דף הבית תיירות ונופש אטרקציות השוואת אטרקציות 1+1 Cal Weekend : לונה פארק מול סופרלנד
השוואת אטרקציות 1+1 Cal Weekend : לונה פארק מול סופרלנד
אבי 20/09/12 |  צפיות: 3163

 

תשאלו את הילדים שלכם איפה הם הכי אוהבים להנות, יש כאלה שיגידו ים, יש כאלה שיגידו בריכה, יש כאלו שנהנים לשחק במחשב, אבל אין ספק שכמעט כל אחד מהילדים שאנחנו מכירים - אוהב פארקי שעשועים. לא מדובר בפארק שעשועים שיש לנו בגינה ליד הבית, אלא בפארק שעשועים עם מתקני אקסטרים, פארק שעשועים עם צמר גפן מתוק, תירס חם, פופקורן וארטיקים, פארק שעשועים שעושים בו כיף ויש בו אטרקציות רבות, מהרגע שנכנסים נהנים בו ועד הרגע שאין ברירה, חייבים ללכת. פארקי השעשועים בארץ, לונה פארק וגם סופרלנד, מציעים מגוון אטרקציות לכל המבקרים שלהם, הן מבחינת המתקנים המשוכללים, הדוכנים המדליקים ושאר הפעילויות שכל פארק מציע, בתור הורים בוודאי אתם רוצים לקחת את הילדים שלכם, לפחות פעם בשנה לאחד הפארקים - שיחוו, יהנו, יבלו, יוציאו אנרגיות ובעיקר, שיהיה להם את החיוך על הפנים, חיוך שרק פארק שעשועים כדוגמאת סופרלנד או לונה פארק יכולים ליצור. עכשיו השאלה היחידה שנשארה היא לאיזה פארק נלך? בתום קריאת המאמר הזה, שבו תקבלו מידע על הפארקים הללוף תוכלו להחליט מה מתאים לכם, באיזה פארק כדאי לבקר קודם.

מידע על כל פארק

לפני שתחליטו, תשמעו קצת על הפארקים שאליהם אתם הולכים. לונה פארק הוא פארק שעושועים הממוקם בתל אביב, סמוך לפארק הירקון וגני התערוכה. הוא מנוהל על ידי "חברת השעשועים הישראלית" בדומה לפארק סופרלנד. הסופרלנד שוכן בראשון לציון, בצד המערבי של העיר. לונה פארק נפתח בשנת 1970, הסופרלנד חברו, 20 שנה אחריו נפתח למבקרים, בשנת 1991, אין זה אומר שהוא טוב יותר או משוכלל יותר, כי הלונה פארק משתדרג בכל כמה שנים במתקנים חדשים. במתחם לונה פארק ישנם 30 מתקנים, מחולקים לקבוצות גיל שונות. במתחם סופרלנד ישנם בערך חצי מכמות המתקנים. ועכשיו אתם בוודאי שואלים - איזה מתקנים? אז דעו לכם כי בסופרלנד למשל, ישנם 3 מתקני מים, בניגוד ללונה פארק שיש בו מתקן אחד. בסופרלנד המתקנים הם מפלי האימה, סירות ששטות במסלול מדליק עם שני מפלים, שייט אבובים בסגנון אפריקאי, וגם 'ברבורים באגם' שייט על סירות ברבורים באגם הסופרלנד. בלונה פארק המתקן של המים הוא מגלשות מים, עליהם מתגלשים בתוך סירות גומי. כך שאם אתם מעוניינים לשלב מים בחוויה שלכם, בסופרלנד יש יותר.

דומה ושונה

אז אתם מודעים לכך כבר שאם אתם מעוניינים בקצת אטרקציות מים, הסופרלנד יתאים יותר. מה לגבי השאר? ספינות פיראטים יש בשני הפארקים, בסופרלנד הספינה עושה לופים באוויר, בלונה פארק היא נעה מצד לצד, שתיהן מספקות חווית אקסטרים מהנה במיוחד. לגבי רכבות הרים - לונה פארק יש את האנקונדה וגם את רכבת ההרים הצבעונית. בסופרלנד יש לכם את מתקן הקומבה, לופ 2000 וגם רכבת הרים לילדים. לגבי מתקנים שונים ומיוחדים של כל פארק, בלונה פארק יש לכם את הסטודיו (הכולל תלבושות מדליקות), מתקן חדש ומדליק. בסופרלנד יש לכם את האפשרות לעשות באנג'י, אולם בשני המקרים מדובר במחיר בנפרד. מלבד אלו, שני הפארקים המדוברים מאוד דומים אחד לשני, בדוכנים ובשלל אטרקציות אחרות, לא משנה לאן תגיעו, אתם תהנו, כי פארק שעשועים עושה זאת לכל אחד ואחת.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI