דף הבית תיירות ונופש אטרקציות השוואת אטרקציות 1+1 Cal Weekend : קיפצובה מול בית חלומותיי
השוואת אטרקציות 1+1 Cal Weekend : קיפצובה מול בית חלומותיי
אבי 06/09/12 |  צפיות: 2740

איזה תענוג זה לחזור הביתה לאחר יום כיף שעשינו עם הילדים, אטרקציות שעושות לילדים שלכם חיוך על הפנים, הם מוציאים כל כך הרבה אנרגיה ונהנים וגם אתם בסוף היום זוכים לראות אותם נרדמים מהר, עם חיוך ענק על הפרצוף, מיד לאחר ההפצרות 'מתי נלך שוב?!'. ככה זה שעושים לילדים יום כיף באתרי שעשועים כאלה או אחרים, מדובר במקומות שמתאימים אך ורק לילדים, אטרקציות מדליקות ומיוחדות שגורמות לילדים שלכם להנות מכל רגע ואתם לא צריכים לחשוש – כי הפארק מותאם בדיוק ובמיוחד בשבילם. קיפצובה וגם בית חלומותיי הם פארקים מקסימים שמותאמים לילדים ומטרתם להעניק לילדים שלכם כמה שעות של הנאה צרופה, הוצאת אנרגיה מלווה בצחוק וצעקות אושר רבות. כאשר תביאו את ילדכם לאחד משני הפארקים המקסימים האלה, אתם יכולים להיות בטוחים שהם יעשו חיים. בין אם מדובר בחגיגת יום הולדת, בילוי משפחתי או קייטנה – ההנאה מובטחת. אז לאן ללכת?

בית חלומותיי בגבעת ברנר

בית חלומותיי נשמע כמו מקום מסקרן במיוחד, איזה חלומות יש לילדים שלנו אשר הם ירצו להגשים? כיף ומשחק, זה מה שהם אוהבים. בית חלומותיי הוא מקום שנבנה במיוחד למטרה זו, להנעים את הזמן לכם ולילדים שלכם, להעניק להם מספר שעות של כיף והנאה. המקום שוכן בכניסה לגבעת ברנר, והוא משתרע על פני 8,000 מ"ר. הוא כולל מתקנים רבים, אטרקציות, שטחים מוצלים ופינות ישיבה. בית חלומותיי מספק לכם הזדמנות לבילוי מיוחד במינו, הכולל מתקני מים ועוד. הפארק מאובטח בכל השטחים שלו, ולכן אתם יכולים ללכת הצידה ולהיות משוכנעים בביטחון ילדיכם. בבית חלומותיי ישנם כל כך הרבה רעיונות מדליקים ומשחקים לילדים שלכם, לא פלא שקייטנות וגם ילדים של ועדי עובדים יכולים ליצור לעצמם שם חוויה שאין שני לה. מדובר במשחקים רבים מאוד, ג'ימבורי ענקי, מבחני שאלות מעניינות, מבוכים, אשליות אופטיות, פארק מגלשות, מגרש כדורסל, מתנפחים, מפלים וזה עוד קצת מתוך המבחר הענקי שמציע בית חלומותיי למבקרים בו, הנאה צרופה לכל המשפחה ובעיקר לילדים שלכם.

קיפצובה

השם הזה, קיפצובה, כבר עושה חשק לילדים לבוא ולקפוץ במקום, ויש בהחלט איפה לקפוץ ואיפה להנות. קיפצובה זה פארק שעשועים מדליק הממוקם באיזור ירושלים, אשר מתאים לילדים מגיל שנה ועד גיל 14, הוא נותן לכם הזדמנות נהדרת למשחק משותף של הורים וילדים. קיפצובה כולל שני מבנים מקורים וממוזגנים וגם חצר. במקום יש פעילויות רבות ומגוונות שמתאימות לילדים שלכם ויגרמו להם להנאה ענקית. במקום מכוניות מתנגשות, בריכת סירות מתנגשות, רכבת, רכבי מירוץ, אופניים בגדלים שונים, קרוסלת פיראטים, מתקני חצר, מכונת וידיאו, גם מתחם 'תותחים', 25 תותחים שיורים כדורי ספוג. וכמובן מתחם ענק של ג'ימבורי בתוכו ישנם אטרקציות רבות כמו WII, בריכת כדורים, מבוך בימבות, עמדות קומפי ועוד. גם בקיפצובה ניתן לערוך ימי הולדת, קייטנות, ימי גיבוש ועוד. מדובר בחוויה נהדרת לילדים שלכם וגם לכם, חוויה אשר תאפשר לילדים שלכם לצחוק, לרוץ, לצעוק ולהנות במקום גדול אשר מותאם במיוחד בשבילכם. קיפצובה או בית חלומותיי, שני מקומות שעושים כיף לילדים שלכם ומעניקים להם את האפשרות לחייך ולהנות בלי סוף.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI