דף הבית קניות וצרכנות צרכנות חשיבות מים לתינוקות
חשיבות מים לתינוקות
אבי 28/08/12 |  צפיות: 2322

רוב הזוגות בעולם, לפני שהם מחליטים להביא ילד לעולם הם מתכוננים לכך מאוד, הן מבחינה רגשית והן מבחינה כלכלית. סביר להניח שאם גם אתם החלטתם שאתם רוצים שיהיה לכם תינוק, אתם רוצים לעשות את זה על הצד הטוב ביותר, ולהיות בטוחים שאתם נותנים לתינוק שלכם את כל מה שמגיע לו. אין ספק כי עבור התינוקות שלנו, כמו עבור עצמנו, המים הם מרכיב מאוד חשוב מכלל התזונה והחומרים שאותם אנחנו צורכים, ובמקרה של מים לתינוקות, יש להקפיד על האיכות הקפדה יתרה. אדם מבוגר שישתה מים שאינם מגיעים ממכשיר תמי 4 פרימו, או שאינם מגיעים מכל בר מים אחר, יוכל לעמוד בעובדה שהם לא טהורים ולא מספיק איכותיים. לעומת זאת, תינוק שישתה מים שלא עברו את הסינון כמו שמים עוברים במכשיר תמי 4 פרימו, עלול לקבל את זה בדרך לא ממש טובה. הגוף של התינוקות שלנו דורש הרבה יותר הגנה, כי מערכת החיסון עוד לא נמצאת במצב מספיק חזק שבו היא יכולה להגן על עצמה לבד, ולכן פתרון טוב לנושא של מים לתינוקות, יכול להיות מכשיר תמי 4 פרימו.

מה מיוחד במכשיר

יש הרבה מעלות למכשיר בר מים של חברת תמי 4, ובין היתר, הוא מאוד מתאים בתור הספקה של מים לתינוקות, בגלל יכולות קביעת הטמפרטורה שלו. כתוצאה מהעובדה שצריך להרתיח את המים שנותנים לתינוק, צריך מכשיר שיעשה את זה בצורה נוחה ויעילה, ואין כל ספק כי בר מים של חברת תמי 4 יכול לעשות את זה בקלות. תמי 4 פרימו הוא מכשיר מעולה אשר מאפשר לנו לקבוע את הטמפרטורה, בין אם אנחנו רוצים מים קרים לשתייה עצמית ובין אם אנחנו רוצים מים רותחים בטמפרטורה של 99 מעלות כדי לתת לתינוק האהוב שלנו. למכשיר הזה יש עוד מעלות, כמו העובדה שהוא משמש אלמנט שמוסיף ממש לעיצוב של הבית, כי הוא קטן וקומפקטי, ואפשר לקנות אותו בכל מיני צבעים יפים. אם נעשה השוואה קצרה בין המכשיר הזה ובין קנייה של בקבוקי מים, אנחנו נראה שהרבה יותר נוח להשתמש במכשיר כזה מאשר לקנות בקבוקי מים. קנייה של בקבוקי מים פוגעת באיכות הסביבה, כי הבקבוקים עשויים מפלסטיק, וכמו כן, הבקבוקים האלה צריכים להיות מאוכסנים במקום כזה או אחר בבית, ולא בכל בית יש מספיק מקום. כל הבעיות האלה נעלמות כאשר עוברים להשתמש בבר מים, כי לא צריך לאכסן אותו, והוא כמובן לא פוגע כלל בסביבה.

שותים הרבה

אנשים שנוהגים לקנות בקבוקי מים לא תמיד מצליחים להגיע לכמות השתייה היומית המומלצת, בין אם מדובר עליהם באופן אישי ובין אם מדובר על התינוקות שלהם. קשה להגיע לכמות הנדרשת ביום לאדם כאשר תמיד קיים החשש שהמים יגמרו. מאוד לא נוח לסחוב את בקבוקי המים האלה, כך שלעיתים אנשים מעדיפים לשתות פחות, ולתת פחות מים לתינוק, כדי לא להגיע למצב שנגמרו להם המים. אם תקנו את בר המים של חברת תמי 4 אתם תוכלו לשתות כמה שתרצו, ולתת לתינוק שלכם את הכמות שדרושה לו, כי המים לא יגמרו לעד.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI