דף הבית חוק ומשפט דיני עבודה עו"ד תאונות עבודה, המדריך השלם
עו"ד תאונות עבודה, המדריך השלם
עומרא 16/09/12 |  צפיות: 3908

עו"ד תאונות עבודה, מה זה אומר?

תאונת עבודה נחשבת לתאונה שהתרחשה תוך כדי עבודה, או תוך כדי נסיעה אל העבודה וממנה. נפגעים רבים בתאונות עבודה אינם פונים על מנת לקבל את הפיצוי המגיע להם בעבור התאונה, בין אם כי אינם בקיאים בחוקי הפיצוי, ובין אם כי מפחדים מהמעסיק. פניה לעו"ד תאונות עבודה יכולה לסייע לכם לקבל את הפיצוי המגיע לכם, ולהתמודד אל מול מנהלי מקום העבודה. עו"ד תאונות עבודה מתייחס לכל צדדיו של הפיצוי, ובמהלך התביעה מכניס גם את עוגמת הנפש על הפציעה, גם את ימי העבודה שהפסיד הנפגע בעקבות הפציעה, וגם את הטיפולים הרפואיים שנאלץ הנפגע לעבור עקב התאונה.

עו"ד תאונות עבודה מקצועי יסייע לנפגע לקבל את הפיצוי המגיע לו בצורה המהירה והיעילה ביותר. עו"ד תאונות עבודה מודע לחוסר הנעימות בתביעה מול הבוס, לתסכול הרב הנוצר מהפציעה, וליאוש והעייפות שגורמת תביעה משפטית ארוכה, ועל כן הוא ישמש גם כאוזן קשבת, יהיה סבלני, וידע להרגיע את המטופל, כי הטיפול בתיק מתנהל בידיים טובות.

עו"ד תאונות עבודה, מקרה של מחלת מקצוע

רבים מאיתנו אינם מודעים לעובדה כי גם מקרים של מחלות מקצוע נחשבים כמקרים של תאונת עבודה, ועל כן הם מטופלים גם כן על ידי עו"ד תאונות עבודה. מחלת מקצוע היא מחלה אשר מתרחשת כתוצאה ישירה ממקום העבודה של הנפגע. מחלות שונות כמו סרטן כתוצאה מחשיפה לחומרים מסוכנים, פריצת דיסק עקב נשיאת מסע כבד, צלצולים באוזניים הנגרמים כתוצאה מחשיפה לרעש ועוד, כל אילו נחשבים מחלות מקצוע, וכולם נמצאים בטיפול של עו"ד תאונות עבודה.

עו"ד תאונות עבודה יסייע לכם לדרוש את הפיצויים להם אתם זכאים, והנזק הרפואי הכבד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עומרא


 


מאמרים נוספים מאת עומרא
 
הדפסת תמונות איכותיות על מדבקות
הדפסת מדבקות מיועדת עבור שימושים שונים ומתאימה לצרכן העסקי והפרטי. בעלי עסקים רבים מחליטים ליצור כרטיסי ביקור או לפרסם את העסק באמצעות הדפסת מדבקות. הדפסת תמונות איכותיות על קנבס, קאפות או מדבקות יכולה להיות אקט פרסומי מושך עבור הלקוחות ואף להיות אטרקטיבית בעיני אנשים פרטיים המבקשים להגדיל תמונות ולהדביקם כטפט בבית.

עו"ד תאונות עבודה, המדריך השלם
תאונת עבודה נחשבת לתאונה שהתרחשה תוך כדי עבודה, או תוך כדי נסיעה אל העבודה וממנה. נפגעים רבים בתאונות עבודה אינם פונים על מנת לקבל את הפיצוי המגיע להם בעבור התאונה, בין אם כי אינם בקיאים בחוקי הפיצוי, ובין אם כי מפחדים מהמעסיק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI