דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות עיצוב שמלות כלה
עיצוב שמלות כלה
יוסי בוזגלו 10/09/12 |  צפיות: 2822

תעשיית הביגוד הינה אחת מהתעשייות הגדולות והעשירות בעולם; היא כוללת רשתות בגדים רחבות, חנויות ביגוד רבות ובוטיקים שונים בהם מוכרים חולצות, חצאיות, מכנסיים, צעיפים, שמלות וכדומה. בתוך תעשיית הבגדים נמצאת תעשייה קטנה יותר המתרכזת בייצור שמלות כלה מעוצבות ומרהיבות עבור הכלות הרבות הטריות והנשואות. לבגדים השונים שלנו יש מגוון רחב של תפקידים שונים אך לשמלת הכלה יש את התפקיד הייחודי ביותר עבור האישה- בשמלת הכלה האישה הינה כלה הנשבעת בברית נישואין. בתרבויות רבות שמלת הכלה מהווה חלק נכבד מהתרבות של אותו מקום. כיום ניתן למצוא מגוון רחב שמלות כלה מעוצבות. לפניכם מאמר בנושא עיצוב שמלות כלה.

עיצוב שמלות כלה

תחום העיצוב הינו תחום מאוד מתקדם ומאוד רחב; ניתן למצוא מגוון רחב של מעצבי אופנה המתרכזים בעיצוב של בגדי יומיום ובגדים אחרים ושונים וכך גם בכל הקשור לשמלות כלה- ניתן כיום למצוא מגוון רחב של מעצבים המעצבים שמלות כלה ייחודיות ומרהיבות. שמלות כלה יכולות להגיע בעיצובים שונים- אלו יכולות להיות שמלות פשוטות וחלקות, שמלות בעלות עיטורי כסף ואבני חן, שמלות בעלות מחשופים או שסעים שונים המסייעים לעיצוב השמלה ועוד. כמו כן, פעמים רבות עיצוב שמלת הכלה כולל החלטה על צבע השמלה במידה והכלה אינה מעוניינת להתחתן בשמלה לבנה אלא היא מעוניינת בצבע אחר.

שמלות כלה בהזמנה אישית

בחנויות הרבות, בסלוני הכלה ובבוטיקים רבים ניתן למצוא שמלות כלה קצרות ושמלות כלה ארוכות, שמלות כלה עם שרוולים ושמלות כלה ללא שרוולים, ניתן למצוא מגוון רחב של שמלות כלה צמודות או רחבות ונפוחות, שמלות הרבה מאוד שכבות ושמלות כלה ללא שכבות וכדומה. בדרך כלל בסלוני הכלות השונים ובחנויות מציעים לכלות מגוון רחב של שמלות כלה מעוצבות. במידה ואתן מעוניינות בשמלה ייחודית שאין שנייה כמותה אתם יכולות להזמין שמלת כלה בהזמנה אישית. שמלת כלה בהזמנה אישית הינה שמלת כלה הנתפרת במיוחד בשבילכן בעיצוב אותו את והתופרת או המעצבת בחרתן יחד. שמלות כלה בהזמנה אישית הינן שמלות המשקפות את הפנטזיה של הכלה הטרייה בקשר לשמלת החלומות שלה ביום חתונתה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI