דף הבית ביטוח ביטוח רכב השוואת ביטוח רכב : ביטוח רכב AIG מול ביטוח רכב ביטוח ישיר
השוואת ביטוח רכב : ביטוח רכב AIG מול ביטוח רכב ביטוח ישיר
אבי 27/06/12 |  צפיות: 2755

הטבות כספיות משרתות את הכיס וכל אחת מחברות הביטוח דואגת לשדרג את האפשרויות העומדות בפני הצרכן באופן קבוע. חברת ביטוח ישיר ביטוח רכב מספקת פריסה של שלושה תשלומים בהשתתפות העצמית של בעל הפוליסה במקרה בו הרכב נפגע והמבוטח תיקן אותו באחד ממוסכי ההסדר של החברה. במקרה של שבירת שמשות פטור בעל הפוליסה מהשתתפות עצמית.

חברת  AIG ביטוח רכב מספקת תנאי תשלום נוחים בהתאם לצרכי הלקוח. החיסכון בעלות בא לידי ביטוי, בין היתר, בעובדה כי פער התיווך נחסך היות ואין מדובר בסוכן ביטוח. כל תשלום מבוסס על הטבות במחיר עבור עבר נקי, וותק נהיגה וכדומה. החברה מספקת הוזלה בפרמיה במקרה של ביטוח כמה רכבים ופרישת התשלום ניתנת לביצוע עד כ – 12 תשלומים בכרטיס אשראי.

במקרה של טיפול תביעה, עורך הדין המסופק על ידי חברת ביטוח ישיר לא מוגבל בתשלום שכר הטרחה. במידה והוגדר רכב חדש משנת הייצור הקודמת או הנוכחית כטוטלוס, מספקת חברת ביטוח ישיר ביטוח רכב חדש בהתאם לדגם וליצרן עבור המבוטח.

חברת  AIG ביטוח רכב מספקת, במקרה טוטלוס של רכב משנת ייצור קודמת או נוכחית כיסוי בערך של הרכב החדש כאשר תוספת פיצוי זו  איננה עולה מעל 15 אחוז מערכו של הרכב במקרה של רכב פרטי או על 15 אחוז במקרה של מסחרי. בכל מקרה, מייעצת חברת  AIG ביטוח רכב לוודא כי שיעור ההשתתפות של המבוטח במקרה של תאונה בה ערך הרכב יורד, לא עולה על אחוז וחצי ממחיר המחירון של הרכב.

למען הנוחות והחיסכון מאפשרת חברת ביטוח ישיר להוסיף נהג צעיר לפוליסה לארבעה ימים, זאת כדי לאפשר את השימוש מבלי להגדירו כחלק מנהגי הרכב באופן קבוע ובכך לייקר את הפוליסה באופן משמעותי. בעל רכב יכול ליהנות מתנאי תשלום נוחים וגמישים ובחלק מהמקרים מפטור בתשלום במקרים הנוחים לו במידה ויבחין בדקויות בין חברת ביטוח ישיר ביטוח רכב, לחברת AIG וימצא את הנתיב הנוח ביותר עבור צרכיו.

חשוב לשים לב ולדעת מהם המקרים בהם חברת הביטוח לא תכסה את הנזק שנגרם למכונית:

·         עבירה על החוק, שימוש באלכוהול ובסמים.

·         ביטוח רכב אינו בא לידי מימוש כאשר אדם ללא רישיון נהיגה נהג ברכב או אדם שרישיונו נשלל.

·         פוליסה שאינה תואמת את וותק בעל הפוליסה.

·         חשוב לקיים את תנאי חברת הביטוח עבור ביטוח רכב קביל באשר לתנאי המיגון הנדרשים. חברת הביטוח מכוונות את בעל הפוליסה לשימוש באמצעי מיגון מסוימים אשר מותקנים בבתי עסק הפועלים בשיתוף עמם. מומלץ לבצע את הנדרש כדי לא לבוא לידי מצב בו פיצוי אינו ניתן בשל חוסר במיגון הנדרש או שימוש בחברה שאינה פועלת עם חברת הביטוח.

·         שים לב: מפתחות בסוויץ' בעת גניבה הינם עילה לאי כיבוד פוליסת ביטוח רכב וחבל.

·         אין לפגוע ברכב בכוונה ובזדון. דמי ביטוח רכב אינם משולמים עבור רכב אשר נפגע בזדון. התנהלות זו עלולה אף לגרור הליכים פליליים נדרשים.

·         בעת תאונה חובת המבוטח להחליף פרטים מזהים עם בעל הרכב הנוסף, אך הודעה באשמה ללא אישור חברת הביטוח עלולה לעלות במחיר עלות כיסוי דמי הביטוח.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI