דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר סינון מים
סינון מים
אבי 24/09/12 |  צפיות: 2481

שתיית מי ברזים הפכה לטרנד מוביל בשנים האחרונות בתחום מי השתייה מטעמים בריאותיים. איגודי הרופאים השונים וכן בעלי מקצוע מתחום התזונה ממליצים על שתיית מי ברזים מטעמים בריאותיים הודות למרכיבים החיוניים שיש בהם לגוף האדם ולבריאות באופן כללי. בניגוד לבעבר בו למים המינרליים בבקבוקים היה מקום נכבד בתחום מי השתייה, היום, מי ברזים נחשבים למים הטעימים ביותר והטובים ביותר לשתייה בכל עיר בארץ.

חשיבות סינון המים

למרות הטיב של מי הברזים בישראל והתרומה שלהם לבריאות הגוף, מכוני מחקר שונים מזהירים מפני מזהמים ומרכיבים לא רצויים העלולים להיות במים והשפיע לרעה על איכותם וטיבם. למרות שבמרבית המקרים, החומרים במים אינם מזיקים באופן ישיר, ניתן לראות שלטווח הרחוק יכולה להיות להם השפעה שלילית על איכות המים והיתרונות שלהם.

בדיקות מעבדה שונות בדקו ומצאו כי במי הברזים בישראל יש חומרים בכמויות קטנות של חלודה, מיני מתכות שלא בריאות לגוף האדם, חיידקים מסוגים שונים אשר נחשבים למחזיקי מעמד במים וכדומה. על מנת לשמור על היתרונות הרבים של מי ברזים ובכל זאת להימנע ממזהמים העלולים להיות בתוך המים עומדים היום לרשות צרכני מי השתייה פתרונות יצירתיים וטובים של סינון מים אשר מפיקים מים איכותיים הכוללים את כל המרכיבים החיוניים של מי ברזים ומנקים את כל המרכיבים הפחות טובים והלוא רצויים בהם.

סנן מים

אחד הסוגים הנפוצים והיעילים לביצוע סינון של מים הוא שימוש במתקן סנן מים של חברת שטראוס מים. סנן מים הוא מכשיר אשר מותקן על הברזים או על מערכת הצינורות של הבית ומהווה אמצעי סינון של המים העוברים בברזים. באמצעות סנן מים יכולים דיירי הבית ליהנות מכמות בלתי מוגבלת של מים באיכות מעולה וללא חשש ממרכיבים לא רצויים בהם.

איך הסנן עובד?

סנן מים עובד באמצעות טכנולוגיות מתקדמות לביצוע סינון של מים. הטכנולוגיה הנפוצות ביותר היום בשוק הן טכנולוגית פחם לסינון מים או טכנולוגיית סינון מים באמצעות קרינה אולטרה סגולית. שימוש בטכנולוגיות הללו מבטיח את איכות המים וטיבם ומאפשר לדיירי הבית ליהנות ממים מסוננים וטובים לשתייה בכל הברזים או בחלקם על פי בחירת בעלי הבית.

מיני בר

אפשרות נוספת לביצוע סינון יעיל של מים הוא שימוש במתקני מיני בר מוכנים אשר מבצעים את סינון המים ומאפשרים לצרכן לקבל מים מסוננים בכל שלב. היתרונות הגדולים של מיני בר בשימוש הביתי מלבד קבלת מים מסוננים הם העובדה שמתקני מיני בר מאפשרים קבלת מים קרים או מים רותחים היוצאים מהמתקן. מתקן מיני בר בשימוש הבית מייתר את הצורך בשמירת מים במקרר או הרתחת מים באמצעות קומקום חשמלי להכנת שתייה חמה.

צרכנים רבים עלולים שלא להעדיף את מתקן המיני בר מטעמים של חוסר מקום או מטעמים של יופי ולכן נכון להיום חברות כמו שטראוס מים מספקות מתקני בר מים מעוצבים וכל לקוח יכול לבחור מיני בר המתאים מבחינה עיצובית לעיצוב הכללי של הבית ומשמש ככלי דקורטיבי לכל דבר.

בין אם הבחיר היא בבר מים ובין אם בסנן מים, חברת שטראוס מים היא החברה המובילה בתחום המים המסוננים המעניקה פתרונות יצירתיים ומעולים למשקי בית המעוניינים במים מסוננים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI