דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר רכיבה טיפולית
רכיבה טיפולית
גיא אברהם 11/08/12 |  צפיות: 3741



מאמרים נוספים מאת גיא אברהם
 
מוניות לנתב"ג
תחנת מוניות נתב"ג מחזיקה בכלי רכב רבים אשר משמשים מוניות לעובדים שיוצאים לטיולים, מוניות לטיולים, הסעות למפעלים ולמקומות עבודה אחרים. תוכלו גם ליהנות משירות של שליחת משלוחים קלים ומעטפות. דבר נוסף וחשוב, לפני שאתם מחליטים באיזה כלי תחבורה להשתמש הוא לעשות השוואה בין כלי תחבורה שונים בנסיעה לנתב"ג.

סיפור אנושי
עורך הדין פנה למומחים בבקשה למצוא קשר בין עבודתו של משה במחצבה לבין מחלתו . כל המומחים אליהם פנה לא מצאו כל קשר ובאין קשר גם אין בסיס לתביעה . בחיפושיו הגיע עורך הדין אלי , כמומחה ויועץ בטיחות .

הכל על צביעת רהיטים
12/06/13 | רהיטים
לפני שמבצעים צביעת רהיטים עליכם לדעת כמה דברים. תחילה תבררו אילו צבעים מתאימים, אילו חומרים משלימים יש להוסיף והאם רצוי רק להשתמש בלכה או בשימון. כמובן עלולות לצוץ בעיות נפוצות, כגון: צביעה לא חלקה אשר מגלה את גווני הצבע הקודמים שהיו לרהיט.

שיפוץ רהיטים
01/06/13 | רהיטים
טיפים על איך לטפל בריהוט המחודש שלך: בכל פעם שאתה רוצה לנקות את הרהיטים עליך לנגב אותם עם מטלית רכה ויבשה בלבד. אל תניח אותם במקומות לחים או חשופים ישירות לאור שמש. הימנע משימוש בכלים חדים כדי להסיר כתמי לכלוך דביקים. אף פעם אל תנסה ללטש את הרהיטים בעצמך בבית, אתה לא תשיג תוצאות טובות ויותר מכך אתה עלול בסופו של דבר לפגוע ברהיטים.

חידוש רהיטים – אנשים עושים זאת!
27/05/13 | ריהוט
כידוע, מרבית הרהיטים אינם זולים, כך על ידי חידוש רהיטים ניתן יהיה גם לשמור על ההרגל שלנו וגם ליצור עבורו מראה חדש. היתרון הוא שלרהיט יישאר אותו המראה ונוכל אפילו לבחור ולעצב לטעמנו.

יועץ בטיחות
רק עם יועץ בטיחות מקצועי אתם תוכלו להבטיח שהעסק שלכם יספק לעובדיכם וללקוחותיכם סביבה בטוחה שלא תסכן אותם בשום צורה ואופן. יועץ בטיחות יסייע לכם לתכנן את המבנה וסביבת העבודה בצורה האופטימלית, בהתאם לסיכונים הייחודיים והאופייניים לעסק שלכם. כך למשל, אם אתם פותחים מסעדה, ממונה בטיחות יסייע לכם לתכנן את מטבח המסעדה באופן הבטיחותי ביותר.

רכיבה טיפולית
במאמר זה נתמקד ברכיבה טיפולית רכיבה על סוסים, רכיבה טיפולית לכל אדם באשר הוא אם זה רכיבה טיפולית לילדים או למבוגרים או רכיבה טיפולית לנכים ועוד. טיפול שמתבצע בעזרת רכיבה טיפולית מתרחשים בו תהליכים בשלושת הרמות: הגוף, הנפש והרוח.

צימרים במרכז
25/07/12 | צימרים
איזור המרכז נמצא בלב מדינת ישראל. כידוע איזור המרכז מציע לנו שפע של תרבות, מקומות עבודה, מקומות בילוי נהדרים וגם מבחינת תיירות ונופש הוא מספק לנו אתרים מצוינים. אתרי נופש כמו צימרים במרכז מציעים לבני זוג או למשפחות איכות, שירות אדיב ועוד. יחד עם חופשה חלומית באיזור המרכז אתם תוכלו ליהנות ממוקדים נוספים של אטרקציות בסביבה. צימרים במרכז נמצאים במקומות נגישים במרכז הארץ ומאפשרים ספונטניות.

צימרים במרכז
21/07/12 | צימרים
כידוע איזור המרכז נמצא בלב מדינת ישראל. ביכולתו של איזור המרכז להציע לקהל רב שפע של תרבות, מקומות עבודה, מקומות בילוי נהדרים. כמו כן הוא מספק לנו תיירות ונופש נהדרים ואתרים מצוינים.

אומגה 3 מרווה מרושתת (מרוולס) כי החיים חשובים לנו!
לאחרונה חוקרים רבים גילו כי אומגה 3 ממקור דגי עלולה להיות חשופה לרעלים. בדרך נס התגלה בישראל צמח בר עתיק ששמו מרווה מרושתת כמקור הטהור לאומגה 3. לצמח זה יש סגולות רפואיות יוצאות דופן ותכונותיו מסעירות את העולם כולו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI