דף הבית מחשבים וטכנולוגיה טלפונים סלולריים לשוחח מכל העולם? אך ורק בעזרת כרטיס סים בינלאומי!
לשוחח מכל העולם? אך ורק בעזרת כרטיס סים בינלאומי!
אריאל 25/07/12 |  צפיות: 7008

מהו כרטיס סים למעשה?
הסים הוא בין המרכיבים המרכזיים במידה הרבה ביותר בסלולרי. רכיב זה הינו בעיקרו של דבר הזיהוי העיקרי של הנייד, הוא מאתר רשתות תקשורת באזורים שונים ומשונים ונותן לנו אפשרות להתנהל מולן. בנוסף, כרטיס הסים גם נותן אפשרות לספקיות השירות לבצע זיהוי שלנו כלקוחות ולהציע לנו שירות תקשורת.
בזמן האחרון אנחנו צופים מהצד בגדילה של תחום הסלולר לגדלים שלא ציפינו להם, תקשורת ניידת הינה בידי כל אחד בעידן של היום והאופציות שניתנות ללקוחות של חברות הסלולר הקיימות בשוק הינן נרחבות מאוד.
בערך כל חברת סלולר בארץ משווקת חבילות שירותים לחול. החבילות האלה הינן פעמים רבות בעלות מחיר גבוה שלא לצורך ולא מציעות את החופש המבוקש על ידי הצרכן. קשיים אלה אפשר לישב באמצעות סים בינלאומי - סים שיעניק אפשרות לאיש העסקים לעשות שימוש במכשיר הנייד שיש לו בכל פינה בעולם כולו בלי לדאוג לגבי עלות השיחות, פעילות הסלולרי או הגבלות שירותים.

להיות נגיש בכל פינה בעולם כולו בלי לדאוג

פעם החלפה של סים נחשבה לעשייה לא פשוטה לביצוע שעשויה להזיק למכשיר. היום מדובר במטלה מהירה ונוחה לעשייה שלא צריך לחשוש לתוצאות שלה, היא מתבצעת ללא מאמץ ומביאה אופציות עדכניות לחיים שלנו.
לא נשארה סיבה טובה לשלם כספים רבים לספקיות סלולרי מהארץ תמורת השירותים שלהן בחו"ל. קניית סים בינלאומי תיצור הקלה לא רק מההיבט של התשלום הסופי עבור התקשורת אולם אפילו תעזור בביצוע הסדרה של תנאי השירות כשמבצעים מעבר בין מדינות. בהווה אין כל צורך בשינויי חשבון מסוג כזה או אחר אל מול חברת סלולר כלשהי, בהווה עסקינן בסים שעובד בעולם כולו ומציע חיבור לתשתיות סלולריות רבות מספור שמציעות תקשורת, חיבור לאינטרנט וסמס מהמכשיר הנייד האישי שברשותכם.

התפתחות תעשיית הסלולר והתחרות הגואה במסגרתו דוחפת למעלה את איכות השירות ללקוח בלי להפסיק - נצלו קדמה זאת ובחנו היטב את האפשרויות המעניינות שמעמידים לשימושכם.

האם באמת קיימים חסרונות כלשהם לדרך הזאת?

גורמי החולשה הבודדים המסוגלים לדרוש התייחסות הם שאם מסתיימות דקות השיחה קיים צורך לבצע הטענה נוספת. זוהי טרחה קטנה שמצדיקה את הזמן ללא ספק.
נושא נוסף שאפילו עבורו קיים מענה הינו שייתכן שהמכשיר הסלולרי נרכש בישראל והוא לא נגיש לכרטיסים חיצוניים אולם זהו נושא שאפשר להסדיר מול הספקית הסלולרית חינם אין כסף, כראוי לחוקים החדשים.

דבר אחר נוסף, שייתכן שהוא למעשה יתרון חשוב וימנע לא מעט שיחות לא הכרחיות בזמן ההימצאות בחוץ לארץ, הינו שביצוע שימוש בכרטיס סים בינלאומי דורש החלפה של מספר הנייד וקיים צורך ליידע את כל מי אשר מעוניינים שיוכל לדבר עמנו בחול. בעזרת שליחת אימייל לא ארוך לכל המכרים וקרובי המשפחה פותרים את הבעיה. יתירה מזאת, יש אופציה של שירותים נוספים של מספר טלפון ישראלי בחו"ל וכיוצא בזה...

כשטסים לחול רוכשים אך ורק כרטיס סים בינלאומי וליתר הספקיות אף לא מקשיבים. דרך צלחה!

עוד מידע על כרטיס סים בינלאומי


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריאל


 


מאמרים נוספים מאת אריאל
 
תמונות מצחיקות - כל הצחוקים כל הזמן
מרגישים מעט מדוכדכים או משועממים? בא לכם להרים קצת את מצב הרוח, לחייך או אפילו ליפול מצחוק? לא סתם הפך המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" כה שגור. לא תאמינו מה תמונה אחת מקורית ומצחיקה יכולה לעשות.

משלוחי פרחים - מתנה נהדרת ליולדת
משלוחי פרחים הם מתנה נהדרת ליולדות, לנשים ביום האישה ולחוגגים ימי הולדת. השירות הנפוץ ביותר הוא שמתקשרים לחנויות שעושות משלוחי פרחים, מבררים לגבי עלויות וגדלים של הזרים, ומזמינים טלפונית.

לימודים אקדמאיים- לא לכל אחד
התואר ראשון מוענק לאלו שסיימו את תקופת הלימודים שלהם בהצלחה (בציון הנדרש), התואר מוענק בדרך כלל במסגרת לימודים שנמשכת לאורך שלוש שנים. יחד עם זאת- ישנם לימודים לתואר ראשון שנמשכים גם ארבע שנים ואף חמש שנים כמו במקרה של לימודי עיצוב ואדריכלות.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

כל מה שרצית לדעת על לימודי שוק ההון
במהלך לימודי שוק ההון התלמידים בקורס זה רוכשים ידע עצום במקצוע הכלכלה, מנה"ע, החוק והמשפט והשיווק. ההתמחות בלימודים מגוונים בתחום הזה מתפקדת כנקודת מפתח לאנשים ששואפים להתקדם בעולם הזה והיות שכך הם מומלצים אף לאלו שכבר עובדים בתחום.

ההרשמה לפסיכומטרי דורשת בדיקה מעמיקה ויעילה
המודעות לציוני פסיכומטרי גבוהה מאוד כיום, משום כך, בכל עיר כמעט יהיה באפשרותכם למצוא כמה בתי ספר ללימוד פסיכומטרי, אך כיצד יש לבחור בניהם? ראשית לבחון את סגל המורים והאם יש להם ניסיון בלימודים מסוג זה.

הסמכה בלימודי משפטים לאקדמאיים
בעלי תואר אקדמי במקצועות שונים שמעניין אותם להגדיל את ידיעותיהם באופן שיהיה בו דברים גם מהעולם החוקי מסוגלים להתעניין במסלול אקדמי זה, שנועד לאנשים שכבר מחזיקים תואר אקדמי.

לעשות שיחות מארה"ב לישראל ולא לשלם בהגזמה
השתדרגות מעניינת וזריזה של התשתית ותחרות בין חברות טובה לצרכן בין הרבה ספקיות אמצעי תקשורת, אין יותר סינדיקט של ספקית סלולר יחידה. בימינו אפשר לעשות שיחות לארץ בכל מקום בעולם כולו, בכל שעה בלי פחד ממחירי ביצוע שיחה רמים באופן קיצוני ואינם הגיוניים.

שירות ענן מחשוב - רלוונטי עבור כל עסק
כדי שהלקוח לא יציב בבית העסק שלו שרת מחשב ממשי, בעל העסק קונה מוצרי שרתים ומשאבים של שרתים, כמו שמזמינים שירות מספקית אחרת, היא למעשה הספקית של מחשוב הענן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI