דף הבית פיננסים וכספים משכנתא מחשבון משכנתא ככלי לבחירת משכנתא מתאימה
מחשבון משכנתא ככלי לבחירת משכנתא מתאימה
אבי 05/07/12 |  צפיות: 3751

אחרי עשר שנים שבהן עבדתי מאוד קשה, ואחרי שבעשר שנים האחרונות גם בעלי עבד מאוד קשה, יצא לנו לדבר לא פעם על הרעיון של קניית בית. היה ברור לשנינו שאנחנו אומנם רוצים לקנות בית, כי לא נחמד לנו לשלם שכירות כל החיים, אך מצד שני, היה לנו ברור שמדובר על התחייבות מאוד גדולה. לא הייתה לנו שום אופציה לקנות דירה ללא משכנתא, כי למרות שכבר עשר שנים חסכנו, ולמרות שההורים שלנו רצו לתת לנו מתנות רציניות ביותר לקניית דירה, היה ברור שבלי בנקים למשכנתאות זה לא יוכל לקרות. אני חושבת שהפחד הגדול מלקיחת משכנתא הוא למעשה מה שגרם לנו לחכות כל כך הרבה זמן, עד שיום אחד דיברנו, ואמרנו שחייבים לשנות את המצב הזה. אומנם אמת היא שמשכנתא זה תמיד יישאר משהו מפחיד שלא כיף לחתום עליו, אך יחד עם זאת, שווה לנו מאוד לקחת את ההתחייבות הזו, כדי לשפר את רמת החיים שלנו. יש הבדל גדול מאוד בין לגור בבית ששוכרים ובין לגור בבית שהוא בבעלותנו, וכנראה ששנינו הרגשנו מספיק יציבים בעבודות שלנו, בחיים, ובקשר שלנו, כדי להתחייב בפני בנקים למשכנתאות.

חשוב לבחור משכנתא מתאימה

אחרי שקיבלנו את ההחלטה העקרונית על קניית בית, התחלנו לברר על סוגים שונים של משכנתאות שאפשר לקחת. גילינו שיש הרבה בנקים למשכנתאות, וכי כל בנק מציע לנו משהו אחר בנוגע להלוואה לקניית בית. היה לנו ברור שאנחנו רוצים לקחת הלוואה גדולה, כי רצינו לקנות דירה חדשה וגדולה, אך יחד עם זאת, היה לנו ברור שאנחנו רוצים לקחת הלוואה שתהיה גם נוחה להחזיר. הסתבר לנו שאחת השיטות המקובלות ביותר בימינו לבחור את המשכנתא הכי מתאימה, היא בעזרת מחשבון משכנתא, כי מחשבון משכנתא הוא פתרון מעולה אשר רבים מאוד משתמשים בו לפני שהם חותמים על הסכם ההלוואה. הרעיון הוא מאוד פשוט, והוא טוען כי לכל אחד יש יכולות כלכליות אחרות, כלומר, יש אנשים שיכולים להחזיר סכום מסוים בכל חודש, ויש אנשים שיכולים להחזיר סכום אחר בכל חודש. חשוב ביותר להתאים את ההלוואה שלוקחים ליכולת ההחזר, ואת כל הדברים האלה אפשר לעשות בעזרת מחשבון משכנתא. מדובר על פיתוח של תוכנה גאונית ממש, כי היא שינתה עבור אנשים רבים את כל החוויה של החתימה על ההלוואה, כי בצורה כזו כל אחד יכול באמת להתאים לעצמו את ההלוואה שהוא רוצה לקחת. אחרי שעשינו את כל הבדיקות האפשריות, ואחרי שחשבנו על כך הרבה, החלטנו לבחור את ההלוואה הכי טובה והכי מתאימה לנו והחלטנו לחתום.

בית זה תענוג

לא היה פשוט לחתום על הלוואה ארוכת טווח כל כך, כי זאת התחייבות כלכלית שגם מפחידה, אך יחד עם זאת, שנינו ידענו היטב שעשינו את הצעד החכם ביותר. קנינו לנו בית מקסים, שעד היום אנחנו מאוד אוהבים לגור בו, ובעיקר, כיף לנו לחשוב שאנחנו לא משלמים שכר דירה לאף אחד. בית הוא מקום חשוב, וזוהי השקעה לטווח ארוך מאוד, כך שפעם אחת בחיים צריך להתחייב ולעשות את זה, כי זה שווה את העניין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI