דף הבית ביטוח ביטוח רכב ביטוח יונדאי
ביטוח יונדאי
אבי 26/06/12 |  צפיות: 2781

משנת 1957 פועלת חברת יונדאי ביעילות ובמקצועיות עבור קהל לקוחותיה. החברה התמקמה בקוריאה ומהווה את אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם. הדגמים המגוונים המיוצרים על ידה הפכו שם דבר בשל אמינות כלי הרכב וכן בשל המחיר הנוח יחסית. כמו כן, נלקחת בחשבון בעת הערכת כלי הרכב הבטיחות אשר מקנה המבנה שלהם. ביטוח יונדאי מתומחר על פי פרמטרים אשר מהווים את הבסיס של ביטוח רכב יונדאי. חברות הביטוח מציעות עבור הקהל הרחב מסלולים אישיים של ביטוח חובה, ביטוח צד ג' וכן ביטוח מקיף.

 

אמינות הרכב של חברת יונדאי

 

על מנת לייצר רכבים אשר ייחשבו אמינים ובטיחותיים יש להעסיק את מיטב אנשי המקצוע בתחום. קהל הציבור מעונין להשקיע ברכב בטוח, איכותי בעלות נמוכה וכמו כן חשוב כי יהיה מאובזר כהלכה ונושק לקצב הזמן כאשר מדובר על חידושים בתחום הטכנולוגי. חברת יונדאי משווקת את רכביה עבור הציבור הפרטי: קהל בוגר וצעיר.

 

רכבי יונדאי ידועים גם בענף רכבי הליסינג ובתחום השכרת הרכב בשל אותה אמינות ובטיחות אותה היא מספקת בכלי הרכב אשר עומדים לרשותה. ביטוח יונדאי המותאם באופן אישי עבור לקוחות החברה מוכר בקרב חברות הביטוח. מדובר על איחוד בין ביטוח חובה לבין ביטוח רכב מקיף המתייחס לצורך של הרכב והנהג אך במחיר הנחשב נוח יחסית לעומת ביטוח רכב של הרכבים המתחרים.

 

ביטוח יונדאי על פי דגמי המכוניות

 

המכוניות המיועדות לכל סוגי הקהלים עומדים בסטנדרטים גבוהים מאד. האמינות חייבת להיות ללא פשרות. בטיחות הרכב חייבת להיות לעילא ולעילא. כך זוכים דגמי המכוניות לפריצה אינטנסיבית ומשמעותית אל שוק המכוניות בארץ.

·         איי 10: מדובר על ביטוח למכונית יונדאי מסוג איי 10. הדגם מחליף את הגטס המוכר וחברות ליסינג רבות וכן חברות השכרת מכוניות מעדיפות לעשות בו שימוש. לקוחות פרטיים מעדיפים את הדגם בשל החיסכון בדלק, עלותו הנמוכה יחסית והאמינות הגבוהה. המחיר של ביטוח חובה של דגם איי 10 הינו הנמוך ביותר מבין ביטוחי מכוניות יונדאי ונחשב גם הנוח ביותר.

·         איי 20: מחיר הפוליסה של ביטוח הרכב מסוג זה נחשב נמוך והביטוח נחשב יעיל ונוח. לדגם איי 20 ביקוש רב והוא אמין ובטוח לנהיגה.

·         איי 25: היות ומדובר ברכב יקר יותר, עלות הביטוח שלו יקרה יותר. במידה ויבצע לקוח פוטנציאלי חקר שווקים נכון יוכל לאתר את הביטוח אשר יעניק לו את הכיסוי הטוב ביותר עבורו והזול ביותר מבין כל דגמי היונדאי.

·         רכב מדגם איי 40 של חברת יונדאי נחשב רכב מנהלים ועקב כך עלותו של ביטוח החובה והביטוח המקיף יקר יותר משאר הדגמים.

·         רכב מדגם איי 30 נחשב מאד פופולרי, הוא אהוד על הציבור הרכב בשל אמינות הכלי ועלות הביטוחים שלו נוחים. תעריף הביטוח נוח ויעיל עבור המבוטח.

 

לסיכומו של דבר, רכב יונדאי נחשב כיום כאחד מהרכבים המומלצים יותר בשוק הרכבים בארץ עקב האמינות והבטיחות אשר מסופקים ומיוצרים על ידי חברת יונדאי הפעילה בקוריאה משנת 1957. הדגמים הרבים אשר מיוצרים על ידה מספקים לקהל הרחב רכבים אטרקטיביים לשימוש. חברות הביטוח השונות מציעות חבילות ביטוחים זולים ונוחים עם מגוון הטבות ושירותים כביטוח יונדאי.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI