דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ השוואת דילים לסוכות: דילים לאילת מול דילים לים המלח
השוואת דילים לסוכות: דילים לאילת מול דילים לים המלח
אבי 16/07/12 |  צפיות: 3030

 

חג הסוכות, כאחד משלושת הרגלים הוא חג אשר מתאים במיוחד לציבור הדתי, החי על פי ההלכה, לצאת לנופש, לטיולים ולבילויים, מבלי לפגוע במצוות המתחייבות באותם ימי חג. דילים לאילת, דילים לים המלח, וגם דילים לסוכות במקומות אחרים בארץ ממתינים עכשיו שתטלפנו, ותשריינו לעצמכם מקומות בטוחים. עכשיו אל תחכו לרגע האחרון – כי אז יש סכנה שכל המקומות יהיו תפוסים, ותשארו ללא דילים לסוכות.

חג הסוכות – חג ארוך המתאים לחופשה

חופשת הסוכות היא חופשה ארוכה, רבים במיגזר הדתי לא עובדים בסוכות – גם לא בימי חול המועד, חלקם – בעיקר משום שמקומות עבודה רבים סגורים באופן מאורגן, בעיקר - מקומות ציבוריים, ומשרדי ממשלה. וחלקם בוחרים לא לעבוד גם לא בימי חול המועד, כי מדובר במועד שיש בו קיום מצוות מיוחדות. חג הסוכות הוא זמן מתאים לחופשה, יותר מאשר פסח, שדרישות ההקפדה על מזון הם חלק מכביד בחג, ורבים מעדיפים לאכול כמה שפחות מחוץ לבית. לכן, דילים לסוכות הם הצעה אטרקטיבית במיוחד עבור אנשי המיגזר.

דילים לאילת, דילים לים המלח, ובשאר דילים לסוכות – כוללים בכל המלונות בארץ בונים סוכות כשרות על פי ההלכה, גדולות מקושטות ומפוארות. בבתי המלון הגדולים גם יש בתי כנסת, בהם אפשר להתפלל שלוש פעמים ביום, ולקיים מצוות נטילת לולב. בבתי המלון הקטנים מאוד אולי אין בית כנסת במקום, בימי חול המועד - אך יש בהחלט בקירבת מקום.

דילים לים המלח – חופשה אולטימטיבית

ים המלח כבר לא נמצא בסוף העולם. עם התפתחות מערכת התחבורה וסלילת הכבישים המאסיבית, כולל כבישים שעוקפים את מרכזי הערים, אין כל קושי להגיע בזמן קצר ביותר מכל מקום בארץ עד למלונות  המציעים דילים לים המלח בחג הסוכות. מי שמחפש חופשה שיש בה הרבה רגיעה, שלווה, מילוי מצברים – זה המקום, וזאת ההזדמנות עבורו. מול נופי המדבר הקסומים, ליד מאגר מים טבעי שאין שני לו בעולם, אפשר לנוח מנוחה אמיתית.

מלבד מי הים המיוחדים, הכוללים גם מינרלים רבים המיטיבים עם העור, המלונות לחופו של ים המלח מציעים, שפע של טיפולי ספא אטרקטיביים ומפנקים במיוחד, חלקם כחלק מהדיל, וחלקם בתשלום זול במיוחד: אמבטיות בוץ, סאונות מגוונות, ג'קוזי, מסז'ים, טיפולים קוסמטיים ועוד.

דילים לאילת – תיירות אולטימטיבית

מאז סלילתו של כביש 6 הנסיעה לאילת כבר לא כל כך ארוכה ומייגעת, מה עוד שמלונות רבים מציעים כחלק מאותם דילים לאילת טיסות לעיר וממנה, כך שאילת באמת הופכת לקרובה ביותר.

העיר מציעה אטרקציות תיירותיות רבות ביותר, מי שאוהב טיולים מיוחד – זה הזמן המתאים ביותר לטיולי גמלים, טיולי ג'יפים וטרקטורונים, ומסלולים להליכה ברגל בוואדיות המעניינים סביב העיר.

אילת מציעה מגוון גדול של פעילויות סביב מים וים, הן בבריכות המלון, והן על חוף הים: סירות מנוע, מצנחי רחיפה, בננות ושאר חוויות מהנות. נזכיר גם את המצפה התת ימי, סירות הזכוכית והצוללת הצהובה. במסגרת הדילים אפשר להשיג כרטיסים מוזלים בכל המלונות.

חג הסוכות מהווה הזדמנות מצוינת לבקר בכל אותם מקומות, ולעשות את כל אותן פעילויות שלא אפשריים בשבתות במשך כל השנה.


 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI