דף הבית אינטרנט והחיים ברשת מסחר אלקטרוני ציוד לכלבים- כי גם לכלב שלכם מגיע להתפנק
ציוד לכלבים- כי גם לכלב שלכם מגיע להתפנק
Bips 30/07/12 |  צפיות: 3140

חכמים קבעו שהכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. בהתאם למעמדו, חשוב להקדיש לו תשומת לב מספקת. לא ניתן לצאת בקביעה מבלתי לתת לה תימוכין, הכלב מעניק לנו הרבה מאוד אהבה ואיכפתיות, וגם אנחנו צריכים לעשות פעולות שיפגינו את הערכנו חזרה. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות רכישה של ציוד לכלבים.

ההשקעה שלנו בכלב היא יחסית מועטה, עלינו לדאוג לו למקום שינה, אוכל, טיולים. אבל כולנו יודעים שתמיד אפשר לשדרג את הדברים הבסיסים לרמה אחת מעל. קחו לדוגמא את כלי המיטה של הכלב. הכלב יכול לישון בלי שום בעיה על סמרטוט רצפה, אבל אפשר ורצוי לקנות לו מיטת קן מחממת ונעימה. מבחינה רציונאלית, סמרטוט רצפה באמת יכול להספיק בתור מיטה לכלבכם, אבל זה מובן מאליו שליבכם ייכמר למראה הסמרטוט שהכלב יישן עליו.

דמיינו ליל חורף סוער, ברקים ורעמים מכים בעוצה רבה, וסערה יוצאת דופן מתחוללת בחוץ. חישבו על הכלב שלכם. הוא פוחד, הרעשים מלחיצים אותו,  הברקים זרים לו. חשבו על חוסר האונים שלו. מה אתם יכולים לעשות כדי לגרום לו להרגיש טוב יותר? ללטף את ראשו, לחבק אותו ולכסות אותו בשמיכה מחממת. רוב הסיכויים שלא תעשו את זה עם השמיכה שאתם מתכסים בה בלילה ובדיוק בשביל זה קיימת השמיכה לכלבים. רעיון גאוני!

מעבר לפינוקים שצויינו קודם, ישנם מספר אביזרים שהם בגדר פינוק לא רק לחיית המחמד אלא גם לבעלים שלהם. לעיתים ניתן לשלב הנאה ובריאות גם יחד. הברשת פרוות הכלב היא דבר חיוני. ההברשה מגבירה את זרימת הדם לעור ותורמת למראה פרווה בריא. בצורה זו בעל הכלב יכול לבלות זמן איכות עם חיית המחמד שלו,  וחיית המחמד יכולה להרויח"טיפול עשרת-אלפים".

דוגמא נוספת למוצר שמקדם שני אינטרסים יחדיו הוא מאכיל הדגים האוטומטי. הדגים הם חיות מאוד שקטות, ולפעמים אנחנו יכולים פשוט לשכח מהם. לשכח מהם זה אומר גם לשכוח להאכיל אותם. במיוחד בשביל זה המציאו את מאכיל הדגים האוטומטי. כדי להפעיל אותו צריך רק לכוון את הטיימר לשעה שבה רוצים שהאוכל יתפזר. ההמצאה הזו טובה גם לבעל הדג אבל גם לדג עצמו.

לפיכך, השקעה בחיות המחמד שלנו היא טריויאלית לכאורה, אך אנחנו יכולים להפוך אותה לטריויאלית באמת. באמצעות ציוד לכלבים, לדגים או לכל חיית מחמד אחרת, ניתן לומר להם בקלות- תודה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Bips


 


מאמרים נוספים מאת Bips
 
למצוא מתנה ולהישאר בחיים
מחפשים רעיונות למתנה לבן/ בת הזוג? לחברה הכי טובה? לקרוב משפחה? כל מי שהתנסה במשימה זו בעבר יודע – מדובר בעניין מורכב אשר מצריך המון מחשבה ולעיתים גם לא מעט כסף... אז איך ניתן למצוא את המתנה המתאימה ביותר מבלי לפשוט את הרגל? ננסה לענות על השאלה המסובכת הזו עם מספר רעיונות.

עיצוב בתים בקלות
28/08/12 | שיפוצים
אחת התפיסות העיקריות (וחשוב לציין שגם מוטעות) בנושא עיצוב בתים היא ש"כל הנוצץ זהב". זה מתבטא ברצון לקנות הכל- בעיקר רהיטים מסיביים מתוך אמונה שהם ישנו את מראה החדר. זה יכול להיות נכון אבל בדרך כלל הבעיות הכלכליות שהקניה יוצרת גוברות על הייתרונות. בכל רהיט, גם הישן ביותר טמון פוטנציאל גדול. רק צריך לדעת לנצל אותו.

ציוד לכלבים- כי גם לכלב שלכם מגיע להתפנק
רכישת ציוד לכלבים היא הדרך שלנו להגיד לכתב תודה. ציוד לכלבים יכול להחשב כמותרות, אך מנגד יכול לשפר פלאים את רמת החיים של הבעל וגם של הכלב עצמו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI