דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים מועדונים לבת מצווה – אטרקציות לבחירה
מועדונים לבת מצווה – אטרקציות לבחירה
לילך קורן 05/08/12 |  צפיות: 3867

 

כל אחד רוצה שהאירוע שלו יהיה שונה מכל האירועים האחרים מאותו סוג, כולל אירוע של בת מצווה. בתקופת זמן קצרה ביותר, מספר גדול של בנות – חברות באותה כיתה, או באותה שיכבה בבית הספר חוגגות את בת המצווה שלהן, וכולם מוזמנים. נשאלת השאלה איך להפוך את הבת מצווה השלושים בשנה למיוחדת, אטרקטיבית ומעניינת, מתוך נקודת הנחה שילדי הכיתה כבר ראו הכל.

מועדונים לבת מצווה – אטרקציות מרובות

יש מועדונים אשר מציעים מגוון גדול של אטרקציות. ברור שאין כל אפשרות שלהביא את כולן ולהשתמש בהן באירוע אחד של בת מצווה, כך שמי שחוגגת, מאוחר יותר במשך השנה, יכולה להזמין אטרקציה שעוד לא הוזמנה לאירועים האחרים, ובכך להיות מעניינת מקורית ושונה.

רעיונות לאטרקציות בהם אפשר להשתמש באותם מועדונים לבת מצווה:

×      מועדונים לבת מצווה במקום פתוח או בעלי חצר גדולה, אפשר להזמין אטרקציות על בסיס של מים, מודיעים מראש לאורחים להביא גם בגד ים ומגבת. אטרקציה מסוג זה תיזכר שנים רבות.

×      אטרקציות שיגרתיות הן (למרות שמפעיל מעולה יכול להפוך אותן ללא שיגרתיות כלל): מוזיקה לריקודים הכוללת משחקי ריקודים ומשחקי קצב, או משחקים בסגנון תוכניות הריאליטי: כוכב נולד ו/או רוקדים עם כוכבים.

×      הזמנת אומן – אטרקציות של אומנים כוללות אפשרויות כמעט אין סופיות: קעקועי חינה וציור על הגוף, צייר קריקטורות – כל ילד יצא עם מזכרת מהאירוע. קליעת צמות והוספת קישוטי שיער גם הם אהובים על הבנות, ונעשים במקביל להתרחשויות אחרות באירוע, וכן ציור וקישוט על גב מכשירי טלפון סלולריים.

×      שולחנות משחק – יש שולחנות משחק סטנדרטים, כמו: טניס שולחן, ביליארד, הוקי ועוד. ויש שולחנות משחק מיוחדים ומורכבים יותר, כמו טניס שולחן לארבעה או לשישה משתתפים, ביליארד תלת מימדי ועוד.

×      מתנפחים – גם למועדון סגור, אם הוא גדול מעט יותר בשיטחו אפשר להזמין מתקן אחד או שניים של מתנפחים מיוחדים.

×      משחקים וירטואליים – משחקי מחשב עם מסכי מגע גדולים במיוחד.

×      בר ממתקים – הכולל מפלי שוקולד, עגלות ממתקים, שיפודי סוכריות, מכונות ברד במספר טעמים ועוד.


 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך קורן


 


מאמרים נוספים מאת לילך קורן
 
פיקדון בבנק כתכנית חיסכון לכל מטרה
אנשים רבים יודעים היום כי פיקדונות מגוונים יכולים להוות חלופה מצוינת לכל תכנית חיסכון מסורתית של פעם. מגוון האפשרויות וגמישות התנאים ככל שמדובר בתחום של פיקדון, הם רבים ורחבים יותר מאשר במקרה של תכנית חיסכון.

קוסמים
קוסמים הם אנשים אשר לכאורה יכולים לעשות דברים בעלי אופי על-טבעי. אנו קוראים להם גם מכשפים ובתרבויות מסוימות הם נקראים שמאנים. בתנ"ך קוסמים נקראים גם מעוננים, והקוסם המפורסם הוא בלעם בן בעור שהאמינו שיש למלים שלו כוח של קללה וברכה. אך הדעה המקובלת בעולם המערבי היא שקוסמים פועלים על פי זריזות ידיים, אחיזת עיניים ואשליות כדי להעמיד בפנינו הופעה מבדרת ומהנה. הדבר לא מנע מאיתנו לזרוע לאורך ההיסטוריה האנושית קוסמים רבים.

יום הולדת 60
03/01/13 | גיל הזהב
כיצד נחגוג יום הולדת בגיל 60? אפשר ללכת למסעדה מיוחדת, אולי למסעדת יוקרה שבן המשפחה חלם תמיד ללכת אליה. אפשר לעשות לו מסיבת הפתעה ולהזמין לארוחה חברים קרובים ומשפחה ואנשים משמעותיים. אם הולכים למסעדה כדאי שזו תהיה מסעדה עם ערך מוסף, לא רק אוכל טוב. אולי נוף מיוחד, עיצוב מיוחד של המסעדה, מיקום היסטורי, מלצרים בעלי ייחוד כמו גלגיליות או תחפושות. כך שלארוחת יום ההולדת יהיה ערך מוסף ייחודי שידובר עליו גם אחרי החגיגה.

כיצד להזמין קוסמים לאירועים
כל אדם שרוצה לארגן אירוע, בין אם זה אירוע לכבוד חגיגה מסוימת ובין אם זה אירוע של יום כיף לעובדים, צריך לחשוב היטב על הרבה מאוד פרטים. יש לחשוב על המקום שבו רוצים לעשות את האירוע, את מי רוצים להזמין,

מזמינים קוסמים לימי הולדת
אם אתם רוצים לעשות יום הולדת לילדים, זו הזדמנות מעולה לחגוג כמו שצריך ולעשות מסיבה שווה במיוחד. זה לא משנה אם הילדים שלכם הם בני שבע, שמונה או יותר, כי בכל מקרה, בטוח שהם מאוד ישמחו אם תארגנו לכבודם יום הולדת עם כל החברים שלהם. זה לא פשוט לארגן מסיבת יום הולדת לילדים, בין אם אתם מזמינים עשרים ילדים למסיבה ובין אם אתם מזמינים שלושים ילדים, כדאי לכם להכין תוכנית מוגדת מראש כדי שהילדים לא ישתעממו. דרך מעולה לדאוג לכך שהילדים ישמחו מהמסיבה, היא על ידי הזמנת קוסמים לימי הולדת. הזמנת קוסם ליום הולדת ז

בחרו רקדניות בטן למסיבת רווקות
אם אתן רוצות שהחברה שלכן תצא באמת מרוצה ממסיבת הרווקות שאתן מארגנות לה, אתן בפירוש צריכות להשקיע. זה לא כל כך פשוט לארגן מסיבת רווקות, כי יש המון רעיונות ודברים שתוכלו לעשות במסיבה הזו כדי להפוך אותה למסיבת החלומות. מסיבת רווקות זו מסיבה שצריכה להיות נחמדה ונעימה, וצריך להיות בה כיף. מעבר לכך, נהוג לעשות במסיבת רווקות דברים שבדרך כלל לא עושים במסיבות אחרות, כך שאתן צריכות לחשוב איך להפוך את המסיבה הזו למשהו מיוחד באמת.

מועדונים לבת מצווה – אטרקציות לבחירה
כל אחד רוצה שהאירוע שלו יהיה שונה מכל האירועים האחרים מאותו סוג, כולל אירוע של בת מצווה. בתקופת זמן קצרה ביותר, מספר גדול של בנות – חברות באותה כיתה, או באותה שיכבה בבית הספר חוגגות את בת המצווה שלהן, וכולם מוזמנים. נשאלת השאלה איך להפוך את הבת מצווה השלושים בשנה למיוחדת, אטרקטיבית ומעניינת, מתוך נקודת הנחה שילדי הכיתה כבר ראו הכל.

איך מארגנים מסיבת יום הולדת ברמה גבוהה?
לארגן מסיבות יום הולדת בכל גיל, זה משהו שהיא אתגר בפני עצמו. בין אם אנחנו מארגנים את המסיבה לעצמנו או בין אם אנחנו מארגנים את המסיבה למישהו אחר, ללא ספק מדובר על שצריך להשקיע בו לא מעט מחשבה והרבה יצירתיות. הרי כל הרעיון של מסיבות יום הולדת, הן שכולם ייהנו ויחגגו את זה שגדלנו בשנה.

רקדנית בטן בעולם המערבי
כל מה שקשור לריקוד בכלל החל לקבל תאוצה אף בענפי הספורט. זה התחיל כאירובי היות והרבה נשים נמאס להם מחדרי כושר המשעממים והטרנד של המחול האירובי החל לתפוס תאוצה.

מסיבה למבוגרים - טרנד עולה בעולם המסיבות
אוטוסטרדת החיים המודרניים לא תמיד מאפשרת להיזכר בטוב, בשפע ובחברים שבדרך, ולמסיבה למבוגרים יש היכולת להזכיר לחיים את טעמם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI