דף הבית עסקים עסקים - אחר קוסמים בכוח המחשבה
קוסמים בכוח המחשבה
יוסי בוזגלו 23/09/12 |  צפיות: 2264

הוא ערבב את חפיסת הקלפים ושלף מלכה לב אדום, הלב שלי החל לפעום בחוזקה לנוכח המחזה הנדיר שחוויתי. ניסיתי לעצור את המחשבות שלי פן הוא יספר לכולם מה עובר לי כרגע בראש. באותו רגע גם על הקהל השתלטה הדממה ועיניהם הופנטו בין רגע... כמעט לכולנו יש זיכרונות כאלה בתור ילדים, הפעם הראשונה שנדהמנו ונפעמנו מפעולה מסוימת. נדמה כי החוויות היוצאות דופן הללו נקרות לנו בדרך רק בילדות, אך האמינו או לא קוסמים יכולים להפנט אותנו בכל גיל. עצם המעמד מהיותך משתתף באחד הטריקים של הקוסם, גורם לך להיות שבוי לרצונותיו. אפילו אם תיגש אליו חסר אמונה ותגיד לעצמך בראש שוב ושוב שזה לא אמיתי, הוא יוכיח לך אחרת.

כוח הטלפתיה

מופע של קוסמים זו חוויה מהפנטת שמותירה אותך בהמשך עם מחשבה ברורה, כיצד הוא עשה זאת. השאלה הזו נשאלת וכן ידוע שיש טריקים מסוימים שנעשים על ידי אחיזת עיניים ואשליות. אך מה קורה שמדובר בטלפתיה, כשהקוסם מספר לך ולקהל מה שם הילדה הראשונה שהתאהבת בה. הטריק לקוסמות כזו באמת לא ידוע, כמה שתנסה לחפש תעלול, לא תמצא. איך ניתן להסביר את כיפוף הכפיות ועצירת השעונים? הפעולות הללו מותירות אותך עם פה פעור ותהיות רבות לגבי עולמם של קוסמים.

חוויה לכל גיל

למופע של קוסמים אין גיל, אומנם ילדים בדרך כלל מגיעים למופע באמונה שלמה והמבוגרים מטילים ספק. אך כשעוברים את החוויה באופן אישי, עולות תהיות בשאלה איך הוא עשה זאת. אין זה סוד כי ישנם קוסמים רבים אשר חושפים את הטריקים. אך עם הזמן שודרגו הקסמים והפכו להיות יותר מורכבים ויותר אמינים. חשוב להגיע למופע משוחררים בלי אנטי וחשיבה שלילית. החוויה הרבה יותר מהנה שזורמים עם הקוסמות ומניחים את הרציונאל בצד.

חוזרים לקדמת הבמה

בתקופה האחרונה, עולמם של הקוסמים פורח והם אכן חוזרים לשחק בקדמת הבמה. הילדים מבקשים קוסם ליום ההולדת והמבוגרים הולכים לראות אותו במופע בתשלום. הפעלולים משתנים בהתאם לגיל ומול המבוגרים הקוסם מוציא את התותחים הכבדים. הוא שובה אותם בעזרת כוח המחשבה וגורם להם להיחשף. קוסמות זו חוויה מדהימה לכל גיל בכל תקופה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI