דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מתאימה לי ארוחת צהריים מהירה
מתאימה לי ארוחת צהריים מהירה
menu velet 10/07/12 |  צפיות: 3325

כללי מפתח לערב מושלם. כל מי שאירחפעם בחייו יסכים איתי שזו לא תמידמטלה נעימה. הארגון מסביב, הקניות והנקיונות במקום האירוח, לאספקטים אלה יש מחיר ויותר מרק מחיר כספי, גם בנוסף כאב ראש גדול וזמן. במאמר שלי אכתוב על מספר כללי מפתח חשובים שיכולו לעזור גםלמארח המודאג והלחוץ ביותר להנות ביום הזה ולא רק לחשוב ולהרגיש שהוא נמצא ביום עונש.

טיפ חזק שחשוב לי לספק לכם הוא לחשוב היטב איך אפשר להפוך את החיים והשגרה לפשוטים וקלים יותר, בעיקר בנושאים המעצבנים, כמו בשלב שלהכנת המזון. גם בחברות- ככיבוד ללקוחות, או לעובדים שלכם וברור שגם בבית כשיתאפשר לכם לארח קרובי משפחה או מכרים.

רעיונות וטיפים

בטוח תסכימו עימי שאוכל בריא מהותי לכולם -לעובדים במפעל, למתכנת בחברת ההיי-טקוכמובן גם למוזמנים באירוע. בדיוק מסיבה זו אני ממליץ לבחור באפשרויות הסעדה שונות. בדרך זותוכלו למצוא בקלות מענה לכל אירוע.

אם אתם ראשי צוותים שדואגים לאנשים שלהם יש לא מעט אופציות מעולות שכדאי לשקול, כגון הצבת מכונות אוטומטיות משולבות שמאפשרות רכישת מוצרים שונים כמו לדוגמא סנדוויץ' טונה, מעדנים שונים, ובנוסף פחיות שתייה קרה. באופן הזה בכל שעות היום העובדים והאורחיםיכולים לקבל בקלות פתרון מהיר ומזין למצוקת הרעב.

במקרה ואתם מעוניינים בפתרון יותר איכותי, לדוגמה למסיבה או אירוע חשוב, כדאי לשקול את האופציה להזמין שירותי קייטרינג גורמה ובנוסף גם מגשי אירוח. כל אלה הם רק חלק מאפשרויות ודרכים שיוכלו לעשות לכם את החיים להרבה יותר פשוטים.

ארוחת צהריים מהירה, כפי שבטוח כבר הבנתם, מסוגל להוות אחד מתוך פיתרונות שונים, גם במקרה שמדובר בארוע כמו ברית או ישיבה עסקית. אבל נושא האוכל הוא ממש לא האמצעי היחידי שאפשר לפשט. אני ממליץ, שאם אפשרי מבחינתכם, להתכונן מספיק זמן מראש - לדאוג לקניות, לניקיון וכו', עשו זאת. דברים אלו יקלו על המנהל החברה באופן ודאי גם למארחים הממוצעים. תזכרו שתכנון קפדני מראש הוא כלל אצבע להצלחה.

באופן ברור יש יתרונות ברוריםלשימוש בחברות/ שירותי קייטריניג. הם משמשים בין היתר לאירוח בביתובטבע, לדוגמה בטיול - כמו סיור בנחלאות בירושלים, או טיול משפחתי לכינרת וללא ספק, גםבמקומות עבודה- לקהל העובדים. אם אתם זקוקים לאינפורמציה נוספת בתחום שלקייטרינג ואירוח? המשיכו לאתר הבא ותזכרו תמיד שלמרות ששירותים כאלו עולים לא מעט, הם בסוף יכולים לחסוך הרבה זמן יקר ועצבים לאחראים.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI