דף הבית ביטוח ביטוח רכב תעריפי ביטוח חובה
תעריפי ביטוח חובה
דלית גולן 30/09/12 |  צפיות: 3309

אצל כל אחת ואחד מאיתנו יש לא מעט הוצאות כספיות כל שבוע, חיינו בארץ ישראלעולים המון אבל ישנם דברים שאנחנו חייבים- ביטוח למשל. אם עוד לא עשיתם ביטוח-ביטוח למכונית רק בחברה טובה.

כל כמה חודשים יש התייקרות של מחיר הביטוח אבלעם קצת עזרה אפשר לחסוך, נמאס לכם לשלם יותר? איפה עושים ביטוח חובה השוואת מחירים? הנהמספר המלצות על פוליסת ביטוח רכב ובית, כיצד לבדוק מחירים ואיך למצוא השוואת ביטוח חובה בדרךהנכונה?.

עוד שבוע נגמר הביטוח? לא כדאי לחכות לרגע האחרון כדאי מאוד לחפשחברות ביטוח כחודש לפני מועד סיום הביטוח. אם תעשו זאת מוקדם יותר תוכלו לחפש יותרהצעות ולערוך השוואה נכונה.

היכן יהיה זול יותר לעשות ביטוח לבית או לרכב?קחו כמה הצעות ישירות מחברות ביטוח וגם אצל סוכן מורשה. לרוב ההבדלים משמעותייםואתם יכולים לקבל חיסכון די גדול בעלות הביטוח ויש גם אבל, חשוב לבדוק גם את כלהסעיפים.

האותיות הקטנות- יש עוד כמה דברים שיורידו את העלות ויחסכו לכם עדעשרות שקלים בחודש למשל: אתם נוסעים עם הרכב בשבת? האם לרכב יש איתוראן? האם אתםצריכים מונית במקרה של תאונה? התופסות מייקרות את הביטוח ועולות כסף ולכן בדקו האםאתם זקוקים להם.

לפשט את הדברים- שכל סוגי הביטוח שלכם לא יהיו מפוזריםבמספר חברות, כמו: ביטוח בית תעריפי ביטוח חובה ביטוח פנסיהוכל השאר. יהיה לכם פשוט יותר להתנהל שכל הביטוחים מרוכזים בחברה אחת יחד עם זאת,זה גם אפילו זול יותר.

נסו גם לבדוק עם ידידים ובני משפחה, האם יש להם ביטוחכמו שאתם צריכים? אולי יש להם חוות דעת על סוכן טוב? אולי כן ואולי לא לא עולהלנסות. אתם יודעים, אנחנו ארץ קטנה ולכל אחד יש איזה חבר שמכיר חבר....

כולםמתלבטים איזה ביטוח הכי כדאי לעשות, ביטוח מקיף או שאולי חובה? האם גם מערכת שמע?ההיגיון הישר אומר ללכת על כל התרחישים, בביטוח של המכונית וגם בביטוח דירה או כלביטוח אחר.

ועצה לסיום: אתם חייבים לקחת מספר הצעות מחיר, לשים לב מה מציעיםלכם בכל חברה לחפש רק סוכן מורשה ולנהוג בזהירות! מי שבודק מרוויח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דלית גולן

אם את צריכים אינסטלטור 24 שעות ואם אתם רוצים בעלי מקצוע תוכלו למצוא את הכל כאן www.hdm.co.il



 


מאמרים נוספים מאת דלית גולן
 
צריכים רשת גדר?
30/09/12 | גינון
לחשוב על שיקולים אלה וזאת בשביל להתאים בצורה מקסימאלית את השערים לכל המשפחה. לא להתפשר על איכות- מומלץ להשקיע יותר בכדי לקבל

מחפשים קורס אבטחת מידע?
ואומנם זה רק משפט אך אלה לרוב מתבססות על האמת ממהרים לתואר? צאו לדרך!.

לבחור ריצוף אבן טבעית
30/09/12 | שיפוצים
באריח, שימוש לא נכון במלט ועוד. איש מקצוע יגלה בקלות את הנעשה ויתקן במהרה, מומלץ לוודא שאתם מגובים בכל הנוגע בחוזה מסודר, עם המחירים, חומרים ועמידה

מתכננים שיפוצים כלליים?
30/09/12 | שיפוצים
תוצאת השיפוץ. קבלן שיפוצים – המלצותיו: "מיומנות וניסיון של קבלן שיפוצים מהווה פיתרון קל, נוחות וכמובן המשתלם והשווה עבורכם." כמו שידוע, ניסיון וותק הם החשובים ביותר

תעריפי ביטוח חובה
30/09/12 | ביטוח רכב
אולי יש להם חוות דעת על סוכן טוב? אולי כן ואולי לא לא עולה לנסות. אתם יודעים, אנחנו ארץ

השכלה לעתיד
בזמננו כל אחד רשאי להרשם לקורס וללמוד את כל התחום מהשורש, ולצאת לשוק העבודה עם תעודה, כאשר בעלי הכישורים מראים את היכלות בשטח.

גגות רעפים
07/05/11 | שיפוצים
אם הזמנתם תיקון גגות רעפים בדקו אודות החומרים שמשמשים לתיקון הבעיה, יחד עם זאת כדאי להיות בבית בעת התיקון, בדקו את העבודה ואף לעשות בדיקה בסיום התיקון, כך תהיו בטוחים שאתם מקבלים עבודה יסודית.

להתכונן ללימודים
בימינו כל מי שרוצה יכול להרשם לקורס המתאים ולהתחיל ללמוד את התחום ללא ניסיון, לצבור את הידע הדרוש ולצאת לשוק עם הכשרה ביד, כאשר הטובים עושים הצלחה בשטח.

פרקטים לבית
06/05/11 | שיפוצים
לניקוי פרקט עץ יש להיעזר בחומר ניקוי ייעודי ולשמור שלא להרטיב אותו, מכיוון שהעץ סופח נוזלים במהירות ונהרס.

שיש אבן קיסר
06/05/11 | שיפוצים
מחליפים את הריצוף בבית? תמיד שימרו מספר חבילות של הריצוף לשם תיקונים או למקרה שתרצו להרחיב את השטח המרוצף באותו סוג מרצפות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI