דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב אופנה עם מי את הולכת לבחור שמלת כלה?
עם מי את הולכת לבחור שמלת כלה?
זהבית יניב 28/08/12 |  צפיות: 13419

הרגע הגדול הגיע... אתם מתחתנים...הוא כרע ברך והציע לך נישואין ואת עכשיו בעננים... מרחפת לך בתוך ענן אושר גדול וחולמת על היום ההוא שבו תעמדו יחד מתחת לחופה.מדמיינת איך ייראו חייכם המשותפים באושר ובעושר.

אבל אז בדיוק מתחילה תקופה חדשה שבה צריך לדאוג להרבה מאוד פרטים  טכניים בכדי להגיע מוכנים כמו שחלמתם.

פרק בחירת שמלת הכלה הוא חלק משמעותי בתהליך. בדרך כלל מה שכולם זוכרים מהחתונה זה איך נראתה הכלה, איך היה האוכל ואם היה שמח...

מרבית הכלות מתייחסות בכובד ראש לנושא ומשקיעות הרבה זמן, מאמצים וכספים בכדי לתת הופעה מדהימה שידברו עליה עוד הרבה זמן אחרי החתונה.

הן מוכנות, ובצדק,  לחפש באינטרנט שעות ממושכות, לכתת רגליים ולצעוד מסלון אחד למשנהו ומחנות אחת לאחרת והכל למען המטרה הנכספת.

במאמר זה בחרתי לדבר דווקא על מי שאת הכלה בוחרת להביא איתך בכדי לעזור בבחירת שמלת הכלה שלך. זה לא משנה איזה סוג של שמלת כלה תרצי, שמלת כלה קלאסית, שמלת כלה מתנפחת נסיכתית, או כל וריאציה אחרת.

חשוב מאוד להביא איתך מישהי שאת סומכת על הטעם שלה ושחושבת כמוך.חשוב גם שתהיי בטוחה שהיא תאמר את דעתה גם אם תהיה שונה מאוד מדעתך. אם זה לא המצב, חפשי מלווה אחרת שכן חילוקי הדעות ביניכם יביאו אותך לבחור בסופו של דבר שמלה שפחות אהבת או לפספס שמלה שמחמיאה לך במיוחד.

בנוסף, אם תגיעי עם מספר מלוות יכול להיווצר מצב שבו ריבוי דעות יכול להרוס לך הכלה, את יכולת השיפוט העצמית ולהוריד את הביטחון העצמי שלך. לכל אחת מאותן מלוות יש דעה עצמאית לגבי איך השמלה שלך צריכה להיראות. כאשר יתרכזו כמה מלוות יחד, אחת תאמר שצריך להוסיף קפלים, השנייה לצמצם בבדים, והשלישית להדגיש קימורים. כל אחת בהתאם לדעותיה והעדפותיה האישיים ומתוך כוונה אמיתית לעזור. הניסיון בשטח מלמד שמה שקורה במקרים אלה הוא שאין החלטה או שיש החלטה גרועה שלא בהכרח מחמיאה (דווקא כולם אמרו שאת נראית טוב בשמלה אבל לך משהו מדגדג בבטן ואת לא שלמה עד הסוף עם ההחלטה אבל הלחץ החברתי מביא אותך לסגור עסקה שאת לא ממש רצית. בסוף יש גם כלות שתחושת הבטן הזאת מביאה אותן לבטל וללכת על משהו אחר) או שהבחירה גוררת עלות כספית גבוהה (השמלה היקרה יותר נראית למלוות הכי טובה ולך לא נעים לומר שדווקא זאת הזולה יותר הייתה יותר בכיוון של מה שחשבת).

אם החלטת להביא איתך את החתן (בנושא זה יש בין הכלות חילוקי דעות רבים. ישנן כלות רבות שלא מוכנות אפילו לשמוע על כך ואילו אחרות לא מוכנות להגיע עם מישהו אחר מלבדו) קחי בחשבון שראייתם של גברים את הנושא היא בדרך כלל שונה משל נשים. הם בדרך כלל מתרשמים מהמראה הכללי שלך בשמלה ולא מתמקדים בפרטים הקטנים.אבל חוות הדעת שלו תהיה הכי אמיתית ונוקבת לטוב ולרע.

לסיכום, כאשר את יוצאת להתרשמות בלבד, צאי עם כמה מלוות שתרצי. אולם, כאשר תלכי בכוונה לסגור את שמלת הכלה שלך, צאי עם מלווה אחת/אחד- מקסימום שניים.

בסופו של יום, לכי עם האינסטינקטים שלך. הם בדרך כלל הכי נכונים עבורך. גם את הכלה צריכה לזכור  כי ההחלטה הסופית צריכה להישאר בידייך למרות הכל ושיהיה מזל טוב...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 זהבית יניב


 


מאמרים נוספים מאת זהבית יניב
 
עם מי את הולכת לבחור שמלת כלה?
הרגע הגדול הגיע... אתם מתחתנים...הוא כרע ברך והציע לך נישואין ואת עכשיו בעננים... מרחפת לך בתוך ענן אושר גדול וחולמת על היום ההוא שבו תעמדו יחד מתחת לחופה.מדמיינת איך ייראו חייכם המשותפים באושר ובעושר. אבל אז בדיוק מתחילה תקופה חדשה שבה צריך לדאוג להרבה מאוד פרטים טכניים בכדי להגיע מוכנים כמו שחלמתם. פרק בחירת שמלת הכלה הוא חלק משמעותי בתהליך. בדרך כלל מה שכולם זוכרים מהחתונה זה איך נראתה הכלה, איך היה האוכל ואם היה שמח... מרבית הכלות מתייחסות בכובד ראש לנושא ומשקיעות הרבה זמן, מאמצים וכספים בכדי לתת הופעה מדהימה שידברו עליה עוד הרבה זמן אחרי החתונה. הן מוכנות, ובצדק, לחפש באינטרנט שעות ממוש

שמלות כלה ושמלות ערב לנשים בעלות חזה גדול
מרבית הנשים שאני מכירה סבורות שיש פגם כלשהו בגוף שלהן. גם דוגמניות ידועות שם חוטאות בכך. כל אישה באשר היא אשה, בטוחה שיש מה לשפר אצלה ושאיבר אחד לפחות מהווה בעיה חמורה במראה הכללי שלה... בדרך כלל, במיוחד כאשר מדובר בכלות צעירות, לא מדובר בפגם קוסמטי אמיתי שלא ניתן להתגבר עליו, אלא בבעיה שמדירה שינה מעינינו הנשים אולם פתירה. בנוסף, ככל שאשה מתבגרת, מראה הבטן שלה מטריד אותה, שכן אחרי לידות הגוף משתנה והבטן הופכת ממתוחה ויפה למידלדלת ובולטת כמו גם החזה אשר מחליט לצנוח. כל התנאים האובייקטיביים והסובייקטיביים הללו נלקחים בחשבון כאשר כלה ו/או אמא של כלה, הולכות לבחור שמלה לאירוע כל כך חשוב בחייהן

כל הנשים יפות - וגם שמלת כלה מחמיאה לא חייבת להיות יקרה
נתקלתי כבר בנשים רבות שכאילו ניסו להעלים את ממדי גופן על ידי שמיטת כתפיים ולבישת "שקים" על הגוף במקום שמלה.במקום זה, נסי להתאים לעצמך בגד מחמיא שיוציא ממך את המיטב. ולא, אין מישהי שלא ניתן להפוך לברבור... אנחנו ב-dressesonline עושים זאת מידי יום.ויש לנו הוכחות...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI