דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר מגשים לאירוח חלומי
מגשים לאירוח חלומי
menu velet 24/07/12 |  צפיות: 3199

לארח בלי לצאת מכלים. מי שתכנן אירוע יסכים איתי לבטח שבחלק מהמקרים זו לא מטלה נחמדה. כל ההכנות, הקניות והניקיון, לכל אלה יש מחיר והרבה יותר מרק כסף, אלא בנוסף על זה גם זמן יקר וכאבי ראש. אניאצביע על שיטות חשובות שיתרמו ויסייעו גם למארח העסוק והטרוד ביותר להנות מהאירוע ולא להרגיששהוא משתגע.

טיפ חשוב שחשוב לי לתת לכם הוא תמיד לחשובאיך תוכלו לעשות את חייכם לפשוטים וקלים יותר, בעיקר בנושאים המעצבנים, כדוגמת דאגה לאוכל. גם בבתי עסק- כאופציה לכיבוד לאורחים, או לעובדי החברה ובנוסף גם בבית כאשר תארחו חברים וקרובי משפחה.

לארח בלי כאב ראש

תסכימו עימי שהנושא של תזונה נכונה רלוונטי לכולנו -לעובדים במפעלים, להנהלה וללא ספק גם למוזמנים בבת מצווה. אי לזאת אני ממליץ להעזר באפשריות שונות של קייטרינג. ככה אפשר למצוא מענה מהיר לכל אירוע.

אם אתם מנהלים טובים שאכפת להם מהעובדים יש כמה אפשרויותטובות שכדאי לקחת בחשבון, כמו לדוגמא הכנסת מכונות אוטומטיות משולבות הכוללות מרכיבים שוניםכמו למשל כריך טונה, יוגורטים בטעמים, ובנוסף שתייה ממותקת. בדרך זו בלילה או ביום עובדיכם יכולים לקבל בקלות פתרון מזין וטעים לרעב שתוקף.

היה ואתם מחפשים פתרון הרבה יותר אלגנטי, לדוגמאלאירוע עסקי, עומדת לרשותכם האופציה להזמין שירותי שף פרטי או אולי מגשי אירוח לאירועים. כמובן שיש עוד דוגמאות ואפשרויות שיוכלו להפוך את החיים שלכם לקלים יותר באופן משמעותי.

כיבוד לאירועים, כמו שאתם בטח חושבים, מסוגל להוות אחד מתוך מגוון פתרונות שונים, גם במידה שמדובר באירוע כמו חתונה או ארוע עסקי. אבל תחום המזון הוא ממש לא הדבר היחידישאפשר להפוך לפשוט יותר. אני ממש ממליץ, שבמידת האפשר, להתכונן 3 ימים מראש - לדאוג למצרכים השונים, לנקיונות ועוד, עשו זאת. דברים אלה יסייעו לצוות ההנהלה באופן ודאי גם למארח או המארחת בבית. חשוב מאוד לזכור שתכנון דקדקני הוא מרכיב הכרחי להצלחה.

באופן כללי יש המון יתרונות בהזמנת שירותי קייטריניג. הם מעולים למפגש בייתי ובטבע, לדוגמה בטיול - כמו סיור בבירה, או טיול משפחתי לגליל ומעבר לזה, גםבחברות ובעסקים - לצוותי העובדים. במקרה ואתם מחפשים מידע נוסף אודות נותני שירות בתחום ההסעדה? לחץ כאן לפרטים נוספים וזכרו שלמרות ששירותים אלה מצריכים תשלום, הם בשורה התחתונה יכולים לחסוך זמן וכאבי ראש לאחראים ולמארגנים.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI