דף הבית חוק ומשפט חקירות הדרך לקבלת רשיון חוקר פרטי
הדרך לקבלת רשיון חוקר פרטי
itzik 08/01/09 |  צפיות: 2450

חקירות - חקירות ובילוש
חוקרים פרטיים - חקירות פרטיות - מעקבים ותצפיות
חקירות פליליות, אישות, כלכליות, ביטוח, טוהר מידות

חוקר פרטי - מוגדר על פי החוק כ"מי שעוסק בהשגת ידיעות על הזולת או באיסופן, לצרכי אחרים וכדרך שירות לכל". הדרך לקבלת רשיון חוקר פרטי רצופה בהליך התאמנות ארוך וכואב שלא מתאים לכל אחד. אדם הרוצה להיות חוק פרטי צריך להתאמן 3 שנים לפחות תחת פיקוחו הישיר של מנהל משרד חקירות. לאחר שנה וחצי רשאי המתאמן לגשת למבחן במשרד המשפטים בכדי שיוכל לקבל את רשיון החוקר בתום שלוש שנות ההתאמנות.
אדם המחזיק ברשיון חוקר פרטי אין לו את הזכות לפתוח בעצמו משרד חקירות ולבצע חקירות פרטיות כלשהן באופן ישיר עבור לקוח. על החוקר הפרטי לעבוד במשך 5 שנים נוספות כחוקר שכיר או כקבלן משנה (פרילנסר) תחת משרד חקירות כלשהו, לפני שיוכל לקבל מהועדה לרישוי חוקרים פרטיים במשרד המשפטים, רישיון לנהל בעצמו משרד חקירות, לפרסם את עצמו כמי שמציע שרותי חקירות פרטיות לכל ולקבל לטיפולו לקוחות. 8 שנים תמימות של התנסות מעשית תחת פיקוח של מנהל משרד חקירות ותיק ומנוסה, מבחן אחד ושני רשיונות שמוציא משרד המשפטים. בין השרותים אותם מציע משרד חקירות ניתן למצוא שרותי חקירות, מעקבים, חקירות בכיסוי, תשאולים, פוליגרף וכו'.

למידע נוסף הנכם מוזמנים לפנות לאתר http://www.solutions-pi.co.il
לתגובות הנכם מוזמנים לפנות לאימייל [email protected]


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 itzik


 


מאמרים נוספים מאת itzik
 
הדרך לקבלת רשיון חוקר פרטי
08/01/09 | חקירות
מיהו חוקר פרטי ומה הדרך אותו עובר אדם בדרך לקבלת הרשיון המיוחל לעסוק בתחום החקירות הפרטיות. במאמר זה אציג בפניכם את הדרך אותה עובר אדם המבקש להוציא רשיון לעסוק בחקירות פרטיות וכן חוקר המבקש לנהל משרד חקירות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI