דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים לימודי הנדסה תעשייה וניהול
לימודי הנדסה תעשייה וניהול
דפנה לוטן 05/07/12 |  צפיות: 2844

ניתן לומר שהיום לא כולם חייבים לגמור בית ספר בשביל למצוא עבודה. יש מקרים בהם תעודת בגרות לא מעידה תמיד על סיכוי ההצלחה, אבל ציון גבוהה זאת אחלה של תוספת בקורות החיים ובמיוחד לאלו שרוצים לעשות תואר אקדמאי. איך הייתם מגדירים את עצמכם? בואו לעיין בכמה עצות על לימודי תואר בארץ.

קיבלתם כבר שחרור מצה"ל? יופי, עכשיו הזמן למצוא את הכיוון שמתאים לכם, יש לקחת ברצינות את עניין הלימודים למצוא את הדרך והנתיב שיתאים לכם. כי אם תחכו יותר מדי יהיה לכם קשה להיכנס אל מסגרת לימודים. אל תהססו, החליטו מה מתאים לכם ותמהרו!.

תעודת בגרות נחוצה לאלו הרוצים להמשיך למסלולי תואר ראשון/שני, אם לא גמרתם תיכון, תוכלו להשלים תוך מספר חודשים, למי שצריך לשפר ציונים, יש מבחר מסלולי לימוד. הירשמו לבתי ספר עם אווירת לימודים נעימה עם לימודים בשעות גמישות ואולי הכי חשוב אנשי הוראה טובים. ואגב, אם אתם אחרי צבא- כדאי לבדוק על ההטבות המגיעות לכם.

כמה תוציאו בפסיכומטרי? מבחן הפסיכומטרי הוא מכשול בדרך ללימודי תואר אבל אתם יכולים!, הציון בבחינה יחד עם תוצאות הבגרויות משוכלל לקבלה ללימודי תואר. ציון טוב ויש לכם מבחר של אפשרויות, אם הציון לא מספיק זה קורה, אתם יכולים לנסות שוב זה הולך טוב יותר בפעם השנייה.

תואר במחשבים או לימודי הנדסה תעשייה וניהול? לא כולם יודעים אבל ל 40% מאזרחי המדינה יש תואר. ואתם? יש בעיה, והיא שהמון צעירים לא בוחרים את המקצוע המתאים עבורכם ומשלמים המון על תחום שלעולם לא יעסקו בו. לכן אל תמהרו להירשם. בדקו היטב את מצב המשרות בתחום השכר המשולם בתחום האם מדובר בתפקיד מבוקש? ורק אז תעשו את ההחלטה..

הזמן עובר מהר? רוצים להצליח? חושבים על הנדסה אזרחית? אתם לא לבד אנשים בכל גיל פונים ללימודי תעודה ותואר מכללות ואוניברסיטאות- אנחנו מדינה של לימודים והאפשריות רבות ומגוונות לימודי משפטים רפואה משלימה, שוק ההון או הנדסה רפואית, רק צריך לחפש את מה שהכי מרתק אתכם ולהתקדם. לימודים הם העתיד!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI