דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות שמלות כלה עם מחוך
שמלות כלה עם מחוך
יוסי בוזגלו 28/08/12 |  צפיות: 3113

המחוך כמו שאנו זוכרים בתקופה הוויקטוריאנית, היו חלק בלתי נפרד ואולי אף נכי חשוב בשמלה עצמה. המחוך עושה גוף מאוד נשי ומחזיק את הבטן, בכך הוא גם מחטב את הגוף. יש הרבה שמלות כלה עם מחוך המדגישות את קו המותן ויוצר אשליה של קו מותן מאוד דק. לנשים מלאות, זה הפתרון הכי טוב לטשטש את המראה המלא. זהו בעצם אחד העיצובים הכי פופולאריים בסגנונות של שמלת כלה. גם כלות רזות משתמשות במחוך לא בשביל חיטוב הגוף אלא בשביל היופי. ישנם מחוכים מעוצבים באבני חן אך הבעיה שהם כבדים ולא תמיד נוחים. אם בחרת שמלת כלה סטרפלס ללא כתפיות, כדאי כי בעת החופה תלבשי על השמלה עליונית שתכסה את המחשוף בגלל הרב.

עכשיו מה שנותר הוא להתאים אביזרים לשמלה

דמייני לך מלכה עם שמלה יפה ומרשימה אך, האם לא חסר לה משהו? אה.. הכתר.  אותו הדבר  לגבי שמלת כלה מה שחשוב זה האביזרים הנכונים שיוסיפו לשמלת הכלה שיקיות. קשתות, סיכות לשיער דקורטיביות נעליים עם סגנון מיוחד וכמובן תכשיטים בולטים. חשבת על שמלת כלה בצבעים עזים? אם את מעיזה, תוכלי בהחלט לשלב צבעים עזים או צבעי פסטל כמו כחול עם חגורות בהירות או אפילו שמלה מזהב. אין ספק שכשיראו אותך צועדת לחופה עם שמלת זהב לא ישכחו אותך למשל הרבה זמן. שילוב נוסף זה לדוגמא העליים בצבע שונה או של בצבע אחר שיבליט את השמלה שלך. גם תכשיטים מיוחדים וצבעוניים יוכלו לעשות את העבודה במיוחד אם הם על רקע בהיר. אל תטעי בבחירת שמלת כלה, אם תבחרי שמלה ארוכה מדי יהיה סיכוי כי תמעדי ואין ספק כי תקרית מסוג זה היא מבישה, לכן דאגי כי השמלה שלך תהיה באורך סביר.

שמלות כלה בעלות מראה תיאטרלי

שמלות כלה מבדים כמו ברוקרד  וטאפט מרשרש בשילוב תחרה, עיצוב שמלת כלה עם השפעה בארוקית  אלה הם המראות של שמלת כלה זוהרת ותיאטרלית. כשאת מעצבת את שמלתך, רצוי כי תשילי כמה קילוגרמים כך שהשמלה תשב עלייך טוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI