דף הבית הודעות לעיתונות נופש ותיירות טיול למרוקו וקייפטאון
טיול למרוקו וקייפטאון
noam 17/07/12 |  צפיות: 3494

רבים מאיתנו אוהבים לצאת ולטייל בעולם – בשביל הנופש, בשביל התיירות, בשביל הכיף. בשביל לראות מקומות שונים ולהרחיב את האופקים. מי שחובב טיולים באמת, מואס מהר מאד בטיולים סטנדרטיים כמו טיולים למדינות אירופה או לארצות הברית. לכל אלה שמעוניינים בטיולים שונים ומעניינים, נציע כאן שני סוגים של טיולים: טיול למרוקו וטיול לקייפטאון.

טיול למרוקו

מרוקו היא ארץ מיוחדת במינה. טיול למרוקו יחשוף בפניכם את מרוקו במלוא הדרה. טיול למרוקו הוא מעניין במיוחד, מכיוון שמרוקו משלבת בתוכה הרבה סגנונות ותרבויות שונות. זאת מכיוון שיש בה גם את התרבות הערבית העתיקה, וגם את התרבות המערבית הצרפתית, שהגיע אליה בתקופת הכיבוש הקולוניאלי, כאשר צרפת החלה לשלוט במרוקו. במרוקו ישנם אתרי תיירות רבים, ביניהם ערים כמו מרקש, רבאט ופס. במרוקו ישנם אתרים המיוחדים לבני כל הדתות – מסגדים מפורסמים, כנסיות מיוחדות וגם קברי צדיקים. כמו כן ישנם במרוקו שווקים הומים ונופים ייחודיים.

טיול למרוקו – לבד או מאורגן?

רבים אוהבים לטייל לבד. אך כאשר מדובר על טיול למרוקו, מומלץ להצטרף לטיול מאורגן. טיול למרוקו אינו פשוט כמו טיול למקומות אחרים. טיול למרוקו קשה יותר, מכיוון שקשה יחסית לתקשר עם תושבי המקום. בנוסף, אתרי התיירות במרוקו פזורים על פני כל המדינה, ויש להכיר היטב את המקום על מנת להגיע אליהם. לכן טיול למרוקו מוטב שיהיה מאורגן, כדי שתוכלו להגיע למקומות המעניינים אתכם בקלות. גם לשומרי מסורת ולדתיים כדאי להצטרף לטיול למרוקו שהוא מאורגן, מפני שלבד קשה מאד לשמור על כשרות ועל השבת טיול למרוקו באופן מאורגן יוכל לדאוג לדתיים לתנאים הנחוצים להם.

טיול לקייפטאון

קייפטאון היא אחת הערים המתויירות ביותר בדרום אפריקה. טיול לקייפטאון מתאים לכל מצב – לירח דבש, לנופש משפחתי ועוד. בטיול לקייפטאון מדהים לראות כמה אטרקציות יכולה עיר אחת לרכז. טיול לקייפטאון הוא טיול שניתן לערוך לבד וליהנות מאד. במהלך טיול לקייפטאון תוכלו ליהנות מסוגים שונים של אטרקציות, לדוגמא: טיול להר השולחן שבעיר – הר שראשו שטוח. יש כ-500 מסלולי טיפוס להר הזה, המשקיף על העיר כולה. טיול לקייפטאון יכול לכלול גם ביקור במוזיאונים שונים כמו המוזיאון המתעד את חיי השיתוף של השחורים והלבנים שהיו בעיר בעבר, הכלא שבו היה אסור נלסון מנדלה ועוד.

טיול לקייפטאון – חיי לילה

טיול לקייפטאון מראה לכם עיר שוקקת חיים. אם אתם יוצאים לטיול בקייפטאון מובטח לכם שלא תשתעממו גם בלילות. יש בקייפטאון מועדונים רבים, ברים ואולמות מופעים בהם תוכלו לבלות בערבים. יש בקייפטאון גם מסעדות רבות שבהן תוכלו ליהנות מאוכל אפריקאי מקורי. טיול לקייפטאון הוא טיול מהנה, שכל אחד יוכל ליהנות בו. זוהי עיר שכל אחד מוצא בה את מקומו. אם אתם יוצאים לקייפטאון, הקדישו לה שלשה ימים לפחות, כדי שתמצו בה את המיטב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI