דף הבית תיירות ונופש בתי מלון השוואת מלונות באילת : לאונרדו קלאב אילת מול מג'יק פאלאס אילת
השוואת מלונות באילת : לאונרדו קלאב אילת מול מג'יק פאלאס אילת
אבי 10/07/12 |  צפיות: 3126

אין כמו חופשה באילת כדי לנוח מהלחץ של חיי היום יום ולמלא את המצברים! חופי הים המעולים, האטרקציות המיוחדות כמו ריף הדולפינים והמצפה התת ימי, המלונות האיכותיים והמפנקים, ועוד ועוד.... עיר הנופש של המדינה מושכת נופשים רבים מהארץ ומחו"ל בכל ימות השנה, וכמובן במיוחד בחודשי הקיף ובחופשות החגים. אם את מחפשים מלונות באילת ומתקשים לבחור מרוב אפשרויות, ההמלצה שלנו היא לקרוא חוות דעת של גולשים ולהתרשם מתמונות ברשת. מלונות באילת מציעים חדרים בטווח מחירים רחב במיוחד, ויש כאן חדרים עבור כל התקציבים. מלונות באילת מציעים חוויה מיוחדת במינה של שילוב בין איכות ויוקרה לבים תרבות האירוח הישראלית הנדיבה, ולפניכם בקצרה היכרות קטנה עם שניים מהמלונות האהובים ביותר בעיר.

לאונרדו קלאב אילת ומלון מג'יק פאלאס אילת  הם שני מלונות איכותיים ופופולאריים. בשני המלונות תמצאו מגוון של אטרקציות למבוגרים ולילדים כאחד, כמו גם מסעדות מעולות ואורחות טעימות וטריות הכול שעות היממה. ההבדל המרכזי בין שני המלונות קשור לסגנון האירוח - בעוד מלון לאונרדו קלאב אילת הוא מלון בסגנון של הכול כלול, מג'יק פאלאס אילת הוא מלון בסגנון הרגיל. שני המלונות ממוקמים בחוף הצפוני של העיר - למג'יק פאלאס יש מיקום מעט יותר מרכזי, אך ההבדל בין השניים אינו כה משמעותי. אז כיצד לבחור? במקרה זה הבחירה היא אכן קשה! שתי המלונות הם מצוינים, כל אחד בדרכו שלו, ושניהם מתאימים הן לזוגות, הן לקבוצות של חברים היוצאים אל נופש משותף, וכמובן גם למשפחות. אנו נפרט כאן בקצרה על כל אחד מהמלונות, ונניח לכם לאסוף התרשמויות מחברים ומתגובות ברשת, ולקבל החלטה שתתאים לכם.

לאונרדו קלאב אילת הוא כאמור מלון בסגנון של הכול כלול, ותוכלו ליהנות כאן מארוחות וחטיפים טעימים בכל פינות המלון ובכול שעות היום! יש כאן שפע של פעילויות לילדים, כולל פארק מים נהדר, עם בריכת פעוטות,  מגלשות, בריכות, מתקנים ומפלי מים. בנוסף מחכים לקטנים שלכם במלון גם מועדון ילדים ובו פעילויות המתאימות לגילאים שונים, כולל סדנאות יצירה, סרטים, ג'ימבורי לגיל הרך, מועדון נוער, משחקי מחשב ועוד. למבוגרים מחכה כאן צוות בידור מיומן ואפילו מלצרים מזמרים, וכן ספא מפנק, ג'קוזי, וחדר כושר מאובזר ומצויד, כמו גם בית כנסת לאורחים שומרי המסורת.

מג'יק פאלאס אילת הוא גם מלון שמאוד מסביר פנים לילדים. כבר במעמד הצ'ק אין הקטנים שלכם מוזמנים להתלוות למדריכה אשר תערוך להם היכרות עם כל אשר מחגה להם כאן, כולל ממלכת ילדים גדולה - מועדון שמתאים לגילאי שנה עד 12, ובו תמצאו סדנאות יצירה, קולנוע, ג'ימבורי לפעוטות, מתקני שעשועים עם מגלשות ובריכת כדורים, ועוד. לנוער ממתין כאן מועדון נפרד, עם שפע של משחקי מחשב ווידיאו משוכללים כולל נינטנדו, פלייסטיישן ועוד. עבור המבוגרים יש כאן שני סוגי לובי: לובי בידורי עם הפקות בידור, ולובי שקט, עם תצפית מרהיבה על מפרץ אילת. כמו כן יש במלון שתי בריכות שחייה (למבוגרים ולפעוטות), ספא, חדר כושר, בית כנסת, חדר אוכל, לובי-בר, שירות חדרים ומרפסת ברביקיו.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI