דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים אירוע פרוע
אירוע פרוע
ספיר קוסקי 08/08/12 |  צפיות: 4157

אחת הבחירות החשובות ביותר בתכנון אירוע, הוא המקום בו אנו חוגגים ולכן לפני שאנחנו בוחרים יש לשים לב למספר דברים: איפה האולם ממוקם, מה המרחק שלו מאזור המגורים שלנו ושל האורחים שלנו, האם הדרך הגעה אליו נוחה לכולם, האם יש מקום חנייה לכל האורחים, האם הוא מעניק לנו את האוכל שאנחנו דורשים, האם טיב האוכל טוב וטרי, האם הצוות של העולם נעים ומשרת, האם גודל האולם מספיק להכיל את כל כמות המוזמנים שלנו או שמא גדול מידיי, האם יש עמדה לתקליטן, האם זה אולם שהרבה מכירים, האם יש המלצות על העולם והאם הוא בכלל לטעמנו?! כל השאלות האלה נדרשות בהחלט בעת בחירה אולם לאירוע המיוחד שלנו שאנו עומדים לחגוג עם אורחינו.

הקרבה שלנו לאולם ושל האורחים אליו חשובה בהחלט, אם ניקח אולם רחוק מידיי ממקום המגורים שלנו ושל הסובבים, הרבה יעדיפו לוותר ולא לבוא וגם אנחנו נצטרך למצוא פתרון כיצד להגיע אליו ואיך מתחלקים, מי נוסע עם מי, ועוד בעיות רבות ונוספות הצצות בשל המרחק. לכן, אם אתם מאזור הצפון אין צורך להסתבך יותר. אולם אירועים באזור חיפה ניתן למצוא בכל פינה, ישנם אולמות ותיקים ומוצלחים עד מאוד באותה העיר וגם אולמות חדשים ויפים להפליא. לכן עשו לכם סבב לא מהיר מידיי, כי בכל זאת מדובר באירוע שלכם והוא חשוב לכם. תעברו בין האולמות אולם אירועים בחיפה והקריות ורק כאשר תהיו בטוחים תבחרו את האולם האהוב עליכם מכל והעונה על הציפיות שלכם כמובן.

אז אם החלטתם על אולם אירועים באזור חיפה, הגיע הזמן להתקדם שלב ולהזיז עניינים, להדפיס הזמנות במקום איכותי ולהזמין את האורחים, לבחור תקליטן שיעביר לנו את הערב בריקודים, ולהחליט איזה אוכל אנחנו מגישים. אין צורך לעשות מזה סיפור גדול, כי בכל זאת מדובר ביום כייף שמהר יחלוף ויישאר לכם ממנו רק הזיכרון. לכן, דאגו להנציח את הרגע במצלמה איכותית והביאו צלם שייעשה גם לאורחים מגנטים, זה יכול להיות פתרון מצוין ומגנטים כולם אוהבים. אבל ביננו הכי חשוב זה שתעשו חיים, ושיהיה במזל טוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI