דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר עבודה באילת למשתחררים
עבודה באילת למשתחררים
מה רוצה 27/08/12 |  צפיות: 3181
עובדים בחוץ לארץ! לפני כ 20 שנה, בן דודתי עבד במכירות בניו זילנד כשנה וחצי. ההורים פחדו ורצו שיחזור במהרה. לבסוף, כשהוא שב, הוא בדיוק סיים מסעות ארוכים, בזבוזים מאסיביים, עשרות חוויות, והרבה כסף. כ"כ קינאתי... בעקבות זאת, אחרי שהשתחררתי מהצבא החלטתי לטוס גם, והיום התאפשר לי לכתוב לכם מה שתרצו לדעת.

זאת לא רק עבודה.

היופי בעבודה מחוץ למדינה הוא שגם זכית בטיול בפני עצמו. אין כאן ויכוח, התנאים לא פשוטים והימים מתארכים, אבל עם זאת,אתה אדון לעצמך, מכיר תרבות שונה וסופג הרפתקות ביבשת אחרת במהלך תקופה מסויימת. וכל זה בלי לציין את כמות הכסף הגדולה שתרוויח בעבודה כזו. מעבר ליתרונות הנ"ל, במהלך שהותך מחוץ לארץ, תוכל, בתנאים מסויימים להירשם ללימודי מקצוע כלשהו, ולהתנסות בו לקראת שובך ארצה.

עבודה מועדפת

אם תרצה לעבוד במדינה זרה כלשהי, תיאלץ קודם כל להנפיק אשרת כניסה; כאשר כל מדינה והתנאים שלה לגבי אירוח תיירים. לעתים, סוג הויזה הרלוונטית מתחלף בהתאם לאופי ביקורך, אך בדר"כ, אם תצטרך להנפיק ויזה מסויימת - תיאלץ לספק תמונות פספורט, להוציא דרכון בהתאם ולקבוע פגישה אצל שגרירות המדינה המיועדת. מומלץ להתעדכן על סמך שגריר המדינה המיועדת בנושא הדרישות עבור קבלת האשרה, ובכל זאת אפרט מס' דברים שאולי יתרמו לך:

לפעמים, את רוב נוהל הוצאת האשרה אפשר להשלים ע"י פורטל השגרירות. ברר בדף של השגרירות בשביל לחסוך לעצמך בלאגן.

לבש בגדים מכובדים; כמו בראיון קבלה, הלוּק שלך הוא משמעותי.

זכור להכין תמונות פספורט עכשוויות. אם לא הספקת - בד"כ אם תמהר, תספיק להנפיק תמונות כאלה אצל צלמים שיושבים בסביבה.

הקפד שהבאת איתך כסף במזומן, לכל מקרה שיבוא.

צריכים מידע נוסף? כנסו לקישור.

אילו עבודות מציעים?


בהחלט, כלום לא ב100% אך חשוב לציין, ענפי העבודה המוצעים לעובדים זמניים - אינם מגוונים במיוחד, ויכללו בדרך כלל מכירות בקניונים ואופּר. ואעפ"י כן, לכל סוג - הייחודיות שלו, תלוי במדינה הספציפית ובית העסק המסויים.

רוצה עוד מידע לגבי עבודה בחו"ל? הגב לי פה ואנסה לענות כמה שרק אוכל. ויאללה לעבוד...בחו"ל!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מה רוצה


 


מאמרים נוספים מאת מה רוצה
 
לימוד קורס דיג'יי חיפה
הרצון במשכורת רצינית התחיל לקונן בי והגעתי למסקנה כי אם אני מבקש באמת להצליח בעולם המוסיקה

הכל על עיצוב חתונות מטורפות
פקת אירוע זה ענף מסובך המצריך התעמקות בגורמים שונים כגון חיפוש אולם ורב. עם זה, אפילו שרבים חשים שלקיחת מפיק תייקר את העניין, זו לא המציאות

מתנפחים לבריכה ענקית
אם בעבר נאלצנו לסגת ולסגור עם מתחם שונה, הודות למתכנן השמחות באמת שאין סיבה להתאכזב. בעצם, הגיוני מאוד שאם המתכנן ידבר עם הנציגים, הם יעניקו לו הצעה הגיונית יותר

שירותי השכרת ציוד לאירועים לא סוגרים עם כל אחד
הפקת ארוע זה תפקיד מסורבל אשר דורש השקעה רצינית בהרבה דברים לדוגמה שכירת גן ורב. אך למרות זאת, למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב שלקיחת מפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא.

הפקת חתונה גדולה ומיוחדת
כולי תקווה שכול מאורע בו אהיה, יהיה כמו אז, מבדר וייחודי, שלא נתבאס על ההוצאות, מהערב בחוץ וכל הנלווה לכך - לנהוג בלילה וכדומה. הצחיקה אותי העובדה שאישיות אפורה כמו בן דודי ארגן לעצמו אירוע כה מיוחד

סנדביצ'ים לכל מאורע
במידה ואתם מעוניינים במענה שיהיה אלגנטי, לדוגמא לאירוע עסקי, כדאי לשקול את האפשרות לשכור שירות קייטרינג אסאדו או סלסלת פירות.

הדברת פשפשים בשרון
איך וכיצד מרחיקים אותם? הפתרון לסוגיה הזו מסובך. הנושא תלוי בזן של המזיק ועומק המטרד. אך הדבר העיקרי שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא פשוט, כדאי עוד בהתחלה לשמור ולהימנע ממטרד זה.

מקרן להשכרה לאירוע
גם ענף האירועים השתנה מאד ובעידננו, המון אנשים מעוניינים לשכור אטרקציות לאירוע. בגלל זה שוכרים גימיקים ולדוג' רקדנים, זיקוקים וכיו''ב.

עיצוב הזמנה לבר מצווה
לטיב הנייר וההדפסה יש השפעה גדולה על התוצאות הסופיות כך למעשה - הזמנות לחתונה שעיצבו אותם באותו העיצוב בדיוק, אולם נוצרו ע"י נותני שירות אחרים ומפאת זאת יוצרו באיכויות אחרות כך שכל מוצר יותיר אפקט אחר לחלוטין.

מתנפחים לאירועים של ילדים
שולחנות המשחק - יש אטרקציות משחק כגון מתקנים מתנפחים, משטחי ריקוד וכיוצא בזה. בעצם, כולם יצליחו למצוא את שהם אוהבים מתוך כול הברירות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI