דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים דף נחיתה סלולרי
דף נחיתה סלולרי
rika.segev 30/09/12 |  צפיות: 3285

אז קודם כל נרצה להסביר, מהו דף נחיתה?
דף נחיתה הוא דף אינטרנטי מכירתי המוצג לגוש ומציע לו להשאיר פרטים, על מנת לקבל מידע נוסף או להירשם לרשימת תפוצה למשל. כאשר אנחנו מפרסמים ומשלמים לפי קליק, עלינו לגרום לדף הנחיתה להיות מושך ככל האפשר. על מנת להכניס כמה שיותר לקוחות אל העסק, עלינו להציג לגולש דף נחיתה תמציתי ואטרקטיבי המניע לפעולה.

מהו דף נחיתה סלולרי ?


כאשר אדם מגיע אל האתר הרגיל או לדף הנחיתה שלנו בעזרת המכשיר הסלולרי שלו, הגולש מועבר בצורה אוטומטית אל דף נחיתה סלולרי. אנו בונים את הדף במיוחד לגודל המסך הקטן של המכשיר הסלולרי ומציגים לגולש את המידע בצורה נוחה וידידותית. דף נחיתה סלולרי צריך להיות קצר ותמציתי ולאפשר יצירת קשר בלחיצת כפתור (click to call), על מנת להביא ליחסי המרה גבוהים ולפניות רבות של לקוחות.

מהם היתרונות בבניית דף נחיתה סלולרי ?


גולש שמחפש מוצר או שירות מסויים באמצעות המכשיר הסלולרי שלו, מעוניין למצוא תשובה במהירות ובקלות. הוא אינו מעוניין לבצע סקר שוק ולבדוק את המחיר במספר אתרים, אחרת סביר להניח שהיה מחפש באמצעות המחשב האישי. כאשר אנחנו מציעים לגולש שכזה את המידע שחיפש בדף נחיתה סלולרי קצר, מניע לפעולה, עם כפתור לחיוג מהיר ישירות אלינו, אנחנו יכולים להביא ליותר פניות באותה כמות של קליקים. מומחים לשיווק סלולרי טוענים על יחס המרה גבוה בסלולר בהשוואה לפרסום הרגיל בעשרות אחוזים. בנוסף לאמור, המחיר לקליק נמוך במיוחד בהשוואה לפרסום הרגיל.

כיצד אוכל לדעת מה המחיר לקליק בשיווק סלולרי ?


על מנת לדעת מה המחיר לקליק ברשת הפרסום של גוגל Adwordsלמשל, תוכלו להיעזר בכלי מילות המפתח של גוגל. כאשר נכנסים לכלי מילות המפתח, עליכם להסין את מילת המפתח המבוקשת וללחוץ על "אפשרויות מתקדמות ומסננים". "הצג רעיונות ונתונים סטטיסטיים עבור" – "כל השירותים לנייד". לאחר לחיצה על הכפתור "חפש" תוכלו לראות את כמות החיפושים והמחיר המשוער לקליק. אם תבדקו את המחיר לקליק ברשת האינטרנט, תוכלו לראות שהמחיר לפרסום בסלולר נמוך משמעותית.

לסיכום, שיווק סלולרי ובניית דף נחיתה סלולרי יכולים לעזור לעסק שלך להכניס יותר לקוחות ואפילו להקטין את התשלום לגוגל. השילוב של יחס המרה גבוה ומחיר נמוך לקליק מהווה פוטנציאל עצום לעסקים קטנים וגדולים כאחד. אלו שישכילו להתאים את עצמם לסלולר יוכלו להביא יותר לקוחות, ולמתג עצמם כעסק חדשני ומוביל בקדמת הטכנולוגיה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 rika.segev

ריקה שגב - סמנכ"לית שיווק בלשכת מקדמי אתרים



 


מאמרים נוספים מאת rika.segev
 
השתלבות מהירה בהיי טק - קורס בניית אתרים
עם ההתקדמות הטכנולוגית, רבים מעוניינים ללמוד בניית אתרים. קיימות כמה אפשרויות ללימוד בניית אתרים, במאמר זה נרצה לסקור את האפשרויות השונות ולהוסיף טיפים בנושא.

דף נחיתה סלולרי
בעת האחרונה יותר ויותר בעלי עסקים מתעניינים בנוגע לדף נחיתה סלולרי. במאמר זה נסקור את התחום שיווק סלולרי ונסביר מהו למעשה דף נחיתה סלולרי .
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI