלף חולים חדשים ומתוכם יותר מ-12 אלף יאבדו את חייהם. מחקרים חדשים ומרגשים מתרחשים ברגעים אלו על מנת לעזור לחולי ה-GBM וחלקם אף מניבים תוצאות חיוביות להארכת החיים וגם שיפור אורח החיים.

התקדמות נרשמה בתחום הטיפולי של סרטן הריאות
12/12/12 | סרטן
מדי יום נשמעים דיווחים על טיפולים חדשים בתחום הסרטן. בעת האחרונה, דיווחים עדכניים מספרים על טיפולים חדשים בתחום סרטן הריאות.

דרכי טיפול בסרטן הקיבה
12/12/12 | סרטן
סרטן הקיבה הינו אחד מסוגי הסרטן הקשים ביותר והוא מתגלה לרוב בשלב מאוחר של המחלה. דרכי הטיפול בחולי סרטן הקיבה כוללים כיום שיטות קונבנציונאליות שהיו קיימות כבר שנים רבות בשילוב עם שיטות חדשות יותר.

מעשנים סיגריות? תתחילו לחשוש גם מסרטן הלבלב
12/12/12 | סרטן
אפשר לחשוב שלמעשנים אין מספיק צרות – סרטן ריאות, מחלות לב ועכשיו מצטרף לרשימה גם סרטן הלבלב. נמצא כי מעשנים נמצאים בסיכון גבוה יותר לפתח את סרטן הלבלב ולמי שאינו מכיר את המחלה - היא בהחלט לא נכנסת לקטגוריה של המחלות שניתן להתגבר עליהן בקלות.

עושים התאמות לדרישות הגבוהות
התחרות בשוק העבודה הולכת וגדלה בכל שנה. בישרל , כיאה למדינה שבה יש הון אנושי ברמה גבוהה אפשר לראות כיצד יש לא מעט מוסדות וארגונים שמעוניינים להמשיך ולפתח את הפעילות שלהם תוך הישענות על אנשי מקצוע בכירים

להשתלב בתחום רחב ומספק
ולם ללא אחיות .. תתארו לעצמכם איך היה נראה וכמה חמלה וחום היו חסרים בעולמנו. נראה כי לא רק רופאים מומחים וטכנאים בתחום הרפואה היו מורטים את שערותיהם ללא אחיות רציניות לצדם אלא שגם אלו המתאשפזים או המגיעים לבדיקות שונות היינו רואים עד כמה חשוב החלק של אשת מקצוע זו בחיינו.

מתחילים את הדרך לקריירה
בכל הקשור לתנאי הקבלה הרי שניתן לראות כיצד מעבר לבסיס מסוים יש שוני בין מוסד לימודים אחד למשנהו. כך יכול מועמד להתחיל לימודי תואר ראשון לאחר שהיה צריך להציג ממוצע בגרות גבוה יחוד עם ציון פסיכומטרי גבוה

הסבה לתחום מגוון ומרתק
בתקופות שונות של החיים מחליטים רבים לעשות הסבה מקצועית לתחום שמעניין אותם יותר או כזה שיכול להציע להם סיפוק גדול יותר ממה שהם עושים כיום וכמובן משכורת גבוה יותר ומכובדת יותר.

אופציות מגוונות לקבלת התואר הנכסף
כיום לימודים אקדמיים הם כבר לא נחלתם של בעלי ממון או של מי שמכוון גבוה מאוד.

התקנת מעלית
28/06/12 | שיפוצים
אז אילו יתרונות בכלל קיימים בהתקנת מעלית? ובכן, קודם כל שיפור איכות החיים והנוחות של הדיירים בעליה הן בעליה יום- יומית במעלית במקום המדרגות ואפילו לצורך העלאת הקניות או משאות אחרים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI