דף הבית תיירות ונופש בתי מלון השוואת מלונות בירושלים : מלון דן ירושלים מול מלון הר ציון
השוואת מלונות בירושלים : מלון דן ירושלים מול מלון הר ציון
אבי 15/07/12 |  צפיות: 2953

אין ספק שאחת מהאטרקציות התיירותיות האטרקטיביות ביותר בישראל היא העיר ירושלים. החשיבות ההיסטורית, האתרים הקדושים, הנוף עוצר הנשימה והאווירה הייחודית הפכו את העיר ירושלים לאחד היעדים המבוקשים ביותר בעולם התיירות בארץ ובחו"ל. אלפי תיירות פוקדים את העיר ירושלים מדי שנה אם למטרות ביקור בפן דתי או ביקור במסגרת טיול ונופש.

מלונות בירושלים אשר ממוקמים באזורים המבוקשים הופכים לאטרקטיביים במיוחד בעבור התיירים המבקשים לשהות במיקום אסטרטגי בעיר כמו באזור העיר העתיקה המיוחדת למול הנופים עוצרי הנשימה של הרי ירושלים המיוחדים. שניים מהבולטים שבמגוון מלונות בירושלים הם מלון דן ירושלים ובית מלון הר ציון בירושלים אשר עונים על הקריטריונים של שילוב בין איכות ומיקום מנצח.

מלון הר ציון בירושלים השוכן בעיר העתיקה של ירושלים מציע לשוהי המלון חוויה ייחודית וגישה מהירה אל מוקדי התיירות החשובים ביותר בעיר העתיקה. חדרי המלון נהנים מנוף עוצר נשימה של מגדל דוד המפורסם.

לעומת מלון הר ציון הממוקם בעיר העתיקה, מלון דן ירושלים ממוקם על מדרונות הר הצופים וצופה על גבעות מדבר יהודה הקסום. מיקום המלון מציע לשוהים בבית המלון גישה אל האוניברסיטה העברית להר הצופים ומתאים למי שמעוניין להתרחק מהמולת העיר וליהנות מהשקט של העיר ירושלים הקסומה. מלון דן ירושלים מתאים במיוחד למי שמעוניין בטיולים לאזורי המדבריות בסביבת ירושלים, לים המלח, למערות קומראן וכדומה.

כיאה למלון בוטיק, מלון הר ציון בירושלים מציע חדרי אירוח מעוצבים ומפוארים וכולל סוויטות מפוארות עבור מי שמעוניין, בבית המלון מתקני ספר וכושר והשירות במלון דם דגש על האיכות והיוקרה של בית מלון בסטנדרטים גבוהים. בית המלון מתאים במיוחד לאירוח של אירועים משפחתיים או כנסים עסקיים הודות לאולמות הכנסים ולגן האירועים במתחם המלון המציע אירוע באווירה ירושלמים מיוחדת.

לעומת מלון הר ציון, מלון דן ירושלים נחשב לאחד ממגוון מלונות בירושלים הגדולים והיוקרתיים בעיר, בית המלון המציע מעל ל 500 חדרי אירוח הכוללים חדרים סטנדרטיים וסוויטות מפוארות שם דגש על חוויית אירוח מושלמת לשוהים בבית המלון. מתקני המלון כוללים בין היתר ספא מפואר המציע מגוון רחב של טיפולים לאורחי בית המלון המוצעים על ידי מיטב בעלי המקצוע, חדר כושר מאובזר, בריכה מחוממת ומקורה, ובימות הקיץ גם בריכה חיצונית.

כמו מלון הר ציון, גם מלון דן ירושלים אופטימלי לעריכת אירועים עסקיים או משפחתיים הודות למתחמי אולמות האירועים והכנסים שבבית המלון.

מלון הר ציון מציע לאורחי המלון גישה אל מסעדות וחדרי אוכל המציעים מגוון רחב ביותר של תפריט קולינרי המוכן על ידי מיטב השפים ואנשי המקצוע מתחום האוכל, אורחי בית המלון נהנים מהסטנדרט הגבוה של המלון כמלון בוטיק גם בתחום האוכל והמגוון הרחב של הארוחות כולל סגנונות אוכל שונים כמו סגנונות מהמטבח הצרפתי, סגנונות מהמטבח האיטלקי, סגנון קונטיננטלי וכדומה. גם מי שבוחר לערוך אירועים בבית המלון נהנה מהמיטב הקולינרי שיש לבית המלון להציע.

כמו מלון הר ציון, גם מלון דן ירושלים בולט בזכות האיכות הקולינרית שהוא מציע לאורחי המלון. המסעדות הרבות של במתחם המלון מציעות מגוון רחב של אפשרויות אוכל ותפריט לשוהי המלון הנהנים ממיטב המאכלים הקיימים.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI