דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות לימודי רפלקסולוגיה מעניין אתכם?
לימודי רפלקסולוגיה מעניין אתכם?
איילת שחר 03/09/12 |  צפיות: 2937

כולנו מדמיינים לפעמים איך יראה עתידנו, אפילו אם חלמת להיות פסיכאטר, רופא או טניסאי דגול, על מנת להגיע למקצוע חייך אתה צריך להיות עקשן, מה שיהפוך את הדרך לקצרה בהרבה הוא אם תחליט להתחיל במסע של לימודים וכך בנוסף להגשמת החלום תוכל להתפאר "אני אקדמאי".

איך בוחרים בין ים המקצועות שיש כיום? האם לומדים מקצוע עם הכנסה גדולה? האם לתת ללב להוביל אותי או לשכל? האם כדאי ללמוד לימודי רפואה אלטרנטיבית? התשובה היא לא וכן. קבלו מעט אינפורמציה על לימודים בישראל.

לימודים הם מפתח שיפתח לך את הדרך להצלחה. אל תוותר לעצמך, גם אתה יכול ללמוד. אבל לוותר על לימודים גבוהים מהווה צעד שטותי שיגרום לחלומך להתרחק, קורס דמיון מודרך למשל הם ההתחלה שלך על מנת לחיות בחלום, אל תשכח לעולם- מומחיות במקצוע זה כוח והלימודים יצעידו אתכם הלאה.

מכללה או אוניברסיטה? קודם כל כדאי שתחפש מהם המוסדות שמציעים את התחומים שמעניינים אתכם, כצעד שני כשבראשך המקומות אתה צריך לבחור איפה תרצה ללמוד, רוב המוסדות מציעים ימים פתוחים שבהם אפשר להתרשם ולשאול שאלות, יחד עם זאת הימים אלו יכולים להעצים את המידע הנחוץ לך על מסלולי הלימוד ועוד.

הכי חשוב שהמקצוע שתלמד יכלול את חלומך, במידה וזה לימודי רפלקסולוגיה או מקצועות אחרים, אך הסתכלו גם על כישוריכם. ישראלים רבים נרשמים לתואר בכל שנה אבל רובם לומדים מקצוע שלא יעסקו בו לעולם. עליכם לבחון גם האם הלימודים מתאימים לכם, האם יש עבודה בתחום וכמה זמן נמשכים הלימודים.

מה עושים בשביל למנוע את הפחד שלפני המבחן? היום מתרחשת בחינת הגמר אתה מוכן ושולט בחומר אבל יש בך עוד פחד? מומחים בנושא המליצו לאכול ארוחה נכונה ועשירה בחלבונים בליל הבחינה וכמובן שלישון רבות לפני הבחינה, בתחילת יום הבחינה כדאי להתחיל עם ארוחת בוקר משביעה ולהתקלח וזאת על מנת שתוכל להפיק מעצמך את המיטב. בנוסף כדאי להתחיל עם השאלות בבחינה בנושא בו אתה שולט מכולם בשביל לשבור את הפחד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI