דף הבית חינוך ולימודים הפרעות קשב וריכוז אבחון פסיכודידקטי
אבחון פסיכודידקטי
noam 15/07/12 |  צפיות: 3890

אבחון פסיכולוגי אבחון שמיועד לקהל רחב באוכלוסיה ומטרתו לאבחן ולנתח בעיות קשב וריכוז לטפל ולהתמודד עם הבעיות בעיקר כאשר מדובר במוסד לימודי כגון בית ספר או מוסד אקדמאי.
היום ניתן לראות כי ישנם יותר ויותר אנשים שצריכים ועוברים אבחון פסיכולוגי על מנת להגיע למצב האופטימלי שבו הם מתמודדים מול מוסדות להשכלה בצורה ובדרך הנוחה ביותר על ידי קבלת הקלות כמו הארכת זמן, הקראת מבחנים, וביצוע מבחנים בעל פה.
כל אלו ניתנים רק לאחר ביצוע אבחון פסיכולוגי אשר מתבצע בצורה יסודית על ידי צוות מקצועי שהוכשר וקיבל את הכלים לביצוע אבחון פסיכולוגי.
ילדים ומבוגרים רבים משתמשים היום באחד האמצעים הנפוצים ביותר לאחר אבחון פסיכולוגי ואמצעי זה נקרא רטלין שמטרתו להשפיע על הפרעות הקשב והריכוז שאובחנו ולתת לאותו גורם להרגיש יותר בנוח במהלך ההתמודדות שלו עם מוסדות לימודיים.
אבחון פסיכודידקטי זהו אבחון נלווה לאבחון פסיכולוגי ומטרתו היא לאבחן לעומק את התוצאות לאחר אבחון פסיכולוגי במידה וישנה השערה כי הגורמים לאותם ליקויים הם גורמים פסיכולוגיים ולכן זהו אבחון פסיכודידקטי שמבוסס על אבחון פסיכולוגי רק שמעורב בו גורם פסיכולוג מוסמך.
החשש כי ישנם גורמים פסיכולוגיים שמהם נובעים הליקויים יכולים להיות מושפעים ממספר רב של מקרים אליהם נחשף המאובחן לאורך חייו כאשר אותם מקרים השאירו משקעים וכתוצאה מהם משפיעים על היכולות הלימודיות של המאובחן.
בהתבסס על אותן תוצאות אבחון פסיכודידקטי ניתנים למאובחן אפשרויות רבות ביניהן תרופתיות כמו שהזכרנו כבר כגון רטלין ובנוסף ניתנות הקלות משמעותיות להתמודדות מול מבחנים במוסדות להשכלה אם בבית הספר או באוניברסיטה.
ההקלות המוצעות לאותם מאובחנים כוללות בתוכן הארכת זמן, בחינות בעל פה ואפילו במידת הצורך ביטול סעיפים שלמים מהמבחנים אותם הוא צריך לעבור.
הקלות אלו שהוקצו לאחר אבחון פסיכודידקטי נותנים לאותם מאובחנים את האפשרות לצמצם פערים עם שאר האוכלוסיה שאינה סובלת מליקויים שמאופיינים בהפרעות קשב וריכוז ובצורה זו מאפשרת להם להגיע להשגים מקצועיים למרות אותן מגבלות.
כיום ישנם מוסדות רבים אשר נותנים את השירות של אבחון פסיכולוגי וכמו כן אבחון פסיכודידקטי לאותם אנשים בפריסה רחבה מאוד ארצית ואף עולמית, אותם גורמים מוסמכים ומורשים לתת את המענה לאותם אנשים שעוברים אבחון פסיכודידקטי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI